|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril 07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril 24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril 01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril 02.03.2008 : 20:55:09
|
Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril 22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril 27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov |
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko [24.04.2009 : 18:49:30] 417 Tutoril tan : 12048 Priemern znmka : 1.64 |
Zrkadlenie modelov
Predstavme si, že chceme halu s lesklou podlahou, na ktorej sa budú odrážat okolité brushe, ale chceme tam prida i nejakého vedca, alebo barneyho, no ale bude to vyzera blbo ak sa nebude odráža i on. V Spirite je na toto fièúrka menom env_mirror, ktorej použitie si vysvetlíme ïalej v èlánku.
Najprv si spravíme novú miestnos, použijeme základné zrkadlenie (otoèenie požadovanej miestnosti a nastavením entity func_wall, pozrite tento tutoriál.
Pred pokraèovaním sa uistíme, že máme najnovšiu verziu Spiritu (od 1.4), a v Hammery správne nastavené FGD tejto novej verzie. Ak ste ju nenašli, môžete si ju stiahnu stadia¾.
Zmeníme však podlahu (doteraz sme mali func_wall) na env_mirror (dolnú aj boèné steny brushu func_wall otexturujeme entitou NULL). Nastavíme ho nasledovne:
Name: Meno
Frags: 0
Výsledok by mal vyzera nasledovne:
Týmto sme si sprevoznili odrážanie modelov. Dúfam, že tento mini tutoriál niekomu pomohol. Budem sem pridáva ïalšie tutoriály oh¾adom Spiritu. Ak vám nieèo nepôjde, napíšte do komentárov. Ve¾a štastia v mapovaní so Spiritom a Half-Lifeom aj po tých 11 rokoch . |
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 1.64 Hlasovalo : 11
|
|
|
|
|