Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Animácia - zožraný vedec
    Wizz
    [29.06.2004 : 08:13:54] 128 Tutoril
    tan : 3497
    Priemern znmka : 3.64
    Situáciu keï ste sa potulovaly po Black Mesa a boli ste svetkom brutálneho skonzumovania vedca si urèite pamätáte. Ïa¾ší vedec sa mu síce pokúsil pomôc, ale ani to nepomohlo. My si túto situáciu naskriptujeme.



    Zaènite miestnosou v ktoréj sa má celá scénka odohráva. Je vhodné aby táto miestnos bola hráèovy nedostupná a prístup ku nej by bol jedine cez okno cez ktoré sa môže hráè pozera. Teraz do jednej s tých stien urobte otvor s rozmermy cca 56x48, prièom "podlaha" otvoru musí by 76 unitov od podlahy miestnosti. Vnútro otvoru urobte ako šachtu, na koniec dajte textúru black. Bude to tak vyzera lepšie.



    Teraz vložte niekde do miestnosti dve entity monster_scientist, na polohe kam ich dáte nezáleží. Prvú pomenujte vedec1 a druhú vedec2.
    Zaèneme robi samotnú animáciu. Pred otvor vložte entitu scripted_sequence tak, aby bola 8 unitov od steny.

    Nastavte ju :

    Name : anim1
    Target Monster : vedec1
    Action animation : ventpull1
    Idle animation : ventpullidle1
    Move to position : Instantaneous

    Angle nastavte smerom ku stene, v príkladovéj mape je to 270 stupnov


    Teraz vložte druhú entitu scripted_sequence. Dajte ju do šachty, ale tak aby kváder predstavujúci entitu vytàèal 12 unitov smerom von do miestnosti. Tu je to na obrázku, prípadne si to pozrite v príkladovéj mape.



    Druhú entitu scripted_sequence nastavte :

    Name : anim2
    Target Monster : vedec2
    Action animation : ventpull2
    Idle animation : ventpullidle2
    Move to position : Instantaneous

    Angle nastavte tak isto ako pri prvéj entite.


    Animácie máme kompletné. Ešte to trochu vylepšíme. Niekde pri otvor vložte entitu ambient_generic :

    Name : krik
    Wav name : scientist/nooo.wav

    Vo FLAGS zaškrtnite MEDIUM RADIUS a START SILENT


    Vïaka tomu sa bude zda že jeden z vedcov krièí. Ale to nieje všetko. Potom èo budú obaja vedci skonzumovaný, vypadnú z otvoru ešte kusy mäsa a pár kostí. To dosiahneme použitím entity gibshooter. Tú umiestnite do otvoru, a nastavte :

    Name : gibs
    Number of gibs : 4
    Delay between shots : 0.3
    Gib velocity : 130
    Gib life : 20

    Angle nastavte smerom von z otvoru.


    To je v podstate všetko, staèí to už len skompletizova a pospúšta. Klasicky na to použijeme multi_manager :

    Name : multi

    a pridáme klúèe :
    anim1 : 0
    anim2 : 0
    krik : 0.5
    gibs : 2.5


    Ako isto viete, tento multi_manager staèí už len spusti triggerom, ktorý umiestnite niekde pred okno cez ktoré sa bude hráè pozera na dúfam vydarenú scénku.

    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 3.64
    Hlasovalo : 11

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 2

    1. goblin Redaktor
    [06.12.2006-00:44] 2247
    Neviem preco ale ja ked som to zrobil ta sa "nerozgibovali" vedci ale sa zrobilo fade corpse.Neviem ci je to dobre povedane lebo gibs mi sice vypadli zo sachty ale vedci nezmizli hned ale fade corpse

    All I want , all I need is to see my enemy bleed!

    2. Wizz Admin
    [10.12.2006-21:37] 2248
    zvlastne, mas nejakych cudnych scientistov asi

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30862x)
    2.HL2: První kroky (30255x)
    3.Counter-Strike entity (22442x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (20426x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (18537x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 0.58 seknd.