|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril 07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril 24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril 01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril 02.03.2008 : 20:55:09
|
Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril 22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril 27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov |
|
|
|
Pridanie zoomu do mp5 NICKSss [03.03.2008 : 18:55:16] 409 Tutoril tan : 12567 Priemern znmka : 3.44 |
Takže teraz si pridáme ZOOM na MP5-ku do Spirit 1.2
Tímto ale nebudeme môc už použi granát!
Takže otvoríme si mp5.cpp a presunieme sa na
void CMP5::SecondaryAttack( void )
Tu vidíme terajší SecondaryAttack s funkciou granátu.
Teraz prepíšeme celý SecondaryAttack (to znamená že ho celý vymažeme
a potom tam dáme tento kód) na:
void CMP5::SecondaryAttack( void )
{
if ( m_pPlayer->pev->fov != 0 )
{
m_pPlayer->pev->fov = m_pPlayer->m_iFOV = 0;
m_fInZoom = 0;
}
else if ( m_pPlayer->pev->fov != 20 )
{
m_pPlayer->pev->fov = m_pPlayer->m_iFOV = 20;
m_fInZoom = 1;
}
SetNextThink( 0.1 );
m_flNextSecondaryAttack = UTIL_WeaponTimeBase() + 1.0;
}
Ïalej sa presunieme na void CMP5::Reload( void )
pred:if ( m_pPlayer->ammo_9mm <= 0 ) pridáme toto:
if ( m_pPlayer->pev->fov != 0 ) //zabezpeci aby pri nabijani nebol zoom
{
SecondaryAttack();
}
Ïalej na koniec súboru pridáme toto:
void CMP5::Holster( int skiplocal /* = 0 */ ) //zabezpeci vypnutie zoomo pri zmene zbrane
{
if ( m_fInZoom )
{
SecondaryAttack( );
}
}
Teraz sa premiestnime na void CMP5::PrimaryAttack()
a vymeníme toto:
// optimized multiplayer. Widened to make it easier to hit a moving player
vecDir = m_pPlayer->FireBulletsPlayer( 1, vecSrc, vecAiming, VECTOR_CONE_6DEGREES, 8192, BULLET_PLAYER_MP5, 2, 0, m_pPlayer->pev, m_pPlayer->random_seed );
za toto:
// optimized multiplayer. Widened to make it easier to hit a moving player
vecDir = m_pPlayer->FireBulletsPlayer( 1, vecSrc, vecAiming, VECTOR_CONE_1DEGREES, 4500, BULLET_PLAYER_MP5, 2, 0, m_pPlayer->pev, m_pPlayer->random_seed );
a ešte toto:
// single player spread
vecDir = m_pPlayer->FireBulletsPlayer( 1, vecSrc, vecAiming, VECTOR_CONE_3DEGREES, 8192, BULLET_PLAYER_MP5, 2, 0, m_pPlayer->pev, m_pPlayer->random_seed );
za toto:
// single player spread
vecDir = m_pPlayer->FireBulletsPlayer( 1, vecSrc, vecAiming, VECTOR_CONE_1DEGREES, 4500, BULLET_PLAYER_MP5, 2, 0, m_pPlayer->pev, m_pPlayer->random_seed );
Teraz si otvoríme weapons.h a nájdeme toto:
class CMP5 : public CBasePlayerWeapon
a za int m_iShell; pridáme tento kód:
int m_fInZoom;
void Holster( int skiplocal = 0 );
Otestujte,keby nieèo napíšte... |
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 3.44 Hlasovalo : 16
|
|
|
|
|