|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril  07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril  24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril  01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril  02.03.2008 : 20:55:09
|

Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril  22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril  27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov  |
|
|
|
Ako spraviť dvere so svetlom??? Dragoo [23.09.2003 : 19:31:52] 31 Tutoril 
tan : 3526
Priemern znmka : 2.86 |
V čom vlastne tento efekt spočíva. Máme nejaké dvere, ktoré delia jednu miestnosť od druhej. Tieto sa zdvíhajú, tak ako v Half-life (inak by sa tento efekt snáď ani nedal sptaviť, ale kto vie). Pod týmino dverami sa nachádzajú ešte jedny dvere, ktoré budú vytvárať dojem svetelných lúčov postupne osvetlujúcich miestnosť.
Urobíme si dve miestnosti, spravíme medzi ne dvere. Do jednej miestnosti dajte normálne svetložlté osvetlenie, do druhej červené (tak to mám v príkladovej mape). Do miestnosti osvetlenej svetložltým svetlom dajte toto svetlo slabšie ako je v miestnosti s červeným svetlom.
Urobte dvere (ako objekt dverý, nie tu žiaru). Nejak to natextúrujte a potom vytvorte ešte jedny dvere. Tým dajte textúru red na všetky plochy okrem plochy, ktorá bude priliehať ku dverám. Tej ploche dajte textúru black. Pomocou manipulácie s vrcholmy nejak upravte tieto "svetelné" dvere, tak aby to vyzeralo ako lúče svetla (tj. nejak na konci rozšírené a pod.). Ak to máte spravené, presuňte tieto dvere prese pod dvere normálne. Orientácia svetelných lúčov má byť z "červenej" miestnosti do "svetložltej".
Teraz ešte treba ku dverám (tým normálnym dverám!!!) pridať menší brush, ktorý bude entita trigger_multiple. Tá bude slúžiť na to, aby sa dvere otvorili.
A teraz nastavte dvere (čo majú byť dvere) takto:
class: func_door
uhol: up
name: dvere
delay before close, -1 stay open: 4
|
A tie dvere, čo budú ako sveto:
class: func_door
uhol: up
name: dvere
delay before close, -1 stay open: 4
render mode: additive
fx amount (1 - 255): 12 - 24 (aby to moc nesvietilo)
flags: passable
|
Trigger_multiple bude mať takéto nastavenie:
target: dvere
delay before reset: 7
|
No, skúste to, či vám to funguje, ak ste tomuto tutorialu pochopili, malo by to fungovať.


SBORY KU LNKU : | |
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 2.86 Hlasovalo : 7
|
|
|
|
|