Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    TheLambda session 2004 reportáž
    Jackar
    [26.08.2004 : 21:25:32] 137 Rôzne
    tan : 4094
    Priemern znmka : 1.8

    Upozornenie !
    Akáko¾vek podobnos s realitou je èisto náhodná. Osoby a mená použité v tomto èlánku sú vymyslené, rovnako ako fakty a udalosti. Èlánok obsahuje intelektuálne keci a iné blbosti a preto by ho nemal nikto èíta !





    Zase sme sa stali svedkami dlhooèakávanej udalosti, a síce ïa¾šej stretávky. Bolo dobre, ale to asi poèu nexete. Asi vám ide skôr o podrobnosti, èo a ako sa dialo atï.., že. Mno, tak v tom prípade Vás sklamem, niè také tu nebude. Niè sa nestalo, niè sa neudialo, nie je tu niè k videniu, rozzídte sa ...

    Haló ? ... Takto to predsa nemôže by ! Preè s totalitou, preè s cenzúrou, preè s komuni... ehm... Pardon, množstvo HalfLifu a iných návykových látok a málo spánku urobilo svoje... Takže ako to vlastne bolo...

    Prišli sme to tej diery, pardon Púchova (ževraj jediné miesto kde vyrábajú gumy, blbos, v Blave sa tiež výrabajú Durexy ), skorého rána. Zišli sme sa (Jackar a Wizz) zo Shadom a DreamManom a pokúšali sme sa dosta k Shadovi domov, že zhodíme veci. Slnko pieklo nehorázne, to bola urèite pomsta z pekla za tých padnutých zombíkov v Doom3... Návšteva u Shada v chodbe jeho paneláku bola pouèná a potom sme sa pobrali obzrie naše budúce bydlisko na 3 dni. Keï sme tam došli, skoro sme ten zapadákov aj minuli, ale ve¾ký kàde¾ závislých detí nás upozornil na nezvyklý objekt v blízkosti.

    Po vstupe dnu nás zalialo ešte väèšie teplo vïaka radiátorom znaèky Athlon 1600 Mhz ktoré bežali naplno. Jackara šokovala hneï kamenná podlaha a kategoricky odmietal pobyt na takomto mieste. Wizza zase nahnevalo že krèma bola až desa metrov od herne, to ju predsa nemohli da bližšie ? Niekto poblíž si neodpustil trapnú poznámku na ktorej sa zasmial iba sám. So Shadeom bol aj zaspatý DreamMan ktorý nám zaplnil flek miesto Frca a bola s ním obèas sranda. Pobrali sme sa teda k danej osobe kde Jackara hneï zaujala krabica èo dokázala chyti 70000 kanálov, ale hlavne 20 kanálov s obsahom 18+... Wizz bol zase zhrozený z ne¾udských podmienok ktoré vládli vo ved¾ajšej miestnosti, resp. 1x2 metre obytného priestoru ešte k tomu zapratané nehoráznym bordelom. Ale mali jednu originálku, to sa musí necha :D...


    Nájdite podobnos medzi Dragoom a Jackarom ;)


    Koneène sme sa pobrali do nejakej *ehm* reštaurácie kde sme si dali chladenú kofolku (to viete, admini predsa nepijú...) a nejako nám zbehol èas, kým prišla posádka z Bratislavy (Dragoo, Qery, Thief, Mattho). Busom sme absolvovali prehliadku panelákov a vystúpili pri nemenovanej pizzerii. Niekomu svitlo, že kde je Frco, a že naòho nemá nikdo telefón, tak sme iba dúfali že sa s nami nejako skontaktuje. Èièi alias Freeman odpovedal na otázku "Prídeš ?" otázkou "Kde ???", takže sme už vedeli ktorá bije. Majacik mal zase nejaké problémy s vo¾ným èasom, tak sme defali že dojde na druhý deò. Po výdatnom ( a pekne drahom...) obede pri ktorom sa zaèali diskutova prvé témy týkajúce sa theLambda a mappingu, sme vypadli po veci ku Shadovi. Zase pouèný pobyt na chodbe, pri ktorom sme sa stretli so Shadovým bratom, ktorý mal to štastie že sa dostal dovnútra a koneène sme sa dovalili do herne. Jackar zase strnul pred tým, že na jeho príkaz nevybavili heròu koberèekom, klimatizáciou a príruèným barom. Hostesky samozrejme tiež neboli...

    Tak sme sa zložili, nejako sa usídlili, rozdelili kompy, a postupne sme zaèali vyháòa závislé deti, ktoré so slzami v oèiach sledovali ako im zatvárame heròu pred nosom. Tu je ukážka konverzácie:
    "Toto je súkromná akcia, heròa je zatvorená"
    "A kedy bude otvorená?"
    "Príde o 48 hodín..."
    *prázdny výraz v tvári závisláka* "Haha, až mi bránicu roztrhalo od smiechu, že súkromná akcia."
    *naštvaný výraz v tvári Shadea "Vypadni lebo budeš ma súkromnú návštevu u lekára..."
    Mno, ehm, to by tak staèilo na ukážku...

    Deti sa nejako vytratili a my sme mohli zaèa naše herné orgie, ehm... xel som poveda session. Po prvých minútach sme si uvedomili, že tých zombíkov v Doom3 muselo by festy ve¾a, lebo tam bolo horúcejšie ako v BlackMesa poèas kolapsu Lambda komplexu... Niekto nás v pekle fakt nemal rád, alebo niekto vypol klimatizáciu (èítaj zavrel dvere). Tak sme tú klimatizáciu zase zapli (èítaj, všetky možné prúdièe vzduchu nasmerovali na nás a otvorili dvere), ale v tom zaèali do herne zase prúdi závisláci ako rómsky spoluobèania po sociálne dávky. Nápis "Súkromná akcia" ve¾ký ako dvere ich neodradil a nielen Shade dostával nutkanie vybra gulomet. Niekto dostal nápad ten nápis ešte zväèši a tak sa po pár minútach vytlaèila tapeta "Súkromná akcia, zákaz vstupu bez pozvánky". Oblepili sme s tým celé dvere, a k tomu sme ešte chceli zapnú megafón pre tých èo nevedia èíta, ale ten sa nám zohna nepodarilo.


    Pravá strana herne, kde boli zabývaný Thief, Mattho, Wizz a DreamMan



    Session zaèala v plnom prúde, radiátory znaèky Athlon 1600 Mhz robili príjemnú atmosféru a na otravné deti sme si už zvykli. Shade už zaèal automaticky každú minútu krièa "Súkromná akcia, tu nemáte èo robi !" a ostatný sa zaèali venova hraniu, kecaniu a mappingu. Zalagovaným strojom sme zaèali dáva rôzne prídavné a poniektorý aj podstatné mená a viacerý sa márne snažili sprovozni nejaký program, èi mod. Pár ¾udí (polovica session...) išla pomôc Shadeovi s prenosom jeho poèítaèa. A dokonca sa nám podarilo dosta dnu ! Tajomstvo katakomb bolo odhalené ! Jackar sa zasa zaèal vzrušova nad architektúrou bytu, že preèo to¾ko plýtvajú r_speeds a dal nám polhodinovú prednášku, až ho Shade umlèal elektrickou gitarou, ku ktorej Jackar hneï skoèil a nexel ju pusti. Po dlhom vyjednávaní mu Shade napokon s¾úbil, že si ju môže zobra do herne a zaèali sme bali comp a prídavný modul do našej klimatizácie (stolový vetrák).


    ¼avá strana herne kde neustále drtili Shade, Dragoo, Qery a Jackar




    Po príchode do herne sme zložili Shadov comp ale inkriminovaný vetrák sme sa pokúšali zloži neúspešne. Napokon dali vetrák Jackarovi, nech ho zloží on, keïže je strojár, ale ten stále mumlal nieèo o tom že na to potrebuje CNC frézovaèku èi èo, tak sme sa na to vybodli. Napokon vytiahol multitool a`la McGyver a vetrák poskladal s nieko¾kohodinovou maturitou. Síce nebol celý, ale fungoval. Mno, fungoval, nebezpeèie výbuchu tu bolo stále... Hlavne zostali asi 4 súèiastky. Po zapnutí sa zaèali ruši všetky elektrické zariadenia v blízkosti, takže použitie blízko monitora bolo nevhodné, tak sme ho posunuli na druhú stranu.

    Hralo sa všetko možné, zo zaèiatku klasický HalfLife, potom CounterStrike, ale neskôr hlavne Generals: Zero Hour. Na veèer (èítaj 23:30) sme sa rozhodli preskúša Púchovskú pohostinnos a tak sme sa vybrali do mesta. Po nieko¾kých *ehm* "reštauráciach" sme s hrôzou zistili že celé mesto sa zatvára už o 24:00 (èítaj, všetko sa zatvára o dvanástej...). Príjemné zistenie bolo že aspoò poulièné osvetlenie svietilo... Niekto zase preniesol trápnu poznámku, na ktorej sa sám zasmial... Hmmm...


    Diskusia o mode bola dlhá...


    Okej, tak sme zase išli do herne (zo zistením že Púchov je naozaj zapadákov...). Tam sme zasadli za okrúhli stôl a zaèali sme debatova o našom mode. Koderi mali po vysvetlení designDokumentu každou minútou viacej zdesený výraz a mapperi iba krútili hlavami nad termínom (dostali termín nieèo okolo júla 2005, ale chceli júl 2010...). Ale všetci sa zhodli že to bude fasa a že to musíme dokonèi a ukáza tak celému svetu, že okrem pekných dievèat máme na Slovensku aj iné devízy (napríklad pekných mapperov, geniálnych koderov a šialených gamedesignerov... ).


    Každého raz spánok premôže...


    Po vyèerpávajúcom dni sme sa zaèali uklada ku spánku (èítaj nieèo okolo 04:26). Dragoo hneï obsadil skvelý flek v oddelenej miestnosti, ževraj má rád súkromie (ale my vieme že sa obával inak orietovaných èlenov :D ...). Dragoo sice nevedel ako vliez do spacáku (to viete, Blava...) keïže to bol jeho prvý pobyt v tomto úložnom zariadení, ale ostatný sa ukázali by skúsený zálesáci. Povypínali sme radiátory a každý zaliezol pod svoj stôl. Niektorí sa obávali odizolovanýh káblov na stene, ale ku zraneniam nedošlo. Ešte sme trochu kecali a nejako sme zaspali.


    Poniektorý si našli pohodlie ihneï...



    Ráno (èítaj po 3 hodinách spánku) nás zobudila pokojná melódia zo Shadeových reprákov od istej skupiny s menom Scooter, niè moc muzika, ale celkom pekný rev (èítaj repráky na plné gule) nás postupne zobudil. Vražedné výrazy h¾adiace na Shadea sa nedajú opísa, ale napokon sme to nejako rozchodili partièkou Halfa. Zase sa hralo èo sa dalo, niekto CS, niekto Generals, niekto VHE... Okolo obeda sme šli na "obed" do bagetárie. Po výdatnom jedle zostala pod Jackarom kôpka kapusty ktorá mu údajne vypadla a šli sme nakupova nejaké zásoby do nemenovaného supermarketu. Shade objavil "Draèiu vodu" ktorú zaèal pi na hektolitre, Thief si kúpil ob¾úbený nápoj v sklenej f¾aši, Wizz kúpil pomaranèový zázrak za 8 korún s ktorým sa dajú natiera aj ploty a Jackar mal dilemu èi zobra pä, alebo desa litrov vodk ... ehm, vody. Napokon ho prehlasovali ostatný èlenovia a musel sa uspokoji s jedným... Ostatný (hlavne Mattho a Qery) si ešte pokúpili nejaké tie paštéky, rožky a po skúsenostiach s teplotou v herni aj ve¾ké zásoby vody.


    Druhý obed aj s "menovkami"...


    Šlo sa zase na veèeru už do známej pizzerie kde sme si zase dobre pokecali a dobre sa najedli. Škoda že nikoho nenapadlo spravi skupinové foto :D.
    V herni sa zase hralo, mappovalo a ktovie èo ešte. Dragoo zaèal by závislí na TheSpecialists, Jackar, Wizz a Qery na Generals a Thief s Matthom striedali CS s VHE. napokon dostal Shade nápad zase zasadnú za "okrúhli stôl" a otvori vodk ... ehm vodu. Táto èas stretávky je ale pre vaše a Shadeovo dobro neprístupná (tak vám treba, mali ste prís ;) ). Pa èlenov sa po konzumácii pobralo do ¾udoprázdneho mesta (èítaj, bolo už po polnoci) plánova ïa¾šiu stretávku. Plánovanie bolo síce neúspešné (èítaj, konzumácia zaèala ma následky) ale zakývali sme mestským policajtom a prišli sme spä do herne. Shade sa snažil márne zapísa heslo do WinXp, Wizz zaspal pri Generalsoch, Jackar mal megalomanské sklony na ve¾ké tanky pri generalsoch (èítaj 10 overlordov podporovaných 5 nuke cannon...), Mattho sa tváril že sa niè nestalo a s Qeryho sa stal nádejný level-designer. Na Shada došla únava a zastihla ho akurát pri pobyte na stolièke. Po náprasku v Generalsoch sme zaèali pozera video ako niekto prešiel Halfa za 50 minút, ale mnohý z toho niè nemali, lebo spali s otvorenými oèami... Usúdili sme že sa treba nejako povzbudi, tak si každý dal dávku nejakej povzbudzujúcej látky ako Semtex, VHE, kafe, Draèia voda atï...


    Shadeovi tá "Draèia voda" moc neprospela ... ;)
    Na vyžiadanie pošleme viac foto :D



    Po klasickom programe sme sa rozhodli že si zase vychutnáme trochu odpoèinku. Tentokrát sa nám zaspávalo ¾ahšie, ale viacero ¾udí sa neskôr zobudilo nieko¾ko metrov od svojej karimatky (èítaj xichtom vycapený na kamenej podlahe). Po takomto "výdatnom" odpoèinku sme sa nejako zabavili a ku obedu sa vybrali do starej známej bagetárie. Pod Jackaram klasicky zostala kôpka kapusty ale ostatný si pochva¾ovali jej množstvo v bagete (hlavne Thief a Mattho). Postupne sme sa vybrali na posledný deò do herne a nakúpili zase nejaké tie zásoby jedla a pitia.

    Zase sa hralo a mappovalo, ale to je asi zbytoèné rozpisova, pretože som to tu napísal už 6. krát... Shrniem to, otravné deti už nedostávali jemné poznámky že tu nemajú èo robi ale postupne zaèali pada prvé sprosté slová, na napa¾...ehm zálohovanie modov a iných blbostí èoho si každý doniesol na tony sa "akosi" zabudlo (èítaj, hralo sa véé¾mi dlho a spomenuli sme si na to až polhodinu pred koncom...) a závislácke deti zaèali okupova vonkajšie dvere herne. Krvou podliate oèi márne pozerajúce na naše monitory zaèali dáva mozgu stále väèšie impulzy aby telo prebúralo dvere, ale na výstrahu vytlaèená Dragoova podobizeò ich od toho odlákala. Shade mal chu vytiahnu Wizzov Socom MK23 (síce iba airsoftový...) ale napokon sme ho upokojili. Taktiež nás pri konci na tri hodinky navštívil Dragooran. Majacik nedosiel, takže bola nuda (žiadna strelba na deti sa nekonala...).


    Takto to vyzerá keï necháte Windows bez dozoru...



    Nastala hodina H, kedy sme mali odovzda heròu do rúk pôvodnému majite¾ovi. Napodiv nebola vôbec zdemolovaná ani inak modifikovaná (èítaj niè nechýbalo), takže prevziatie herne bolo v poriadku. Závislácke deti už slinatli nad okamihom kedy odídeme a nazhromáždilo sa ich to¾ko, že ani ten Socom by nestaèil. Po slávnostnom opustení herne sme spoznali že závislo je svinstvo a že je to hrozne nezdravé na psychiku a telo a preto sme sa dohodli že obmedzíme HalfLife a VHE na 10 hodín denne (oddelene). Niektorý síce protestovali, ale tým sme zvýšili kvótu na 15 hodín. Po presune Shadoveho compu a po presune našej skupinky na stanicu sme sa hodili do peknej *ehm* reštaurácie s príznaèným názvom "Obèerstvenie na 9. ko¾aji" kde sme si dali dobre vychladenú kofolku. Pokecali sme o tom aká bola táto stretávka, zhodnotili ju, zkritizovali a nejako dohadovali ïa¾šiu.Tá síce zostala v rovine teórií, ale èosi sa už dohodlo. Napokon nám všetkým došiel rovnaký vlak (Wizz s Jackarom šli do Trenèína rovnakým vlakom ako partia z Blavy, tj Dragoo, Qery, Thief a Mattho) a Shade nám zamával na pozdrav. Vo vlaku bolo ešte menej miesta ako v herni (èítaj všetko bolo na màtvo obsadené) a tak sme zaèali okupova nástupnú chodbièku. Že sme spravili blbos nám došlo keï sa ženská o rozmeroch bagru (èítaj kocka 2,5x2,5x2,5 metra) snažila dosta na WC za nami. Nejako sme sa potlaèili, pokecali si s popleteným sprievodcom a už tu bol Trenèín. Wizz s Jackarom vystúpili a ostatný pokraèovali (asi) do Blavy...


    Vo vlaku bola brutálna tlaèenica...



    Tak, to by bolo asi tak všetko, nieèo je èistá realita, nieèo èistý výmysel, nieèo upravená pravda. Hlavne dúfam že ste sa pri èítaní tohoto èlánku zabavili tak ako my na stretávke. Ïakujeme všetkým èo prišli na stretávku, tešíme sa na vás na budúci rok !!!

    Osobitné poïakovanie patrí:
    Qerymu za zohnatie digitálneho foátku
    Shadeovi za vybavenie herne
    Dragoovi a Thiefovi za pomoc v generalsoch
    Wizzovi za psychickú pomoc všetkým zúèastneným
    Matthovi za uk¾udòovací uèínok na ostatných (celý èas sa tváril ako flegmatik...)
    DreamManovi za pobavenie (zainteresovaný vedia èo myslím ;) )



    Komponoval: JACKAR
    Odoborne dodžubával: WIZZ
    Na 100% neodsúhlasil: SHADE




    Pozn. Tento èlánok má za úlohu rozosmia èitate¾a. V žiadnom prípade nemá za úmysel nikoho uráža ani zosmiešnova. Ak Vás nieèo uráža tak si tam domyslite smajlíka. Je to proste len ÈISTÁ HALUZ !

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 1.8
    Hlasovalo : 20

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 27

    1. Jackar Admin
    [26.08.2004-21:42] 377
    Taaakze, defam ze sa vam clanok paci a ze nikoho neurazil tak hlboko, ze sa so mnou uz nebude bavit :D

    2. qery Admin
    [26.08.2004-23:34] 378
    h3h good job :D
    a kedy bude dalsia stretavka?

    [rmb]qery
    -=HL4ever=-
    qery.no-ip.com

    3. Shade
    [26.08.2004-23:53] 379
    az na tie pravopisne "chibi" to bolo docela dobre...

    nespomenul si kto vyhral anketu... presnejsie kto sa viac ozral

    zabudol si napisat: "Dracia voda, oficialny napoj ucastnikov TheLambda session 2004"

    4. Dragoo Admin
    [27.08.2004-17:28] 380
    Ten clanok sa ti podaril, je to fakt bohovske .

    5. Wizz Admin
    [27.08.2004-19:58] 381
    mno, anketu nevyhrala ziadna moznost, pretoze :

    1. Naj (kazdy vieco) nebol Jackar, Dragoo, ani ja
    2. Neviem ci mozeme povedat ze admini nepiju ?

    6. Wizz Admin
    [27.08.2004-20:03] 382
    btw na male otravne decka by bol lepsi Jackarov scorpion s full auto, ale viem si predstavit aj taku M60, prip P90, hehe

    7. Jackar Admin
    [27.08.2004-20:27] 383
    hehe, keby dosiel majacik :D...
    A inac, len pre zaujimavost, ked uz xete vediet kto bol zdrety na sracky, precitajte si pozornejsie clanok, je tam na to odkaz ;)

    8. ^NK&MH^Jurom@ster ABCD
    [28.08.2004-02:44] 384
    Omg

    9. Jackar Admin
    [28.08.2004-12:11] 390
    Jurom@ster, mal si prist ;)

    10. Freeman
    [31.08.2004-21:48] 399
    Pekny clanok Jackar
    skoda ze som nemohol prist

    11. qery Admin
    [31.08.2004-23:06] 400
    tak tomu ver
    bola mrte sranda

    [rmb]qery
    -=HL4ever=-
    qery.no-ip.com

    12. Jackar Admin
    [01.09.2004-11:04] 401
    Mal si prist.... ale tvoja odpoved v telefone nemala chybu, prides, kde ??? :D

    13. Freeman
    [01.09.2004-12:13] 402
    ja viem ale akurat prisla do toho stanovacka
    a už bol pokupeny chlast

    14. qery Admin
    [01.09.2004-12:49] 403
    tak si ho mal zobrat a bezat za nami ;) mi by sme ti uz pomohly

    [rmb]qery
    -=HL4ever=-
    qery.no-ip.com

    15. Wizz Admin
    [01.09.2004-17:30] 404
    mno nabuduce sa dohodneme aby to vyhovovalo vsetkynm

    16. Jackar Admin
    [01.09.2004-20:27] 405
    Sak si mal dojst aj s chlastom

    17. Freeman
    [02.09.2004-20:29] 406
    to by som v autobuse musel plai 3x za batožinu,ale èo aspoò sme utvorili náš nový rekord vypitia alkoholu na 2 dni!!---30 l vina 12 l vodky 3l karpatskej 80 plechoviek piva--40l ! pili sme to 9 !! a super je že mam fotky

    18. qery Admin
    [02.09.2004-20:47] 407
    no lol :P
    h3h3

    [rmb]qery
    -=HL4ever=-
    qery.no-ip.com

    19. Wizz Admin
    [03.09.2004-14:17] 408
    btw mne sa zda ze ta posledna fotka s komentarom diskusia o mode, nebola z diskusie ale z poderania videa o rychlom prejdeni HL...

    20. Jackar Admin
    [03.09.2004-17:21] 409
    To je detail

    21. Spencer
    [08.03.2005-15:41] 1011
    to je super len by som chcel viac foto

    22. Jackar Admin
    [08.03.2005-20:27] 1013
    Prid na session 2005 a budes mat fotiek kolko len spravis :D

    23. SPIDEX
    [21.04.2005-00:19] 1184
    lol ale ten SCOOTER je FAJN

    CS

    24. vana_lager
    [20.07.2006-17:27] 2127
    jaaaaaaaaj jak vam zavidim..... inac super foto

    25. vana_lager
    [20.07.2006-17:28] 2128
    bude aj repete ? hmmm..

    26. vana_lager
    [21.07.2006-10:12] 2129
    jaaaaaaj sranda citanie....

    27. vana_lager
    [25.07.2006-16:38] 2130
    to pisem len sam sebe ? sak kde ste vsetci ??

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.HL2: První kroky (33660x)
    2.Atomová bomba ako v crossfire (31409x)
    3.Counter-Strike entity (24790x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (21044x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (19189x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 3.61 seknd.