Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Trigger Command
    Majacik
    [26.01.2005 : 23:45:25] 205 Tutoril
    tan : 2938
    Priemern znmka : 2.17

    Trigger command


    O èo vlastne ide? Ty ktorý používali spirit asi vedia a mnohým to napovie názov. Jedna sa o entitu ktorá je v spirite a umožòuje z mapy sníma konzolové parametre. Je to najmä pre tých èo nechcú stava na spirite a chcú svoj mód ve¾mo vylepši. Zámerne som použil výraz ve¾mo. Tento trigger sa dá spúša iba inou entitou ako napríklad tlaèidlo, èi iný trigger... No a èo vlastne dokáže. Ak umiestnite trigger do mapy a zadáte mu urèitý text napríklad changelevel *meno mapy* prenesie Vás do danej mapy. Taktiež ak máte videa v móde a chcete z neho spravi boha môžete to proste tak, že do parametru dáte god no to nebude fungova v multiplayer. Môžete použi akýko¾vek príkaz ktorý ide do konzoly a malo by to fungova. No a poïme k samotnej tvorbe:

    Otvoríme si triggers.cpp a na samý spodok skopírujeme:



    class CTriggerCommand : public CBaseEntity // vytvorili sme novu triedu s nazvom CTriggerCommand
    {
    public:
    void Use( CBaseEntity *pActivator, CBaseEntity *pCaller, USE_TYPE useType, float value ); // pri pouziti zavola konzolovi prikaz
    virtual int ObjectCaps( void ) { return CBaseEntity :: ObjectCaps() & ~FCAP_ACROSS_TRANSITION; }
    };
    LINK_ENTITY_TO_CLASS( trigger_command, CTriggerCommand ); // link aby sme ho mohli pouzit

    void CTriggerCommand::Use( CBaseEntity *pActivator, CBaseEntity *pCaller, USE_TYPE useType, float value ) // vola dany text
    {
    char szCommand[256]; // definovanie znakov pre parameter

    if (pev->netname)
    {
    sprintf( szCommand, "%s\n", STRING(pev->netname) );
    SERVER_COMMAND( szCommand ); // posielanie parametru
    }
    }

    No to jest všetko. Skutoène. Teraz si staèí editova svoj fgd súbor aby sme mohli použi novú entitu aj vo VHE. Tu je potrebný text:

    @PointClass base(Targetname) = trigger_command : "Console Command"
    [
    netname(string) : "Command String"
    ]

    ktorý staèí skopírova pod:

    radius(string) : "Player Radius"
    ]

    //
    // Triggers
    //

    Ve¾a zábavy praje Majacik

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 2.17
    Hlasovalo : 6

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 9

    1. Andy
    [27.01.2005-14:44] 762
    vysvetli mi niekto ten priklad s tym bohom, a este nejaky priklad co by sa s tym dalo urobit? prekvapilo ma ze ten navod je taky kratky, nic zlozite. len tak dalej, je super ze tu rozoberate aj temu coding, lebo na inych strankach som toho tolko nenasiel

    2. Majacik Redaktor
    [27.01.2005-20:34] 771
    ked bude video a budu po tebe strileat a nechces aby ti to ubralo zdravia tak ho trigerom zapnes a po skonceni videa zas vipnes napriklad. Upresni aky popis mas na mysli

    3. semafour Redaktor
    [02.07.2007-16:21] 2620
    kde nájdem ten triggers.cpp alebo ako sa k nemu dostanem?

    4. semafour Redaktor
    [02.07.2007-16:21] 2621
    kde nájdem ten triggers.cpp alebo ako sa k nemu dostanem?

    5. semafour Redaktor
    [02.07.2007-16:22] 2622
    sry ze som to tam dva krat, zamrzlo mi posielanie

    6. semafour Redaktor
    [02.07.2007-16:56] 2623
    sry ze som to tam dva krat, zamrzlo mi posielanie

    7. Choosen
    [03.07.2007-10:30] 2627
    Semafour : nevadí , se stane, že nìco pošleš dvakrát.

    8. Choosen
    [03.07.2007-10:30] 2628
    Semafour : nevadí , se stane, že nìco pošleš dvakrát.

    9. Wizz Admin
    [03.07.2007-20:00] 2629
    vy ste lolovia
    ten subor co hladas mas normalne v zdrojakoch pre HL mody, ked si stiahnes HL SDK source files tak tam dakde ..

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30211x)
    2.HL2: První kroky (29436x)
    3.Counter-Strike entity (21608x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19681x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17918x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 1.17 seknd.