HlavnŠ strŠnka    VyhĺadŠvanie       Homepage    RegistrŠcia   PrihlŠsenie
Rubriky
TutoriŠly
Recenzie
RŰzne
VyhĺadŠvanie
Odkazy
»lenovia
Download
F”RUM
IRC kanŠl
IRC web klient
GAL…RIA
TutoriŠly na XSI
RSS
RegistrŠcia
Diskusnť boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovöie ŤlŠnky
    Automatick√° textov√° spr√°va
    Vocko TutoriŠl
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutori√°le si sprav√≠me automatick√ļ textov√ļ spr√°vu, ktor√° sa prehraje vŇĺdy s nejak√Ĺm zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko TutoriŠl
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¬ĺa tutori√°lov tu na lambde nie√®o prida¬Ě do k√≥du, stretne sa s probl√©mom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko TutoriŠl
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutori√°l na zrkadlenie tu uŇĺ je, ale √®o ak chceme odr√°Ňĺa¬Ě i modely? Na tom n√°m posl√ļŇĺi entita env_mirror, ktor√° sa nach√°dza iba v Spirite 1.4 alebo novŇ°ej verzii.
    HL2 : Obloukov√Ĺ pr√Ļchod
    R4z0r TutoriŠl
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si uk√°Ňĺeme zp√Ļsob, jak vytvo√łit elegantn√≠ obloukov√Ĺ pr√Ļchod, bez nutnosti pouŇĺ√≠vat √łez√°n√≠ geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss TutoriŠl
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida¬Ě zoom na mp5-ku namiesto gran√°tu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss TutoriŠl
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi uŇĺ mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo vŇ°etko stratite

    pre Mp3... Na internete som naŇ°iel n√°vody pre HL1 a po anglicky ktor√© po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplik√°cia HL.EXE Neodpoved√°...
    *locus
    Deli TutoriŠl
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektor√Ĺch mapperov nezn√°my pojem, ale pre niektor√Ĺch ve¬ĺmi √ļ√®inn√° pom√īcka.
    V√Įaka tomuto pr√≠spevku sa v√°m posnaŇĺ√≠m pribl√≠Ňĺi¬Ě tajomstv√° jednej z najv√§√®Ň°√≠ch zbran√≠ spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz TutoriŠl
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predt√Ĺm neŇĺ sa pust√≠te do √®√≠tania, chcel by som V√°s upozorni¬Ě Ňĺe √®l√°nok uŇĺ nemus√≠ by¬Ě 100% aktualny. √ąl√°nok som totiŇĺ nap√≠sal eŇ°te za svojich mlad√Ĺch √®ias - 13. j√ļna 2004, √®o je viac ako tri roky. Zverejni¬Ě som sa ho rozhodol po n√°tlaku a v√ĹhraŇĺkach ostatn√Ĺch redaktorov
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko
    [24.04.2009 : 18:49:30] 417 TutoriŠl
    »ŪtanŪ : 10291
    PriemernŠ znŠmka : 1.8
    Zrkadlenie modelov



    Predstavme si, Ňĺe chceme halu s lesklou podlahou, na ktorej sa bud√ļ odr√°Ňĺat okolit√© brushe, ale chceme tam prida¬Ě i nejak√©ho vedca, alebo barneyho, no ale bude to vyzera¬Ě blbo ak sa nebude odr√°Ňĺa¬Ě i on. V Spirite je na toto fi√®√ļrka menom env_mirror, ktorej pouŇĺitie si vysvetl√≠me √Įalej v √®l√°nku.



    Najprv si sprav√≠me nov√ļ miestnos¬Ě, pouŇĺijeme z√°kladn√© zrkadlenie (oto√®enie poŇĺadovanej miestnosti a nastaven√≠m entity func_wall, pozrite tento tutori√°l.

    Pred pokra√®ovan√≠m sa uist√≠me, Ňĺe m√°me najnovŇ°iu verziu Spiritu (od 1.4), a v Hammery spr√°vne nastaven√© FGD tejto novej verzie. Ak ste ju nenaŇ°li, m√īŇĺete si ju stiahnu¬Ě stadia¬ĺ.




    Zmen√≠me vŇ°ak podlahu (doteraz sme mali func_wall) na env_mirror (doln√ļ aj bo√®n√© steny brushu func_wall otexturujeme entitou NULL). Nastav√≠me ho nasledovne:



    Name: Meno

    Frags: 0



    V√Ĺsledok by mal vyzera¬Ě nasledovne:



    T√Ĺmto sme si sprevoznili odr√°Ňĺanie modelov. D√ļfam, Ňĺe tento mini tutori√°l niekomu pomohol. Budem sem prid√°va¬Ě √ĮalŇ°ie tutori√°ly oh¬ĺadom Spiritu. Ak v√°m nie√®o nep√ījde, nap√≠Ň°te do koment√°rov. Ve¬ĺa Ň°tastia v mapovan√≠ so Spiritom a Half-Lifeom aj po t√Ĺch 11 rokoch .

    BODOVANIE »LŃNKU
    Boduje sa ako v ökole (1- vżbornż, 5-zlż)
           

    PriemernŠ znŠmka : 1.8
    Hlasovalo : 10

    KOMENTŃRE KU »LŃNKU
    PoŤet komentŠrov ku ŤlŠnku : 3

    1. J.D.SKAlpel Redaktor
    [27.04.2009-01:40] 3032
    jejda. Tak ono se tu jeŇ°t√¨ ob√®as n√¨co objev√≠? Myslel jsem Ňĺe lambda je uŇĺ mrtv√°.

    2. Vocko Redaktor
    [27.04.2009-18:05] 3033
    Njn

    3. martas.tnt
    [09.05.2009-18:35] 3037
    P√łesn√¨ tak, jsem r√°d Ňĺe se lambda vrac√≠ k Ňĺivotu

    Pre pridŠvanie komentŠrov musŪte byĚ prihlŠsenż
    Pokiaĺ eöte nieste zaregistrovanż, mŰěete tak urobiĚ TU

    VyhĺadŠvanie

    RozöŪrenť vyhĺadŠvanie

    AREA 42
    HlŠöka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Staröie hlŠöky >> KomentŠre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Staröie ankety >>

    NajŤŪtanejöie
    1.Atomov√° bomba ako v crossfire (29064x)
    2.Counter-Strike entity (20061x)
    3.HL2: První kroky (18942x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (17905x)
    5.Pozadie pomocou text√ļry sky (16772x)
    On-Line
    Tieto strŠnky si prŠve ŤŪta 1 Ťlovek.
    Sponzor webu
    Spriatelenť weby
    Ikona na n√°Ň° web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho √ĮalŇ°ieho
    Filmov√Ĺ svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    VŇ°e o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zŠujme ochrany duöevnťho zdravia redaktorov tu uě viac ICQ panel nenŠjdete :P

    Vżsledky vaöeho snaěenia sa mŰěete nŠjsĚ na lamz.thelambda.sk ...

    Vöetky texty publikovanť na tżchto strŠnkach sķ majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    StrŠnka bola naŤŪtanŠ za 0.43 sekķnd.