Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Použitie entity trigger_changetarget
    Dragoo
    [20.09.2003 : 15:31:29] 28 Tutoril
    tan : 3028
    Priemern znmka : 0.83
    Ako už bolo povedané, trigger_changelevel slúži na prepnutie cieľa entity na iný cieľ. Ukážeme si to na príklade:
    Budeme mať miestnosť s jednou pákou, nedným tlačítkom a s dvoma svetlami, ktoré sa budú obe zapínať a vypínať tlačítkom, v závislosti na polohe páky. Tak poďme na to.

    Spravíme si tú miestnosť, ale nech je taká trochu večšia a hlavne dlhá v smere 0 stupňov (teda podla osi x). Jedno svetlo bude nad pákou a tločítkom, ale nechceme aby dosvietilo až na koniec, kde sa budú zapínať a vypínať ďalšie dve svetlá.
    Urobte si nejaké tlačítko a nejakú páku, ktorý otočte o 30 stupňov v smere osi y dolu (na 270 stupňov v pohlade z hora.) Tieto ovládacie prvky by mali byť pri ľavej stene. Páke nezabudnite dať origin.
    Tlačítko bude func_button, s takýmto nastavením:


    name: prepinac
    target: light2
    health (shootable if > 0): 0
    sounds: lightswitch
    flags: toggle, don't move


    Páku, fung_rot_button, nastavte takto:


    name: paka
    targetted object: nalight1
    distance (deg): 60
    flags: reverse dir, toggle, x axis



    To by sme mali. Teraz treba urobiť svetlo dan týmto ovládacím zariadením. Spravte nejakú neónovú lampu a tesne pod ňu umiestnite entitu light a asi tak 24 jednotiek pod neónkou umiestnite entitu light_spot. Teraz nastavýme entitu light takto:


    brightness: 255 255 128 25


    A light_spot takto:


    brightness: 255 255 128 175
    inner (bright) angle: 60
    outer (fading) angle: 90


    Tak to by sme mali hotové ovládacie zariadenie a osvetlenie nad ním, ale ešte je potrebné vytvoriť svetlá, ktoré budeme pomocou páky a tlačítka zapínať a vypínať.
    Urobte dve lampy alebo neónky, v rovnakej rovine, na pravej strane miestnosti. Pod obe dajte light a light_spot, v takých polohách aké boli pod lampou nad ovládacím zariadením.
    Ak to máte hotové, nastavte light pod hornou lampou (v pohľade top (x/y)):


    name: light1
    brightness: 255 255 128 25
    flags: initially dark


    Entitu light_spot na tom istom mieste (hore v pohľade top (x/y)) nastavte takto:


    name: light1
    brightness: 255 255 128 175
    inner (bright) angle: 60
    outer (fading) angle: 90
    flags: initially dark



    To máme lampu spúšťajúcu sa volaním názvu light1. Teraz toto isté urobte so svetlami light a light_spot pod lampou dolu s tým rozdielom, že do name obom napíšete light2.

    No a už ostáva pridať iba dve entity mutli_manager a štyri entity trigger_changelevel. Takže umiestnite multi_manager, a dajte mu názov "nalight1". Pridajte do neho klúče:


    prepnilight1: 0
    prepninalight2: 0


    Teraz pridajte ešte jeden multi_manager z názvom "nalight2", ktorému pridajte klúče:


    prepnilight2: 0
    prepninalight1: 0


    Teraz treba pridať štyri trigger_changelevel entity. Postupne ich nastavujte takto:
    Prvý:


    name: prepnilight1
    target: prepinac
    new target: light1


    Druhý:


    name: prepnilight2
    target: prepinac
    new target: light2


    Tretí:


    name: prepninalight1
    target: paka
    new target: nalight1


    Štvrtý:


    name: prepninalight2
    target: paka
    new target: nalight2



    A už to bude fungovať. Ak v hre prepnete páku, tlačítkom budete prepínať svelo na tej strane, na ktorú ukazuje páka.

    Všetko si to určite prezrite v príkladovej mape. (Len kôli lepšiemu pochopeniu.)

    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 0.83
    Hlasovalo : 6

    KOMENTRE KU LNKU

    Neni iadny komentr ku tomuto lnku

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30208x)
    2.HL2: První kroky (29432x)
    3.Counter-Strike entity (21604x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19677x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17916x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 0.29 seknd.