|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril 07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril 24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril 01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril 02.03.2008 : 20:55:09
|
Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril 22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril 27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov |
|
|
|
QuArK Wizz [30.12.2004 : 00:09:58] 185 Novinka tan : 2580 |
Autory tohoto pomerne rozšíreného editoru máp, pridaly podporu Half-Life 2.Support for Half-Life 2, its entities, textures, as well as its models. Although this is only the first pass in adapting QuArK to make and edit Half-Life 2 maps, we are all very excited about this new game addition. |
Teraz môže nasta pomerne zaujimavá situácia, keï mapperi prejdu z VHE na Quark, kvôly nepopulárnemu STEAMu, bez ktorého VHE nespustíte.ZDROJ : http://dynamic.gamespy.com/~quark/
EDIT 30.12. - 02:56: Vïaka Qerymu môžete aha aj z mirroru, takže netreba niè hlada :
- quark_v6.3.0.exe
- python-2.2.3.exe
|
KOMENTRE KU LNKU Poet komentrov ku lnku : 7
1. thor_ [30.12.2004-20:10] 645 | a k editovaniu nepotrebujem nic z hl2 sdk? |
2. Thief [30.12.2004-20:54] 646 | Bolo by to cool, keby mi po*ebany QuArK furt nehlasil, ze nemam nainstalovany Python ked ho tam mam, este skusim novsiu verziu quarku a potom sa obesim. ,!,,! |
3. Thief [30.12.2004-21:15] 647 | No, tak uz to facha, ale niak som neobjavil podporu pre HL2 pri vybere.
Tak kto ma zasveti?
Quark som stiahol ten novy 6.4 a Python som nechal ten z mirroru 2.2.3..... ,!,,! |
5. Thief [30.12.2004-21:23] 649 | Inac hosi spravte si tu moznost, aby si registrovany uzivatelia mohli mazat vlastne prispevky - to malo byt k tym dvom rovnakym odomna... - preklep na refresh.,!,,! |
6. qery [30.12.2004-23:50] 653 | dobry napad..;) v engine2 to urcite bude :D
inac ani ja som nenasiel tu podporu hl2 ale je pravda ze som dlho nehladal ;)[rmb]qery -=HL4ever=- qery.no-ip.com |
7. Nosteam [29.04.2005-21:09] 1217 | Poslite mi prosim nejake editory map na HL2 na e-mail Pjotor7@azet.sk Ïakujem moc | Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU
|
|
|
|
|