Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    HL1 : Monstermaker
    goblin
    [26.06.2005 : 23:12:54] 264 Tutoril
    tan : 3533
    Priemern znmka : 2
    Neviem èi ešte niekto edituje HL1, ale ja áno. Je to zrejme preto, že mám 133Mhz a 1MB VGA. Ale dos bolo kecov a prejdem k veci.
    V Half-Life sme sa èasto stretali/stretáme s teleportom z ktorého vyjde nejaký alien. Tu je tutoriál ako na to. Budeme potrebova tieto entity: Monstermaker, Multi_manager, Trigger_relay, Ambient_generic, Env_sprite, Trigger_once.
    Vytvorte si miestnos, dajte do nej nejakú zbraò a Info_player_start. Vytvorte entitu monstermaker tam kde chcete aby sa zjavil alien
    . Na približne to isté miesto dajte env_sprite. Potom do miestnosti alebo exteriéru podávajte entity multi_manager,trigger_relay, ambient_generic a natiahnite trigger_once.


    Monstermaker

    Name:slave_spawner
    Target on release:spawner_flash
    Monster type:monster_alien_slave
    Number of monsters:5
    Frequency:1
    Max live children:1
    Flags:Monster clip




    Multi_manager

    Name : spawner_flash
    key : tele_sprite value : 0
    key : teleport_sound value : 0




    Trigger_relay

    Name : slave_spawner_relay
    Target : slave_spawner
    Delay before trigger :1
    Trigger state : on




    Ambient_generic

    Name : teleport_sound
    Waw name:debris/beamstart2.waw
    Volume:10
    Start volume:0
    Flags:Medium radius

    FLAGS :
    Start silent
    Not toggled




    Env_sprite

    Name : tele_sprite
    Render FX : constant glow
    Render mode : glow
    FX ammount : 255
    FX color : 184 250 214
    Framerate : 10.0
    Sprie name : sprites/xflare1.spr
    Scale : 1.5
    Flags : Play once




    Trigger_once

    Target : slave_spawner_relay
    Delay before trigger : 1



    To je asi tak všetko. Nastavenia nemusíte ma presne také ako ja. Napríklad fx color,scale,typ aliena,atï.

    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 2
    Hlasovalo : 22

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 15

    1. Peter
    [29.06.2005-15:24] 1332
    Není to špatné, ale nìco tomu chybí. Uvítal bych kdyby jsi závìrem ještì napsal co se vlastnì po spuštìní dìje. K èemu slouží jednotlivé pøíkazy u entit a jak se ovlivní jejich chování pøípadnou zmìnou jednotlivých parametrù

    2. thor_
    [29.06.2005-17:28] 1334
    konecne vyslisal niekto moje prosby a je tu novy tutorial pre hl1...

    lenze ja chcem nieco zlozitejsie<b/>...

    3. R4z0r Redaktor
    [06.07.2005-04:34] 1365
    Ještì by jsi mohl napsat obdobný tutorial pro HL2 s npc_makerem.

    4. R4z0r Redaktor
    [06.07.2005-04:35] 1366
    Sry, nejak jsem si nevsiml prvni vety clanku.

    5. Dragoo Admin
    [06.07.2005-12:21] 1367
    thor_: co by si chcel? mozem nieco napisat na spirit, ak je zaujem, alebo aj nieco na halfika samotneho, sak napis co by si chcel? uz dlho som nepisal ziadny tutorial na mapovanie, tak by som chcel cez vykent nieco napisat, takze si mozes (a nie len ty, ale aj ostatni) vybrat :D

    6. Wizz Admin
    [07.07.2005-00:14] 1369
    Dragoo> http://thelambda.sk/ziadane.htm a mozno tam nieco najdes (aj ked silno pochybujem)

    7. thor_
    [08.07.2005-18:08] 1378
    Dragoo> bud hocico na spirit, alebo nejaky navod na tlacitkove vytahy, ak by sa Ti chcelo

    8. Dragoo Admin
    [08.07.2005-21:45] 1380
    Hmm, urobim ti tutorial do spiritu na tlacitkovy vytah .

    9. goblin Redaktor
    [24.10.2005-15:05] 1584
    Konecne mozem odpisat .Ja som zrobil dalsi tut a poslal som ho Wizzovi ale neviem co je s nim.

    All I want , all I need is to see my enemy bleed!

    10. Jackar Admin
    [24.10.2005-17:58] 1585
    Skus ho poslat mne, Wizz momentalne chodi na VS a nema tam internet, takze nema pristup.

    11. goblin Redaktor
    [26.10.2005-08:47] 1586
    Problem je v tom ze som ho mal na diskete a neviem kde je,ale možno je u kamarata,ked ho budem mat tak ti ho pošlem

    All I want , all I need is to see my enemy bleed!

    12. goblin Redaktor
    [16.12.2006-17:34] 2250
    preco som tam daval ze treba dat relay???

    All I want , all I need is to see my enemy bleed!

    13. Frankie
    [19.01.2007-12:16] 2303
    Half-Life uber alle!

    The New Yorks finest

    14. goblin Redaktor
    [19.01.2007-16:19] 2304
    co to znamena?

    All I want , all I need is to see my enemy bleed!

    15. Choosen
    [19.01.2007-17:41] 2305
    Franke : Jaja , das stimmt .
    Aber nachstens keine OT Kommentare . Danke

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (31001x)
    2.HL2: První kroky (30546x)
    3.Counter-Strike entity (22628x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (20562x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (18684x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 2.28 seknd.