|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril 07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril 24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril 01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril 02.03.2008 : 20:55:09
|
Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril 22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril 27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov |
|
|
|
Svietiaca tráva z XENU Dragoo [10.05.2004 : 20:51:31] 108 Tutoril tan : 3161 Priemern znmka : 1.75 |
Ako to bude vyzera???
Takže, na zaèiatok si vytvorte nejakú tú XEN plošinku, vlastne staèí len dosla vznášajúca sa v XENskom vesmíre. Zavrite to do dutej kocky z textúrou SKY.
V menu map->map properties zmente:
Environment map (cl_skyname): xen9 |
Teraz umiestnite na dosku bodovú entitu xen_plantlight. Nad túto entitu dajte obyèajné bodové svetlo, entitu light (najlepšie presne do stredu entity xen_plantlight, a kúsok nad òu).
Takže, ako to funguje???
Samotný efekt je velmi jednoduchý. Entita xen_plantlight je na zaèiatku aktívna tak ako svetlo, tj. ten trávový vlas je vystrèený a žiari. Entita light má nejaké meno, napr. light, a entita xen_plantlight sa na toto svetlo odkazuje pomocou svojej vlastnosti target. K deaktivácii svetla dojde, ked sa hráè dostane do blízkosti entity xen_plantlight, a k aktivácii svetla dojde o pár sekúnd neskôr, až hráè odíde od eneity xen_plantlight. Samotné žiarenie konca vlasu trávy entity xen_plantlight sa vytvorý tak, že entite nastavíme Render Mode na Color, FX Amount na nejakú hodnotu najlepšie veèšiu ako 128 a FX Color na farbu, ktorú vyžaruje bodové svetlo light.
Nastavenie
Pre entitu light:
Name: light
Brightness: 191 226 50 100
|
Pre entitu xen_plantlight:
Target: light
Render Mode: Color
FX Amount (1 - 255): 192
FX Color (R G B): 191 226 50
|
Tak, to je všetko.
SBORY KU LNKU : | |
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 1.75 Hlasovalo : 4
|
|
|
|
|