|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril 07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril 24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril 01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril 02.03.2008 : 20:55:09
|
Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril 22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril 27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov |
|
|
|
Pozadie pomocou textúry sky Dragoo [19.09.2003 : 19:26:40] 26 Tutoril tan : 18539 Priemern znmka : 2.17 |
Tvorba "pozadia" v exteriéroch je veľmi jednoduchá. Jediné, čo je treba urobiť je vymodelovať exteriér a na miesta, kde má byť "pozadie" je treba umiestniť brush s textúrou s názvom sky.
Ako však dosiahnuť, aby v pozadí bol vesmír či skalnatá púšť? V menu Map nájdete položku Map Properties. Kliknite na ňu a nájdite v zozname položku environment map (cl_skyname). Sem sa zadáva názov pozadia.
Ale aký je ten názov? Tu je 19 možných typov pozadí:
environmental map (cl_skyname): morning |
environmental map (cl_skyname): desert |
environmental map (cl_skyname): 2desert |
environmental map (cl_skyname): dusk |
environmental map (cl_skyname): night |
environmental map (cl_skyname): black |
environmental map (cl_skyname): cliff |
environmental map (cl_skyname): city |
environmental map (cl_skyname): alien1 |
environmental map (cl_skyname): alien2 |
environmental map (cl_skyname): alien3 |
environmental map (cl_skyname): xen8 |
environmental map (cl_skyname): xen9 |
environmental map (cl_skyname): xen10 |
environmental map (cl_skyname): neb1 |
environmental map (cl_skyname): neb2b |
environmental map (cl_skyname): neb6 |
environmental map (cl_skyname): neb7 |
environmental map (cl_skyname): space |
POZOR:
Ak si niekedy budete chcieť pridať nejaké nové textúry pozadia, nezabudnite ich vložiť do adresára gfxenv. A ak chcete získať názov, ktorý je treba vložiť do položky environment map (cl_skyname), prečítajte si názov jedného zo šiestich súborov s obrázkom danej časti pozadia a názov tohoto pozadia bude od začiatku názvu súboru po poledné dva znaky bez prípony. Radšej vysvetlím na príklade:
Máme textúry pozadia, ktoré majú názvy:
cliffbk.tga
cliffft.tga
cliffrt.tga
clifflf.tga
cliffup.tga
cliffdn.tga
Názov pozadia s toho je cliffbk.tga, teda cliff, bez bk.tga.
Koncovka udava polohu textury v priestore!!! Do nazvu sa teda nezahrnuje!!!
|
Dúfam, že sa to s tohoto krátkeho tutoriálu dalo pochopiť.
SBORY KU LNKU : | |
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 2.17 Hlasovalo : 53
|
KOMENTRE KU LNKU Poet komentrov ku lnku : 12
1. Čiči [16.11.2003-22:04] 44 | Do kolonky kde píšete meno pozadia píšte iba meno
napr.:cl_space - napíšete iba space. |
2. ProSoft [21.01.2006-13:30] 1787 | a ako sa da spravit vlastna ??? |
4. Dzugi [22.01.2006-13:35] 1792 | no ja mam s tymto problem uz od uplneho zaciatku co vyrbam mapy . nieze by som to nevedel to nie je to plne lahke aj bez tohoto tutoru lebo aj tie som cital aj gonzo ma to naucil ale mne to spravi namiesto oblohy bielu oblohu . je to tiez akysi urcitty druh oblohy lebo nema hrany ale ajtak nefunguje to .... |
6. Dzugi [24.01.2006-13:45] 1795 | jackar uz to mam poradil mi jeden super mapper nieco take ako gonzo a povedal ze ak mapujem z nonsteamu mam pisat ine nazvy ze to je v gfx/env a tam napriklak ked chcem desert napisem len ces alebo city napisem cit |
7. marsesworld [08.01.2007-20:37] 2296 | plz jak mam (spis kde) mam zadat tu texturu sky pro brush?
co sem mám sakra napsat?? |
9. marsesworld [09.01.2007-13:55] 2298 | jj, to jo, ale jak zadam, aby brush mel texturu "sky" (prvni odstavec clanku). Presto diky, wizzco sem mám sakra napsat?? |
10. marsesworld [09.01.2007-13:56] 2299 | dodatek: to prvni je otazka(muj minuly prispevek) co sem mám sakra napsat?? |
12. marsesworld [10.01.2007-13:19] 2301 | diky, uz to facha co sem mám sakra napsat?? | Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU
|
|
|
|
|