Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Úlomky padajúce zo stropu
    Dragoo
    [24.07.2004 : 14:08:24] 132 Tutoril
    tan : 3055
    Priemern znmka : 1.33

    Úvodný problém ...


    Chceme vytvori efekt padajúceho úlomku zo stropu pri zemetrasení èi výbuchu. Alebo pri raketovom útoku, to je jedno .
    Takže si na to musíme najprv vytvori nejakú miestnos, najlepšie veèšiu, aby nás ten úlomok nezabil (keï sa nebude kam uhnú).
    Budeme tam potrebovat urèite nejakú ektivaènú entitu, èi uŽ tlaèidlo alebo trigger_once. Dohodnime sa, že použijeme trigger_once.
    Urèite budeme potrebova dva ambient_generic a jeden env_shake na vytvorenie zemetrasenia a zvukov dopadu ulomku na zem.
    No, nakoniec už nám ostáve len ten úlomok. Kto chce, môže sa s tým hra a modelova to do nejakej super podoby, ale staèí iba nejaký deformovaný brush.
    A bol by som zabudol, aj jeden multi_manager.

    Ako to funguje ...


    Je to jednoduchá záležitos. Úlomok bude func_train. Bude ma dva path_corner entity. Keï sa prejde cez trigger_once, spustí sa riadiaci multi_manager. Ten zapne zemetrasenie a po zhruba jednej sekunde spustí zvuk a pád úlomku. Zvuk dopadu spustí path_corner, ktorý bude dolu pri zemo pomocou vlastnosti Fire On Pass.

    Tak poïme na vec ..


    Najprv treba vytvori tú miestos. A úlomok. Ten treba umiestni do stropu, tak aby jeho spodná rovina podstavy bola v rovine stropu (tej, ktorú vidíme z miestosti ).
    Keï budete ma toto, musíte pripravi path_cornery. Umiestite ich na správne miesta, samozrejme súosovo pod seba (predsa nech to padá rovno dolu ;)).
    Ku podlahe treba da ambient_generic. Pomenujte ho hneï názvom "pad". Ïalší dajte ku stropu. Ten pomenujte ako "start".
    Niekde do oblasti pádu úlomku dajte env_shake. Ten vytvorý zemetrasenie. Dajte mu hneï meno "zemetrasenie".
    Vytvorte jeden trigger_once tak aby siahal od jednej steny k druhej.
    No, ešte ten multi_manager. Ten dostane meno, napriklad, "pad_ulomku".
    A ešte svetlo, nech je na to vidie.

    Už staèí všetko len nastavi.

    Zaèneme s úlomkom.

    Name: ulomok
    First stop target: p1
    Speed (units per second): 500
    Demage on crush: 500



    Teraz nastavíme path_corner - ten horný.

    Name: p1
    Next stop target: p2



    Path_corner - spodný.

    Name: p2
    Fire On Pass: pad



    Teraz by už po zavolaní mena "ulomok" úlomok spadol na zem. Ale, my chceme, aby bolo aj zemetrasenie, a aby bol aj nejaký zvuk.
    Takže nastavíme ambient_generic, ten èo je hore .

    Name: start
    WAV Name: debris/bustconcrete1.wav
    Start Volume: 10
    Vo flagoch zaškrtnite Small Radius a Start Silent.



    A spodný ambient_generic.

    Name: pad
    WAV Name: debris/bustconcrete2.wav
    Start Volume: 10
    Vo flagoch zaškrtnite Small Radius a Start Silent.



    No, zvuky by boli, ale eŠte zemetrasenie.
    Env_shake:

    Name: zemetrasenie
    Amplitude 0-16: 6
    Effect radius: 500
    Duration: 5
    0.1 = jerk, 255,0 = rumble: 6



    KeïŽe by nám to mohlo nieèo spusti, tak nastavíme aj ten milti_manager.

    Name: pad_ulomku
    zemetrasenie: 0
    start: 1
    ulomok: 1



    No, ešte to musí nieèo spusti a tým nieèim je trigger_once.

    Target: pad_ulomku







    Tak, a týmto pádom (úlomku ) jeto hotové.
    V prípade, že nieèomu nerozumiete, stiahnite si príkladovú mapu.

    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 1.33
    Hlasovalo : 21

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 3

    1. Jackar Admin
    [24.07.2004-18:32] 325
    Akoze dost infantilne vyzera tento efekt Jake kvadre...nic proti ale nebolo by lepsie to spravit cez func_pushable ?

    2. Dragoo Admin
    [24.07.2004-19:47] 326
    Nebolo, a nechapem, o co ti ide, ved je to len ukazka, alebo mam zmakat do prikladovej mapy nejaky bohovsky modelovany kamen ci co???

    3. Jackar Admin
    [25.07.2004-12:57] 327
    Calm down, sak si robim srandu ne ...

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30206x)
    2.HL2: První kroky (29429x)
    3.Counter-Strike entity (21601x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19672x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17913x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 0.63 seknd.