Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Poplašné svetlo
    Dragoo
    [17.06.2004 : 21:30:48] 119 Tutoril
    tan : 3107
    Priemern znmka : 1.6

    Ako to bude vyzera

    Poplašné svetlo bude vlastne skrinka so žiarovkov, ktorá bude vyžarova svetlo rotujúce okolo nej o 360 stupòov a vydáva poplašný zvuk. Svetlo sa spustí, keï hráè stlaèí tlaèítko. To by malo spusti multi_manager, ktorý spustí všetky potrebné entity.

    Z èoho to pozostáva

    Tak ako je vidie na obrázku, bude nejaká základová platòa z func_wall, na nej bude svetlo z func_wall. Ïalej tu budú rotujúce priestorové lúèe z func_rotating, bodové svetlo light, entita na prehrávanie zvuku ambient_generic a dvojrozmerná žiara env_glow. To však nie je všetko. Priestorové rotujúce lúèe, žiarovka a glow budú musie by zapnuté pomocou env_render. A taktiež tu bude jedno tlaèítko a multi_manager.

    Ako to bude fungova

    Keï sa stlaèí tlaèítko, spustí sa multi_manager. Ten okamžite pospúšta všetky ostatné entity. A zaène sa toèi svetlo a znie poplašný zvuk. TakŽe to vôbec nie je ažké.

    A krok za krokom ...

    Keï už vieme, ako to má vyzera, ako to funguje a aké entity na to budeme potrebova, tak by sme hádam aj mohli zaèa. Ako prvé si musíme vytvori základovú dosku a nieèo ako žiarovku (staèí kváder), keï to bude, treba vytvori svetelné lúèe, ktoré sa budú toèi okolo žiarovky. Dobré bude použi textúru C0A0YELLOW. Do stredu lúèov nezabudnite umiestni origin. Potom ako budú hotové tieto veci a samozrejme poskladané tak, ako majú by, bude dobré vytvori ešte light, env_glow a ambient_generic. Light a env_glow umiestnite do stredu žiarovky a ambient_generic kúsok dopredu pred poplašné svetlo. Ïalej niekde k tomu všetkému dajte tri entity env_render a jeden multi_manager. Tak, teraz si to pomenujme, jedno po druhom:
    Základná doska sa nebude vola nijak. Žiarovka sa bude vola alarm_ziarovka. Lúèe svetla budú alarm_luce. Light svetlo bude alarm_svetlo. Env_glow bude alarm_ziara. Ïalej ambient_generic bude alarm_zvuk. Multi_manager sa bude vola proste alarm a jednotlivé env_render entity sa budú vola alarm_ziara_rnd, alarm_luce_rnd a alarm_ziarovka_rnd.

    Tak to by sme mali. Teraz treba spravi jedno tlaèítko a nastavi ho takto:
    target: alarm speed: 20 lip: 1 health (shootable if > 0): 0 delay before reset (-1 stay): -1

    Teraz by sme mali ma všetko pripravené tak, že môŽeme zaèa nastavova hodnoty jednotlivých entit. Zaèneme so žiarovkov.
    render mode: additive fx amount: 90

    Ako ïalšie nastavíme lúèe svetla.
    render mode: additive fx amount: 0 rotation speed: 150 V záložkách zaškrtnite Not Solid a Axis príslušnej osi, okolo ktorej bude rotova.

    Ïalšie na rade je svetlo.
    brightness: 255 255 128 120 Zaškrtnú Initially dark.

    Teraz nastavme zvuk.
    WAV name: ambience/bigwarning.wav start volume: 100 Zaškrtnite Small Radius a Start Silent

    Už neostáva vela práce, ale aj tak treba nastavi ešte glow.
    render mode: glow fx amount: 0 fx color: 255 255 128 sprite name: sprites/glow03.spr (môŽe by aj iný) scale: 1.25

    To by sme mali všetko to, èo bude vidie a poèu. Ale ešte je treba nastavi render entity. Tie budú slúži na to, aby sa zmenili vlastnosti fx amount našich svetlo imintjúcich entít. Takže zaèneme s entitou s menom alarm_ziarovka_rnd.
    target: alarm_ziarovka render mode: additive fx amount: 255

    Teraz env_render s názvom alarm_luce_rnd.
    target: alarm_luce render mode: additive fx amount: 255

    A posledný s názvom alarm_ziara_rnd.
    target: alarm_ziara render mode: glow fx amount: 255 Zaškrtnú No Rendercolor.

    Posledné èo ostáva je multi_manager.
    alarm_luce: 0 alarm_luce_rnd: 0 alarm_ziara_rnd: 0 alarm_ziarovka_rnd: 0 alarm_zvuk: 0 alarm_svetlo: 0

    Tak a to je všetko, èo treba nastavi. Teraz by to malo fungova. Ak ste nieèo nepochopili, stiahnite si príkladovú mapu a tam si môžete všetko pozrie.

    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 1.6
    Hlasovalo : 5

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 5

    1. Wizz Admin
    [20.06.2004-19:12] 263
    pekne, len to pismo je dost velke

    2. Dragoo Admin
    [20.06.2004-19:17] 264
    ??? Mislis nazvy kapitol???

    3. Jackar Admin
    [20.06.2004-22:48] 266
    podla mna je to dobre... sak nech vidno co je novy nadpis nie

    4. lubos382
    [07.07.2004-21:57] 305

    5. Skull
    [07.07.2004-22:55] 306

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30110x)
    2.HL2: První kroky (29294x)
    3.Counter-Strike entity (21400x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19536x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17812x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 1.13 seknd.