|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril  07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril  24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril  01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril  02.03.2008 : 20:55:09
|

Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril  22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril  27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov  |
|
|
|
Letecké nálety pomocou func_mortar_field Dragoo [06.05.2004 : 19:46:00] 103 Tutoril 
tan : 3113
Priemern znmka : 1.67 |
Tak ako to funguje???
Celý systém navzdory tomu ako zložito vyzerá z pohladu hráèa je vlastne ve¾mi jednoduchý. Nad uzemie, na ktorom má by letecký utok sa v mape dá pevná entita func_mortar_field. Ïalej sa niekde vytvorí zadávacia obrazovka na súradnice pre letecký útok a ovládací panel. Aj ked veèšinou býva obrazovka naležato, v príkladovej mape tohoho tutorialu je zavesená na stene. To nie je žiadna veèšia komplikácia a dohodnime sa, že aj Vy si spravíte obrazovku zavesenú na stene. Na zadávacom paneli v tomto tutoriale sú dve ventily a jedno tlaèítko na spustenie leteckého útoku. Jedným ventilom sa ovláva jedna súradnica, napr X-ová a druhým Y-ová. Tieto súradnice sú predané entite func_mortar_field a po zmaèknutí tlaèítka zaène letecký útok na tieto súradnice.
Takže èo teraz???
Vytvorte si veèšiu arénu a nejakú tú budovu. Do tejto budovy dáme ovládanie leteckého útoku. V budove spravte zadávaciu obrazovku súradnís ZAVESENÚ NA STENE. Na tabuly vytvorte dve tenke brushe s rozmermi 1x1x/<šírka obrazovky>. Niekte pred tabulu dajte ovládací pult, a na neho nehaké tlaèítko a dve ventily (napr. Red Wheel z Usable Objects). Takisto dajte nad mapu, do znaènej výšky, entitu func_mortar_field (pevná entita).
Malá schéma:
Ventil (koleso na súradnice) | => | func_mortar_field (name od ventilu do vlastnosti X Controller func_mortar_fieldu) |
=> | objekt ukazatela súradnice (momentary_door) |
Vlastnosti entity func_mortar_field:
Name: meno entity
Spread Radius: priemer dovolenej odchylky striel od zadaných súradníc
Repeat Count: poèet bômb, ktoré "lietadlo" zvrhne na cie¾
Targeting: spôsob zameriavania súradníc (zoznam: Table, Activator, Random)
X Controller: x-ová súradnica cie¾a
Y Controller: y-ová súradnica cie¾a
|
Tvorba func_mortar_field
Takže, najskôr si spravíme ventily a tlaèítko.
Nastavenie tlaèítka (func_button):
Nastavenie ventilov (momentary_rot_button):
Name: Xcontrol
Target: laserX
Speed: 50
Distance (deg): 360
|
Name: Ycontrol
Target: laserY
Speed: 50
Distance (deg): 360
|
Nastavenie ukazatelov súradníc (momentary_door):
Name: laserX
Render Mode: Texture
FX Amount (1 - 255): 128
Lip: výška zadávacej obrazovky v unitoch
|
Name: laserY
Render Mode: Texture
FX Amount (1 - 255): 128
Lip: šírka zadávacej obrazovky v unitoch
|
A koneène nastavenie func_mortar_fieldu:
Name: mortar
Spread Radius: 64
Repeat Count: 4
Targeting: Table
X Controller: Xcontrol
Y Controller: Ycontrol
|


Tak a je to hotové!!!
PS: V príkladovej mape je aj textúra, ktorú treba prida do adresára Valve.
SBORY KU LNKU : | |
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 1.67 Hlasovalo : 6
|
KOMENTRE KU LNKU Poet komentrov ku lnku : 5
1. Choosen [07.05.2004-18:41] 183 | Díkes za tendle tutoriál. Fuckt mi to pomohlo. Geniální nápad (a to jsem si až doteïka myslel, že je mám jen já.. 
Ale nechápu jednu vìc. Jak mám nebo spíše PODLE ÈEHO SE VOLÍ LIP U TÌCH TYÈEK, KERÉ ZADÁVAJÍ SOUØADNICE... :??? |
2. Dragoo  [07.05.2004-21:03] 187 | Odmeraj si jednotlivé rozmery tabule (výška, šírka) a odèítaj od nich rozmery lasera (hrúbku), tú je tuším treba odèíta dvojnásobne, teda LIP = šírka tabule - 2 * hrúbka laseru |
4. Viking  [20.07.2007-09:39] 2703 | Hej este si pamatam jak som sa s tymto piplal do jednej CS mapy a potom som zistil ze v CSku to hadze flashbangy to ma vedelo fajne na***atAk zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy. |
5. Choosen [20.07.2007-14:24] 2704 | Jaaj , to už je víc jak 3 roky , co sem to tu komentoval ? Ten èas leí | Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU
|
|
|
|
|