|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril 07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril 24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril 01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril 02.03.2008 : 20:55:09
|
Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril 22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril 27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov |
|
|
|
Obrázková podoba entít vo VHE Wizz [08.05.2004 : 19:14:29] 104 Tutoril tan : 3187 Priemern znmka : 0.67 |
Pri tvorbe máp vo VHE ste si isto všimly že namiesto klasických kociek, ktoré zobrazujú entity, majú niektoré bodové entity svoju obrázkovú podobu. Napríklad žiarovka namiesto entity LIGHT. Takto môžete nahradi každú bodovú entitu. Je to ve¾mi jednoduché, najažšie je ale zohna vhodné sprity ktoré budú predstavova jednotlivé entity.
V editore to môže vyzera k¾udne aj takto (názvy som pridal ja) :
Nejaké by ste maly nájs v adresári "vhe/sprites/dod". Popozerajte si tie súbory a vyberte si nejaké ktoré sa hodia a skopírujte ho do adresára "vhe/sprites/". Môžete ho síce necha aj v pôvodnom umiestnení, ale potom budete musie modifikova adresu ktorú máme v príklade.
Teraz otvorte FGD súbor halflife.fgd, alebo FGD modu pre ktorý chcete použi. Ukážeme si ako pridáme obrázkovú podobu pre LIGHT_ENVIROMENT, teda slnieèko. Nájdite nasledujúci text :
@PointClass base(Targetname, Angles, ZHLT_point) = light_environment : "Environment"
[
pitch(integer) : "Pitch" : 0
_light(color255) : "Brightness" : "255 255 128 200"
]
|
a nahraïte ho nasledujúcim (nové je len to èervené) :
@PointClass base(Targetname, Angles, ZHLT_point) iconsprite("sprites/lightenvironment.spr") = light_environment : "Environment"
[
pitch(integer) : "Pitch" : 0
_light(color255) : "Brightness" : "255 255 128 200"
]
|
Súbor "lightenviroment.spr" musí by pritom existujúci sprite súbor, ale to je sná jasné. Teraz už len staèí uloži súbor a spusti VHE. Vložte do mapy entitu LIGHT_ENVIROMENT a jej podoba v 3D okne by malo by slnieèko. Pokia¾ tam neni, skontrolujte èi ste napísaly správnu cestu ku súboru.
Toto riešenie je vhodné najmä kvôli preh¾adnosti pri väèšiom poète entít na scéne. |
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 0.67 Hlasovalo : 3
|
|
|
|
|