|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril 07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril 24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril 01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril 02.03.2008 : 20:55:09
|
Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril 22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril 27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov |
|
|
|
Trigger Command Majacik [26.01.2005 : 23:45:25] 205 Tutoril tan : 3133 Priemern znmka : 2.17 |
Trigger command
O èo vlastne ide? Ty ktorý používali spirit asi vedia a mnohým to napovie názov. Jedna sa o entitu ktorá je v spirite a umožòuje z mapy sníma konzolové parametre. Je to najmä pre tých èo nechcú stava na spirite a chcú svoj mód ve¾mo vylepši. Zámerne som použil výraz ve¾mo. Tento trigger sa dá spúša iba inou entitou ako napríklad tlaèidlo, èi iný trigger... No a èo vlastne dokáže. Ak umiestnite trigger do mapy a zadáte mu urèitý text napríklad changelevel *meno mapy* prenesie Vás do danej mapy. Taktiež ak máte videa v móde a chcete z neho spravi boha môžete to proste tak, že do parametru dáte god no to nebude fungova v multiplayer. Môžete použi akýko¾vek príkaz ktorý ide do konzoly a malo by to fungova. No a poïme k samotnej tvorbe:
Otvoríme si triggers.cpp a na samý spodok skopírujeme:
class CTriggerCommand : public CBaseEntity // vytvorili sme novu triedu s nazvom CTriggerCommand
{
public:
void Use( CBaseEntity *pActivator, CBaseEntity *pCaller, USE_TYPE useType, float value ); // pri pouziti zavola konzolovi prikaz
virtual int ObjectCaps( void ) { return CBaseEntity :: ObjectCaps() & ~FCAP_ACROSS_TRANSITION; }
};
LINK_ENTITY_TO_CLASS( trigger_command, CTriggerCommand ); // link aby sme ho mohli pouzit
void CTriggerCommand::Use( CBaseEntity *pActivator, CBaseEntity *pCaller, USE_TYPE useType, float value ) // vola dany text
{
char szCommand[256]; // definovanie znakov pre parameter
if (pev->netname)
{
sprintf( szCommand, "%s\n", STRING(pev->netname) );
SERVER_COMMAND( szCommand ); // posielanie parametru
}
}
No to jest všetko. Skutoène. Teraz si staèí editova svoj fgd súbor aby sme mohli použi novú entitu aj vo VHE. Tu je potrebný text:
@PointClass base(Targetname) = trigger_command : "Console Command"
[
netname(string) : "Command String"
]
ktorý staèí skopírova pod:
radius(string) : "Player Radius"
]
//
// Triggers
//
Ve¾a zábavy praje Majacik
|
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 2.17 Hlasovalo : 6
|
KOMENTRE KU LNKU Poet komentrov ku lnku : 9
1. Andy [27.01.2005-14:44] 762 | vysvetli mi niekto ten priklad s tym bohom, a este nejaky priklad co by sa s tym dalo urobit? prekvapilo ma ze ten navod je taky kratky, nic zlozite. len tak dalej, je super ze tu rozoberate aj temu coding, lebo na inych strankach som toho tolko nenasiel |
3. semafour [02.07.2007-16:21] 2620 | kde nájdem ten triggers.cpp alebo ako sa k nemu dostanem? |
4. semafour [02.07.2007-16:21] 2621 | kde nájdem ten triggers.cpp alebo ako sa k nemu dostanem? |
5. semafour [02.07.2007-16:22] 2622 | sry ze som to tam dva krat, zamrzlo mi posielanie |
6. semafour [02.07.2007-16:56] 2623 | sry ze som to tam dva krat, zamrzlo mi posielanie |
7. Choosen [03.07.2007-10:30] 2627 | Semafour : nevadí , se stane, že nìco pošleš dvakrát. |
8. Choosen [03.07.2007-10:30] 2628 | Semafour : nevadí , se stane, že nìco pošleš dvakrát. | Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU
|
|
|
|
|