|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril  07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril  24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril  01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril  02.03.2008 : 20:55:09
|

Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril  22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril  27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov  |
|
|
|
Otáčajúce sa dvere Shade [19.09.2003 : 19:34:19] 27 Tutoril 
tan : 3527
Priemern znmka : 2.13 |
Ak chcete vedieť, ako sa robia tie klasické dvere na pántoch, prečítajte si tento článok.
Vytvorte si dve miestnosti tesne vedľa seba. Potom medzi ne spravte nejaký kváder, ktorý bude mať veľkosť dverí a bude siahať do obidvoch miestností:

Potom ho vysvieťte a kliknite naň pravým tlačítkom a z ponuky vyberte CARVE. Teraz ten obdĺžnik niekam presuňte a vidíte, že tam po ňom ostala diera:

Teraz ten kváder vráťte na miesto a upravte mu hrúbku tak, aby bola taká hrubá, ako stena. Otextúrujte ho, aby vypadal ako dvere:

Teraz si vytvorte ešte jeden kváder, s rovnakou výškou a dajte mu textúru Origin. Ten bude predstavovať pánty:

Teraz vysvieťte obidva kvádre, kliknite na ne pravým tlačítkom, a z ponuky vyberte Tie To Entity.
V ponuke Class vyberte Func_door_rotating. Tu je popis najzákladnejších parametrov:
Name – meno entity, to sa používa, keď chcete napr. otvárať dvere nadiaľku, alebo ich zamykať.
KillTarget – nastavuje počet percent, koľko majú uberať hráčovi, keď do
nich narazí
Speed – rýchlosť, akou sa majú dvere otáčať
Move sound – zvuk pri pohybe dverí
Stop sound – zvuk, keď sa dvere zastavia |
Tak a keď ste to všetko dokončili, môžete si spustiť svoju mapu s otáčajúcimi dverami(ja som tie dvere v príkladovej mape spravil trochu väčšie, ale to nevadí). Ak ste niečomu nepochopili, stiahnite si príkladovú mapu a z nej to možno pochopíte.
SBORY KU LNKU : | |
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 2.13 Hlasovalo : 8
|
|
|
|
|