Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Ako spraviť dvere so svetlom???
    Dragoo
    [23.09.2003 : 19:31:52] 31 Tutoril
    tan : 3283
    Priemern znmka : 2.86
    V čom vlastne tento efekt spočíva. Máme nejaké dvere, ktoré delia jednu miestnosť od druhej. Tieto sa zdvíhajú, tak ako v Half-life (inak by sa tento efekt snáď ani nedal sptaviť, ale kto vie). Pod týmino dverami sa nachádzajú ešte jedny dvere, ktoré budú vytvárať dojem svetelných lúčov postupne osvetlujúcich miestnosť.

    Urobíme si dve miestnosti, spravíme medzi ne dvere. Do jednej miestnosti dajte normálne svetložlté osvetlenie, do druhej červené (tak to mám v príkladovej mape). Do miestnosti osvetlenej svetložltým svetlom dajte toto svetlo slabšie ako je v miestnosti s červeným svetlom.
    Urobte dvere (ako objekt dverý, nie tu žiaru). Nejak to natextúrujte a potom vytvorte ešte jedny dvere. Tým dajte textúru red na všetky plochy okrem plochy, ktorá bude priliehať ku dverám. Tej ploche dajte textúru black. Pomocou manipulácie s vrcholmy nejak upravte tieto "svetelné" dvere, tak aby to vyzeralo ako lúče svetla (tj. nejak na konci rozšírené a pod.). Ak to máte spravené, presuňte tieto dvere prese pod dvere normálne. Orientácia svetelných lúčov má byť z "červenej" miestnosti do "svetložltej".
    Teraz ešte treba ku dverám (tým normálnym dverám!!!) pridať menší brush, ktorý bude entita trigger_multiple. Tá bude slúžiť na to, aby sa dvere otvorili.
    A teraz nastavte dvere (čo majú byť dvere) takto:

    class: func_door

    uhol: up
    name: dvere
    delay before close, -1 stay open: 4


    A tie dvere, čo budú ako sveto:

    class: func_door

    uhol: up
    name: dvere
    delay before close, -1 stay open: 4
    render mode: additive
    fx amount (1 - 255): 12 - 24 (aby to moc nesvietilo)
    flags: passable


    Trigger_multiple bude mať takéto nastavenie:

    target: dvere
    delay before reset: 7



    No, skúste to, či vám to funguje, ak ste tomuto tutorialu pochopili, malo by to fungovať.


    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 2.86
    Hlasovalo : 7

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 4

    1. Jackar Admin
    [23.09.2003-22:02] 21
    by som xel podotknut, ze by bolo vhodne, keby boli dvere nastavene tak, aby tienili svetlo zvnutra a potom pri otvarani aktivovat predtym "vypnute" svetlo, ktore by !oziarilo! tu stenu oproti dveram. NAjlepsie by bolo podla mna pouzit light_spot. Lebo teraz to vyzera trosku cudne...

    2. Dragoo Admin
    [24.09.2003-19:15] 22
    To je len demonstracia ta prikladova mapa Jackar, nic ine. A tak iste pochopis, ze som sa s takymi detajlami nebabral a to uz len koli lepsiemu pochopeniu tutorialu.

    3. Jackar Admin
    [24.09.2003-21:05] 23
    To hej, neni kazdy perfekcionista ako ja

    4. Wizz Admin
    [25.09.2003-14:07] 25
    to je choroba

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30164x)
    2.HL2: První kroky (29371x)
    3.Counter-Strike entity (21562x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19615x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17869x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 0.57 seknd.