Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Trochu relity pri skoku
    Majacik
    [23.06.2004 : 10:48:16] 125 Tutoril
    tan : 3100
    Priemern znmka : 2.33
    Trochu reality pri skoku.

    Half-Life nie je moc reálny, to vie snáï každý. Mi si teraz povieme ako si to viac menej upravi. (budem sa trochu zaobera aj teóriou ako, preèo, kde... èím si to vlastne trochu objasnime (je to malinky tut. Tak si to môžem èasovo dovoli)).

    Iste mnohý poznáte takzvanú „realistickú“ strielaèku menom Counter-Strike. O jej realite èi nerealite sa bavi nebudeme aj keï je dos biedna. Tam ste si mohli všimnú, že pri výskoku strie¾a úplne inak, èili nepresnejšie. Mi si spravíme nieèo podobné, avšak malinko realistickejšie. Podobne je to spracované v Fire Arms, ale tú myšlienku som mál dávno pred tým ako s tým oni prišli no vtedy som nevedel ako na to. Takže podstatou je táto otázka. Èo sa stane zo zbraòou keï skoèím?
    Odpovede sú rôzne no najpravdepodobnejšie je že ju strhneme buï dole, alebo hore a zároveò aj do boku.
    No a na to budeme editova hl.dll konkrétne player.cpp:

    Takže si nájdeme:

    void CBasePlayer::Jump()
    {);



    a v òom ešte nájdeme:

    SetAnimation( PLAYER_JUMP ););



    A práve pod tento príkaz vložíme:

    pev->punchangle.x -= -16;
    pev->punchangle.y -= -6;



    No trochu k pokecu na záver. Síce je to úplne jednoduché:
    pev-> -nás prepája na miesto kde je definované punchangle
    punchangle.x -= -16; - nám definuje o ko¾ko sa vychýli zameriavaè pod¾a xovej osi
    punchangle.y -= -6; - nám definuje o ko¾ko sa vychýli zameriavaè pod¾a ynovej osi

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 2.33
    Hlasovalo : 3

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 15

    1. Majacik Redaktor
    [23.06.2004-10:48] 272
    no skúste a napíšte

    2. Frco Redaktor
    [24.06.2004-21:54] 273
    skusim

    I Take The Plane!

    3. Frco Redaktor
    [24.06.2004-21:55] 274
    ozaj, mohol by som top punchangle pouzit aj pri strielany aby mi hadzalo s obrazovkou???

    I Take The Plane!

    4. Frco Redaktor
    [24.06.2004-21:55] 275
    ozaj, mohol by som top punchangle pouzit aj pri strielany aby mi hadzalo s obrazovkou???

    I Take The Plane!

    5. qery Admin
    [24.06.2004-22:20] 276
    sak tam sa aj vyuziva
    mas ho ako jeden z poslednych prikazov pri attack

    [rmb]qery
    -=HL4ever=-
    qery.no-ip.com

    6. Majacik Redaktor
    [25.06.2004-00:35] 277
    sak staci ak si pozries tut. na ak47 tam to je tusim tak

    7. Frco Redaktor
    [25.06.2004-21:37] 278
    jj dnes som to skusil aj stim skokom aj so strelbou obidve su cool ale na to skakanie by som dal polovicne hodnoty

    I Take The Plane!

    8. Majacik Redaktor
    [25.06.2004-22:13] 279
    to je na tebe len polovicne su o nicom

    9. qery Admin
    [25.06.2004-22:55] 280
    skus dat 4 nasobne :P

    [rmb]qery
    -=HL4ever=-
    qery.no-ip.com

    10. Majacik Redaktor
    [27.06.2004-11:12] 281
    daj to na zaciatok jumpu a bude ta furt otacat ked budes drzat skok

    11. Frco Redaktor
    [27.06.2004-22:27] 284
    hej viem skusal som...

    I Take The Plane!

    12. Buksy
    [02.09.2005-11:30] 1493
    A nedalo by sa nejak zistit aku zbran ma akurat v ruke hrac? a ked ma napr nozik tak aby ho to netahalo?

    Netrapte sa,rusi to cracknu

    13. Linhi
    [04.09.2005-14:22] 1495
    to Buksy:

    to by urèitì šlo, urèitì bude nìkde funkce, která ti vrátí jméno/èíslo aktuální zbranì (já ji zde abstraktnì pojmenoval VratMiAktualniZbran())... takže potom by tìch pár øádkù po funkci pro nastavení animace skoku mohlo tøeba vypadat podobnì jak toto:

    if(VratMiAktualniZbran()==WEAPON_RPG)
    {
    pev->punchangle.x -= -16;
    pev->punchangle.y -= -6;
    }

    if(VratMiAktualniZbran()==WEAPON_CROWBAR)
    {
    pev->punchangle.x -= 0;
    pev->punchangle.y -= 0;
    }

    14. Buksy
    [04.09.2005-16:30] 1496
    akoze jasne,ja by som vedel si nastavit jak to ma nastavit,lebn potrebujem zistit tu funkciu / premennu ze aku zbran mam v ruke ;),ale aj tak diki

    Netrapte sa,rusi to cracknu

    15. Buksy
    [04.09.2005-16:33] 1497
    ale ozaj ,dosta davno som neprogramoval v cecku a podobne,a tak si neviem spomenut jak spravit aby mi vypisalo obsah premennej,tu je priklad

    SERVER_COMMAND( "say: Hodnota m_pActiveItem je %m_pActiveItem" );

    chcem zistit co sa nachadza v premennej m_pActiveItem,ale asi mam zly zapis,si to uz nepametam,tak keby si vedel tak mi prosim porad jak mam toot zapisat aby to druhe m_pActiveItem nahradilo obsahom premennej,thanks ;)

    Netrapte sa,rusi to cracknu

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30862x)
    2.HL2: První kroky (30255x)
    3.Counter-Strike entity (22442x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (20427x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (18537x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 1.71 seknd.