|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril 07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril 24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril 01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril 02.03.2008 : 20:55:09
|
Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril 22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril 27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov |
|
|
|
Wadinclude Wizz [06.01.2006 : 22:01:36] 314 Tutoril tan : 3611 Priemern znmka : 1.23 |
Síce sa táto problematika spomína v jednom èánku, je vydie že niektorý na to potrebujú samostatný èlánok. Èiže tu to máme, krok za krokom.
Krok 1
Tu si povieme o èo ide. Keï chcete použi v mape vlastné textúry, neni to problém. Ale wad súbor potom musíte nosi spolu s bsp, èo je dos nepraktické. Našastie ale môžete vloži wadko do súboru mapy, a odpadne tento problém.
Krok 2
Nieèo na to aj potrebujete, a tým nieèim je ZHLT. Za touto záhadnou skratkou sa skrýva názov "Zoners Half-Life tools". Kompilaèné nástroje. Pokial ich už nemáte, stiahnite si ich napríklad z www.zhlt.info alebo googlujte (pre slabších www.google.com). Nainštalujte, a nastavte VHE aby ich použilo pri kompilácii.
Krok 3
Otvorte mapu ktorú chcete skompilova, stlaète F9, a prepnite sa do Expert modu (viem že pokia¾ si tento èlánok èítate, expertami nieste, ale nikdo vás nevidí :))). Do Expert modu sa prepína tlaèítkom "Expert" v lavom dolnom rohu. Spä sa dostanete kliknutím na "Normal". Vyzerá to takto ...
Pokia¾ sa na Experta necítite, na niè neklikajte. Je dos možné, že vám to potom nebude fungovat, a následne stratíte kus èasu svojeho života, kým to nastavíte správne.
Krok 4
Pokial vás úvodne 3 kroky nezaujimajú, môžete skoèi rovno sem (to je dôvod, preèo ja èítam èlánky odzadu :)) Wadinclude je vlastne parameter, ktorý pridáme programu "csg.exe". Èiže v lavom zozname príkazov, klinkite na "$csg_exe $path\$file". Napravo sa vám teraz v príslušných okienkach zobrazily zvláš príkaz a zvláš parameter. Do parametru dopíšte " -wadinclude nazov.wad". Len pre úplnos dodám, že namiesto "nazov.wad" napíšte názov wad súboru, ktorý chcete pribali. Dúfam že nikoho nenapadlo vklada celý halflife.wad. Celý parameter pre $csg_exe je teda "$path\$file -wadinclude nazov.wad".
Kliknutím na "Go!" spustíte kompiláciu. Pokial sa chcete presvedèi, èi je všetko OK, pozrite sa do logu. Maly by ste tam nájs nieèo takéto :
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
[nazov.wad]
zhlt.wad sa pridáva automaticky ...
Krok 5
Spustite mapu. Ale ešte predtým premenujte/presunte wad súbor, aby ste sa presvedèily èi mapa naozaj funguje aj bez wadka. Pokia¾ vám nieèo nefunguje, vrátte sa ku kroku 1 ;)
|
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 1.23 Hlasovalo : 13
|
KOMENTRE KU LNKU Poet komentrov ku lnku : 12
1. alien_hunter [07.01.2006-13:07] 1745 | Hehs, snad to ty kapersky lamky pochopi. Jinac whiska, mol by sis dat ikonku k tomu clanku ...We cannot be understood as we are understanding... ...How can I be sure in a world that's constantly changing?... |
2. Dzugi [07.01.2006-14:02] 1746 | presne toto som robil a aj ine veci a nejde mi to ... |
4. thor_ [08.01.2006-10:57] 1749 | Konecne znova po rokoch nieco, co suvisi s prvym halfikom. |
5. Linhi [09.01.2006-15:20] 1750 | Hele, Wizz,
já používám u CSG parametr -nowadtextures a nemusim se jebat s nìjakejma vyjebanejma názvama WADù...
myslím, že je to jednodušší |
6. Dzugi [09.01.2006-17:02] 1751 | omg wizz nervak |
9. Linhi [10.01.2006-16:14] 1755 | to Wizz:
jistì... uloží to všechny textury, který mapa potøebuje... i ty, který jsou v hl.wad
Otázkou ale je, kdo ještì používá HLtextury, když je všude plno nádhernejch kvalitních textur, jen si je stáhnout nebo vytvoøit |
11. alien_hunter [02.02.2006-14:55] 1816 | Wizz > vidis, ja ti rikal ze mas napsat HL1 - Wadinclude... pak ti nejaky paka typu cheroke napisou odkaz na HL2 tool......We cannot be understood as we are understanding... ...How can I be sure in a world that's constantly changing?... |
12. Durli [06.03.2006-20:09] 1892 | Chudaak Dzugi...
Nevie to pochopit , ak ho niekto neznasa ! | Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU
|
|
|
|
|