Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Otáčajúci sa výťah
    Dragoo
    [22.09.2003 : 19:15:02] 30 Tutoril
    tan : 2792
    Priemern znmka : 0.67
    Takže, ako vlastne takýto výťah funguje? Jednoducho. Celý výťah treba vymodelovať aj s lanom, na ktorom je zavesený, a určiť mu bod rotácie pomocou malej kocky potiahnutej textúrou origin. Výťah funguje takto: Celá hotová kabýnka sa otočí v pohľade top (x/y) tak, ako má byť natočená na konečnej zastávke, to jest, ak chceme aby bol výťah na konečnej stanici otočený na 90 stupňov, musíme ho natočiť tak, aby mal dvere v pohľade top (x/y) smerom hore. Teraz trebars chceme, aby na začiatočnej stanici boli dvere výťahu natočené na 0 stupňov. To už je najjednoduchšie, treba nastaviť uhol otočenia, v takomto prípade -90 stupňov. No to by bola teória, ale z nej ta asi tak lahko pochopiť nepôjde. Ukáźme si to radšej v praxi.

    Takže urobte si dve miestnosti pod sebou, ale nie úplne pri sebe, nechajte tam nejaký priestor. Medzi tieto miestnosti pridajte jeden brush, ktorým ich vlastne spojte (robíme to len preto, aby bola väčšia šachta). Teraz ich všteky prerežte, tak aby nám vznikla šachta pre výťah. (Ja som zvolil okrúkle steny šachty, ale vy môžete použiť aj normálnu hranatú šachtu.) Teraz vás čaká nemilá úloha, vymodelovať nejakú výťahovú kabínku. Pamätajte na to, Že musí mať aj lano, na ktorom sa bude spúšťať dolu. Až budete mať kabínku hotovú, dajte tam aj jednu kocku potiahnutú textúrou origin aby ste určili bod, okolo ktorého bude kabínka rotovať.
    Predpokladám, že ste toto úspešne zvládli, takže teraz treba kabínku premiestnit do hornej miestnosti, tak aby bola podlaha kabínky zarovno s podlahou miestnosti a aby bola kabínka natočená tak, ako ju chceme mať otočenú v spodnej miestnosti. Celú kabínku zo všetkým čo k nej patrí preveďte na entitu func_platrot. Teraz ho nastavíme:

    name: vytah
    speed of rotation: 80
    travel altitude (can be negative): Keďže chceme pohyb smerom dolu, musí byť toto číslo kladné, a vyjadruje počet jednotiek, ktoré musí výťahová kabínka prejsť, aby sa dostala na spodné podlažie, zarovno podlahy. Toto si budete musieť odmerať.
    spin amount: Uhol otočenia na začiatočnej stanici voči polohe kabínky, akú má mať na konečnej stanici. V smere hodinových ručičiek je tento uhol záporný. Nastavte taký uhol, o aký má byť kabínka otočená na začiatočnej stanici.
    move sound: odd elev 2
    stop sound: quick stop
    flags: toggle


    Tým by sme mali vybavený výťah. Ale ešte je potrebné pridať nejaké ovládacie tlačítka, ktorými budeme môcť výťah privolať a spustiť. Ich nastavenie je prosté:

    target: vytah
    health (shootable if > 0): 0
    flags: don't move, toggle


    Všetky tieto tlačítka majú rovnaké nastavenie !!!



    No a tým to máme dokončené, pridajte svetlá, aby tam bolo aj niečo vidieť, a môžete skúšať. A určite si stiahnite príkladovú mapu a tam si všetko poprezerajte.

    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 0.67
    Hlasovalo : 3

    KOMENTRE KU LNKU

    Neni iadny komentr ku tomuto lnku

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30174x)
    2.HL2: První kroky (29381x)
    3.Counter-Strike entity (21568x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19628x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17879x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 0.31 seknd.