|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril 07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril 24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril 01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril 02.03.2008 : 20:55:09
|
Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril 22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril 27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov |
|
|
|
Animácia - zožraný vedec Wizz [29.06.2004 : 08:13:54] 128 Tutoril tan : 3497 Priemern znmka : 3.64 |
Situáciu keï ste sa potulovaly po Black Mesa a boli ste svetkom brutálneho skonzumovania vedca si urèite pamätáte. Ïa¾ší vedec sa mu síce pokúsil pomôc, ale ani to nepomohlo. My si túto situáciu naskriptujeme.
Zaènite miestnosou v ktoréj sa má celá scénka odohráva. Je vhodné aby táto miestnos bola hráèovy nedostupná a prístup ku nej by bol jedine cez okno cez ktoré sa môže hráè pozera. Teraz do jednej s tých stien urobte otvor s rozmermy cca 56x48, prièom "podlaha" otvoru musí by 76 unitov od podlahy miestnosti. Vnútro otvoru urobte ako šachtu, na koniec dajte textúru black. Bude to tak vyzera lepšie.
Teraz vložte niekde do miestnosti dve entity monster_scientist, na polohe kam ich dáte nezáleží. Prvú pomenujte vedec1 a druhú vedec2.
Zaèneme robi samotnú animáciu. Pred otvor vložte entitu scripted_sequence tak, aby bola 8 unitov od steny.
Nastavte ju :
Name : anim1
Target Monster : vedec1
Action animation : ventpull1
Idle animation : ventpullidle1
Move to position : Instantaneous
Angle nastavte smerom ku stene, v príkladovéj mape je to 270 stupnov |
Teraz vložte druhú entitu scripted_sequence. Dajte ju do šachty, ale tak aby kváder predstavujúci entitu vytàèal 12 unitov smerom von do miestnosti. Tu je to na obrázku, prípadne si to pozrite v príkladovéj mape.
Druhú entitu scripted_sequence nastavte :
Name : anim2
Target Monster : vedec2
Action animation : ventpull2
Idle animation : ventpullidle2
Move to position : Instantaneous
Angle nastavte tak isto ako pri prvéj entite. |
Animácie máme kompletné. Ešte to trochu vylepšíme. Niekde pri otvor vložte entitu ambient_generic :
Name : krik
Wav name : scientist/nooo.wav
Vo FLAGS zaškrtnite MEDIUM RADIUS a START SILENT |
Vïaka tomu sa bude zda že jeden z vedcov krièí. Ale to nieje všetko. Potom èo budú obaja vedci skonzumovaný, vypadnú z otvoru ešte kusy mäsa a pár kostí. To dosiahneme použitím entity gibshooter. Tú umiestnite do otvoru, a nastavte :
Name : gibs
Number of gibs : 4
Delay between shots : 0.3
Gib velocity : 130
Gib life : 20
Angle nastavte smerom von z otvoru. |
To je v podstate všetko, staèí to už len skompletizova a pospúšta. Klasicky na to použijeme multi_manager :
Name : multi
a pridáme klúèe :
anim1 : 0
anim2 : 0
krik : 0.5
gibs : 2.5 |
Ako isto viete, tento multi_manager staèí už len spusti triggerom, ktorý umiestnite niekde pred okno cez ktoré sa bude hráè pozera na dúfam vydarenú scénku.
SBORY KU LNKU : | |
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 3.64 Hlasovalo : 11
|
|
|
|
|