Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    HL2 : Nastavenie VHE pre iný mod (napr. CSS)
    Wizz
    [29.01.2005 : 19:10:29] 209 Tutoril
    tan : 7366
    Priemern znmka : 2.42
    Valve Hammer Editor (v novej verzí niekedy oznaèovaný aj ako Hammer World Editor, ale mne sa pôvodný názov páèi viac) by mal by po inštaláci automaticky nakonfigurovaný, ale môže sa sta že nieje, prípadne by ste si ho chcely nastavi na tvorbu máp do iného modu. V tomto èlánku si vysvetlíme najdôležitejšie nastavenia VHE pre jeho správny chod v iných modoch ako HL2.

    Do nastavení sa dostanete pomocou menu "Tools/Options...".

    Game Configurations


    Zaèneme prvou záložkou, ktorá definuje typ hry/modu pre ktorý chceme VHE nastavi. Ukážka nastavenia bude na Counter-Strike : Source.



    Configuration - Kliknite na "Edit", následne "Add" a napíšte "CSS". Tým sme si pridaly do zoznamu ïalší mod. Vyberte ho zo zoznamu, a môžeme zaèa konfigurova.

    Game Data Files - Skrátene FGD. FGD súbor obsahuje definíciu entít pre editor. Kliknite na "Add" a nájdite súbor "sourcesdk/bin/cstrike.fgd".

    Texture formats & Map type - Vyberte Half-Life 2. Táto vo¾ba je tu kvôli kompatibilosti z HL1.

    Default PointEntity class - Entita ktorá sa defaultne vytvorí pri pridaní bodovej entity. Ja odporúèam nastavi "Light".

    Default SolidEntity class - To isté èo minule, akurát s pevnou entitou. Odporúèam "func_wall".

    Default texture scale - HL2 používa textúry vo vyššom rozlíšení, preto ich treba zmenšova. Tu si môžete nastavi defaultne zmenšenie textúry. Nastavte "0.25".

    Default lightmap scale - "16"

    Cordon texture - "BLACK"

    Game Executable Directory - Cesta ku hre. Napíšte "$SteamUserDir\half-life 2".

    Game Directory - Cesta ku súboru "GameInfo.txt". Nastavte "$SteamUserDir\half-life 2\hl2".

    Hammer Maps Directory - Cesta ku adresáru kam sa budú uklada zdrojové súbory Vašich máp. Nastavte : "$SteamUserDir\sourcesdk_content\cstrike\mapsrc"

    Build Programs


    Nastavenie kompilácie mapy, èiže cesty ku jednotlivým kompilaèným nástrojom a podobne.



    Configuration - Vyberte "CSS" ;)

    Game Executable - Cesta ku hl2.exe. Napíšte : "$SteamUserDir\half-life 2\hl2.exe"

    BSP executable - Cesta ku vbsp.exe : "$SteamUserDir\sourcesdk\bin\vbsp.exe"

    VIS executable - Cesta ku vvis.exe : "$SteamUserDir\sourcesdk\bin\vvis.exe"

    RAD executable - Cesta ku vrad.exe : "$SteamUserDir\sourcesdk\bin\vrad.exe"

    Place compile maps ... - Adresár, kam sa budú uklada skompilované mapy : "$SteamUserDir\counter-strike source\cstrike\maps"

    Tak a máme nastavené všetko dôležié, kliknite na OK, vypnite hammer a pri nasledujúcom spustení vyberte v okne "Source SDK" ako "Current game" CSS.

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 2.42
    Hlasovalo : 57

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 11

    1. Mattho Redaktor
    [29.01.2005-19:25] 780
    juuuj super.. len skoda, ze nepustim HL2

    mattho.wz.cz

    2. trtk0
    [31.01.2005-15:40] 782
    dik ...toto som vsade hladal

    3. hAssassin
    [15.03.2005-13:36] 1041
    Dobrej èlánek... hele nedá se nìkde stáhnout? VHE myslim...

    4. blue_dragon
    [15.03.2005-16:22] 1042
    Dá, samozøejmì jen oficiálnì v SDK pro Half-Life 2, pro spuštìní editoru je potøeba Steam, bohužel. Možná nìkde existuje crack na nosteam verzi SDK, ale to opravdu nevím kde by se dal sehnat.

    5. triangl
    [27.04.2006-19:58] 1943
    Mam dotaz. Ten VHE 3.4 se dá nastavit na HL 2 ? Jak? Návod výše je skvely ale nevim kde sehnat ty soubory co se k nim maj zadat cesty. napø "vvis.exe" poradte prosim kde ty soubory sehnat. Mam nainstalovany HL 2 ale tam vsecky ty soubory nejsou. Co vsecko je nutne mit ? Diky.

    6. R4z0r Redaktor
    [27.04.2006-20:06] 1945
    triangl: s VHE 3.4 se do HL2 delat neda... pokud chces delat do HL2, tak ve Steamu, prejdi na zalozku Tools a stahni si Source SDK, jina moznost neni a pokud nemas Steam mas smulu, kup si hl2 ;).

    7. Choosen
    [03.05.2006-15:41] 1946
    to Triangl :o jiném editaèním nástroji , kterým mùžeš uspokojovat své editaèní choutky a který nepodléhá steamu , tak je quark . Nìco o nìm se doèteš i zde na Thelambdì . http://www.thelambda.sk/clanok.php?clanok=185>www.thelambda.sk/clanok.php?clanok=185>http://www.thelambda.sk/clanok.php?clanok=185 a http://www.thelambda.sk/clanok.php?clanok=270>www.thelambda.sk/clanok.php?clanok=270
    http://www.thelambda.sk/clanok.php?clanok=270
    /> Ale jinak se pøipojuji k názoru , že chceš-li se zabývat editováním do HL2 , kup si origo a pøez steam stáhni sdkèko !!!

    8. Choosen
    [03.05.2006-15:43] 1947
    pardon , špatnì napsané odkazy . No ale když dáš vyhledávání a napíšeš jako øetìzec quark , tak ti to najde 2 èlánky ...

    9. war52
    [09.02.2007-14:51] 2324
    keri s programof je aj na editaciu CS máp ?

    .........
    ........
    ......
    ....
    ..
    .


    10. triangl
    [09.02.2007-20:05] 2325
    to war52: no jestli myslíš CS 1.5 nebo 1.6 tak na to mùžeš použít Valve Hammer Editor 3.4

    11. Eddiem
    [13.10.2007-10:16] 2879
    cawte mam problem kde najdem toto ? $SteamUserDir\sourcesdk\bin\cstrike.fgd ? neviem to vazne najst som noob

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30109x)
    2.HL2: První kroky (29290x)
    3.Counter-Strike entity (21397x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19532x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17810x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 2.2 seknd.