|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril 07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril 24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril 01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril 02.03.2008 : 20:55:09
|
Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril 22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril 27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov |
|
|
|
HL2 : Nastavenie VHE pre iný mod (napr. CSS) Wizz [29.01.2005 : 19:10:29] 209 Tutoril tan : 7569 Priemern znmka : 2.42 |
Valve Hammer Editor (v novej verzí niekedy oznaèovaný aj ako Hammer World Editor, ale mne sa pôvodný názov páèi viac) by mal by po inštaláci automaticky nakonfigurovaný, ale môže sa sta že nieje, prípadne by ste si ho chcely nastavi na tvorbu máp do iného modu. V tomto èlánku si vysvetlíme najdôležitejšie nastavenia VHE pre jeho správny chod v iných modoch ako HL2.
Do nastavení sa dostanete pomocou menu "Tools/Options...".
Game Configurations
Zaèneme prvou záložkou, ktorá definuje typ hry/modu pre ktorý chceme VHE nastavi. Ukážka nastavenia bude na Counter-Strike : Source.
Configuration - Kliknite na "Edit", následne "Add" a napíšte "CSS". Tým sme si pridaly do zoznamu ïalší mod. Vyberte ho zo zoznamu, a môžeme zaèa konfigurova.
Game Data Files - Skrátene FGD. FGD súbor obsahuje definíciu entít pre editor. Kliknite na "Add" a nájdite súbor "sourcesdk/bin/cstrike.fgd".
Texture formats & Map type - Vyberte Half-Life 2. Táto vo¾ba je tu kvôli kompatibilosti z HL1.
Default PointEntity class - Entita ktorá sa defaultne vytvorí pri pridaní bodovej entity. Ja odporúèam nastavi "Light".
Default SolidEntity class - To isté èo minule, akurát s pevnou entitou. Odporúèam "func_wall".
Default texture scale - HL2 používa textúry vo vyššom rozlíšení, preto ich treba zmenšova. Tu si môžete nastavi defaultne zmenšenie textúry. Nastavte "0.25".
Default lightmap scale - "16"
Cordon texture - "BLACK"
Game Executable Directory - Cesta ku hre. Napíšte "$SteamUserDir\half-life 2".
Game Directory - Cesta ku súboru "GameInfo.txt". Nastavte "$SteamUserDir\half-life 2\hl2".
Hammer Maps Directory - Cesta ku adresáru kam sa budú uklada zdrojové súbory Vašich máp. Nastavte : "$SteamUserDir\sourcesdk_content\cstrike\mapsrc"
Build Programs
Nastavenie kompilácie mapy, èiže cesty ku jednotlivým kompilaèným nástrojom a podobne.
Configuration - Vyberte "CSS" ;)
Game Executable - Cesta ku hl2.exe. Napíšte : "$SteamUserDir\half-life 2\hl2.exe"
BSP executable - Cesta ku vbsp.exe : "$SteamUserDir\sourcesdk\bin\vbsp.exe"
VIS executable - Cesta ku vvis.exe : "$SteamUserDir\sourcesdk\bin\vvis.exe"
RAD executable - Cesta ku vrad.exe : "$SteamUserDir\sourcesdk\bin\vrad.exe"
Place compile maps ... - Adresár, kam sa budú uklada skompilované mapy : "$SteamUserDir\counter-strike source\cstrike\maps"
Tak a máme nastavené všetko dôležié, kliknite na OK, vypnite hammer a pri nasledujúcom spustení vyberte v okne "Source SDK" ako "Current game" CSS. |
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 2.42 Hlasovalo : 57
|
KOMENTRE KU LNKU Poet komentrov ku lnku : 11
2. trtk0 [31.01.2005-15:40] 782 | dik ...toto som vsade hladal |
3. hAssassin [15.03.2005-13:36] 1041 | Dobrej èlánek... hele nedá se nìkde stáhnout? VHE myslim... |
4. blue_dragon [15.03.2005-16:22] 1042 | Dá, samozøejmì jen oficiálnì v SDK pro Half-Life 2, pro spuštìní editoru je potøeba Steam, bohužel. Možná nìkde existuje crack na nosteam verzi SDK, ale to opravdu nevím kde by se dal sehnat. |
5. triangl [27.04.2006-19:58] 1943 | Mam dotaz. Ten VHE 3.4 se dá nastavit na HL 2 ? Jak? Návod výše je skvely ale nevim kde sehnat ty soubory co se k nim maj zadat cesty. napø "vvis.exe" poradte prosim kde ty soubory sehnat. Mam nainstalovany HL 2 ale tam vsecky ty soubory nejsou. Co vsecko je nutne mit ? Diky. |
6. R4z0r [27.04.2006-20:06] 1945 | triangl: s VHE 3.4 se do HL2 delat neda... pokud chces delat do HL2, tak ve Steamu, prejdi na zalozku Tools a stahni si Source SDK, jina moznost neni a pokud nemas Steam mas smulu, kup si hl2 ;). |
8. Choosen [03.05.2006-15:43] 1947 | pardon , špatnì napsané odkazy . No ale když dáš vyhledávání a napíšeš jako øetìzec quark , tak ti to najde 2 èlánky ... |
9. war52 [09.02.2007-14:51] 2324 | keri s programof je aj na editaciu CS máp ?
.........
........
......
....
..
.
|
10. triangl [09.02.2007-20:05] 2325 | to war52: no jestli myslíš CS 1.5 nebo 1.6 tak na to mùžeš použít Valve Hammer Editor 3.4 |
11. Eddiem [13.10.2007-10:16] 2879 | cawte mam problem kde najdem toto ? $SteamUserDir\sourcesdk\bin\cstrike.fgd ? neviem to vazne najst som noob | Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU
|
|
|
|
|