Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Letecké nálety pomocou func_mortar_field
    Dragoo
    [06.05.2004 : 19:46:00] 103 Tutoril
    tan : 2891
    Priemern znmka : 1.67

    Tak ako to funguje???

    Celý systém navzdory tomu ako zložito vyzerá z pohladu hráèa je vlastne ve¾mi jednoduchý. Nad uzemie, na ktorom má by letecký utok sa v mape dá pevná entita func_mortar_field. Ïalej sa niekde vytvorí zadávacia obrazovka na súradnice pre letecký útok a ovládací panel. Aj ked veèšinou býva obrazovka naležato, v príkladovej mape tohoho tutorialu je zavesená na stene. To nie je žiadna veèšia komplikácia a dohodnime sa, že aj Vy si spravíte obrazovku zavesenú na stene. Na zadávacom paneli v tomto tutoriale sú dve ventily a jedno tlaèítko na spustenie leteckého útoku. Jedným ventilom sa ovláva jedna súradnica, napr X-ová a druhým Y-ová. Tieto súradnice sú predané entite func_mortar_field a po zmaèknutí tlaèítka zaène letecký útok na tieto súradnice.

    Takže èo teraz???

    Vytvorte si veèšiu arénu a nejakú tú budovu. Do tejto budovy dáme ovládanie leteckého útoku. V budove spravte zadávaciu obrazovku súradnís ZAVESENÚ NA STENE. Na tabuly vytvorte dve tenke brushe s rozmermi 1x1x/<šírka obrazovky>. Niekte pred tabulu dajte ovládací pult, a na neho nehaké tlaèítko a dve ventily (napr. Red Wheel z Usable Objects). Takisto dajte nad mapu, do znaènej výšky, entitu func_mortar_field (pevná entita).
    Malá schéma:
    Ventil
    (koleso na súradnice)
    =>func_mortar_field
    (name od ventilu do
    vlastnosti X Controller
    func_mortar_fieldu)
    =>
    objekt ukazatela súradnice
    (momentary_door)

    Vlastnosti entity func_mortar_field:
    Name: meno entity
    Spread Radius: priemer dovolenej odchylky striel od zadaných súradníc
    Repeat Count: poèet bômb, ktoré "lietadlo" zvrhne na cie¾
    Targeting: spôsob zameriavania súradníc (zoznam: Table, Activator, Random)
    X Controller: x-ová súradnica cie¾a
    Y Controller: y-ová súradnica cie¾a


    Tvorba func_mortar_field

    Takže, najskôr si spravíme ventily a tlaèítko.
    Nastavenie tlaèítka (func_button):
    Target: mortar


    Nastavenie ventilov (momentary_rot_button):
    Name: Xcontrol
    Target: laserX
    Speed: 50
    Distance (deg): 360


    Name: Ycontrol
    Target: laserY
    Speed: 50
    Distance (deg): 360


    Nastavenie ukazatelov súradníc (momentary_door):
    Name: laserX
    Render Mode: Texture
    FX Amount (1 - 255): 128
    Lip: výška zadávacej obrazovky v unitoch


    Name: laserY
    Render Mode: Texture
    FX Amount (1 - 255): 128
    Lip: šírka zadávacej obrazovky v unitoch


    A koneène nastavenie func_mortar_fieldu:
    Name: mortar
    Spread Radius: 64
    Repeat Count: 4
    Targeting: Table
    X Controller: Xcontrol
    Y Controller: Ycontrol





    Tak a je to hotové!!!

    PS: V príkladovej mape je aj textúra, ktorú treba prida do adresára Valve.

    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 1.67
    Hlasovalo : 6

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 5

    1. Choosen
    [07.05.2004-18:41] 183
    Díkes za tendle tutoriál. Fuckt mi to pomohlo. Geniální nápad (a to jsem si až doteïka myslel, že je mám jen já..
    Ale nechápu jednu vìc. Jak mám nebo spíše PODLE ÈEHO SE VOLÍ LIP U TÌCH TYÈEK, KERÉ ZADÁVAJÍ SOUØADNICE... :???

    2. Dragoo Admin
    [07.05.2004-21:03] 187
    Odmeraj si jednotlivé rozmery tabule (výška, šírka) a odèítaj od nich rozmery lasera (hrúbku), tú je tuším treba odèíta dvojnásobne, teda LIP = šírka tabule - 2 * hrúbka laseru

    3. Jackar Admin
    [07.05.2004-22:05] 189
    dobre, len na moj fkus moc zjednodusene. Nojo, to ja musim vsetko okecat

    4. Viking Redaktor
    [20.07.2007-09:39] 2703
    Hej este si pamatam jak som sa s tymto piplal do jednej CS mapy a potom som zistil ze v CSku to hadze flashbangy to ma vedelo fajne na***at

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    5. Choosen
    [20.07.2007-14:24] 2704
    Jaaj , to už je víc jak 3 roky , co sem to tu komentoval ? Ten èas leí

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30169x)
    2.HL2: První kroky (29377x)
    3.Counter-Strike entity (21565x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19622x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17874x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 0.74 seknd.