Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Pozadie pomocou textúry sky
    Dragoo
    [19.09.2003 : 19:26:40] 26 Tutoril
    tan : 18539
    Priemern znmka : 2.17
    Tvorba "pozadia" v exteriéroch je veľmi jednoduchá. Jediné, čo je treba urobiť je vymodelovať exteriér a na miesta, kde má byť "pozadie" je treba umiestniť brush s textúrou s názvom sky.

    Ako však dosiahnuť, aby v pozadí bol vesmír či skalnatá púšť? V menu Map nájdete položku Map Properties. Kliknite na ňu a nájdite v zozname položku environment map (cl_skyname). Sem sa zadáva názov pozadia.

    Ale aký je ten názov? Tu je 19 možných typov pozadí:


    environmental map (cl_skyname): morning




    environmental map (cl_skyname): desert




    environmental map (cl_skyname): 2desert




    environmental map (cl_skyname): dusk




    environmental map (cl_skyname): night




    environmental map (cl_skyname): black




    environmental map (cl_skyname): cliff




    environmental map (cl_skyname): city




    environmental map (cl_skyname): alien1




    environmental map (cl_skyname): alien2




    environmental map (cl_skyname): alien3




    environmental map (cl_skyname): xen8




    environmental map (cl_skyname): xen9




    environmental map (cl_skyname): xen10




    environmental map (cl_skyname): neb1




    environmental map (cl_skyname): neb2b




    environmental map (cl_skyname): neb6




    environmental map (cl_skyname): neb7




    environmental map (cl_skyname): space




    POZOR:
    Ak si niekedy budete chcieť pridať nejaké nové textúry pozadia, nezabudnite ich vložiť do adresára gfxenv. A ak chcete získať názov, ktorý je treba vložiť do položky environment map (cl_skyname), prečítajte si názov jedného zo šiestich súborov s obrázkom danej časti pozadia a názov tohoto pozadia bude od začiatku názvu súboru po poledné dva znaky bez prípony. Radšej vysvetlím na príklade:


    Máme textúry pozadia, ktoré majú názvy:
    cliffbk.tga
    cliffft.tga
    cliffrt.tga
    clifflf.tga
    cliffup.tga
    cliffdn.tga
    Názov pozadia s toho je cliffbk.tga, teda cliff, bez bk.tga.
    Koncovka udava polohu textury v priestore!!! Do nazvu sa teda nezahrnuje!!!





    Dúfam, že sa to s tohoto krátkeho tutoriálu dalo pochopiť.

    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 2.17
    Hlasovalo : 53

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 12

    1. Čiči
    [16.11.2003-22:04] 44
    Do kolonky kde píšete meno pozadia píšte iba meno
    napr.:cl_space - napíšete iba space.

    2. ProSoft
    [21.01.2006-13:30] 1787
    a ako sa da spravit vlastna ???

    3. Wizz Admin
    [21.01.2006-21:30] 1789
    bud si vygenerujes nejaku krajinku v nejakom generatore a porobis obrazky, alebo si to nakreslis sam ono sa to dost tazko vysvetluje

    4. Dzugi
    [22.01.2006-13:35] 1792
    no ja mam s tymto problem uz od uplneho zaciatku co vyrbam mapy . nieze by som to nevedel to nie je to plne lahke aj bez tohoto tutoru lebo aj tie som cital aj gonzo ma to naucil ale mne to spravi namiesto oblohy bielu oblohu . je to tiez akysi urcitty druh oblohy lebo nema hrany ale ajtak nefunguje to ....

    5. Jackar Admin
    [23.01.2006-17:27] 1793
    Dzugi > vsetci sme neuveritelne radi ze ta to Gonzo naucil, ale uz by si to mohol prestat pchat do kazdeho svojho prispevku. A oblohu si musis aj nastavit v Map properties, resp. nemas oblohy korektne nahrate v HL (alebo pouzivas zle nazvy)...

    6. Dzugi
    [24.01.2006-13:45] 1795
    jackar uz to mam poradil mi jeden super mapper nieco take ako gonzo a povedal ze ak mapujem z nonsteamu mam pisat ine nazvy ze to je v gfx/env a tam napriklak ked chcem desert napisem len ces alebo city napisem cit

    7. marsesworld
    [08.01.2007-20:37] 2296
    plz jak mam (spis kde) mam zadat tu texturu sky pro brush?

    co sem mám sakra napsat??

    8. Wizz Admin
    [08.01.2007-23:09] 2297
    marsesworld : hned nazaciatku clanku to mas napisane :

    V menu Map nájdete položku Map Properties. Kliknite na òu a nájdite v zozname položku environment map (cl_skyname). Sem sa zadáva názov pozadia.

    9. marsesworld
    [09.01.2007-13:55] 2298
    jj, to jo, ale jak zadam, aby brush mel texturu "sky" (prvni odstavec clanku). Presto diky, wizz

    co sem mám sakra napsat??

    10. marsesworld
    [09.01.2007-13:56] 2299
    dodatek: to prvni je otazka(muj minuly prispevek)

    co sem mám sakra napsat??

    11. Wizz Admin
    [09.01.2007-20:51] 2300
    aha no v texture filtry si najdes texturu s nazvom "sky", najde ti taku slabo modru texturu a normalne ju aplikujes na cely brush. podrobnejsie ti to napisat neviem, ale predpokladam ze aplikovat textury vies.

    12. marsesworld
    [10.01.2007-13:19] 2301
    diky, uz to facha

    co sem mám sakra napsat??

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30863x)
    2.HL2: První kroky (30256x)
    3.Counter-Strike entity (22443x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (20428x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (18539x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 1.35 seknd.