Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Wadinclude
    Wizz
    [06.01.2006 : 22:01:36] 314 Tutoril
    tan : 3611
    Priemern znmka : 1.23
    Síce sa táto problematika spomína v jednom èánku, je vydie že niektorý na to potrebujú samostatný èlánok. Èiže tu to máme, krok za krokom.

    Krok 1
    Tu si povieme o èo ide. Keï chcete použi v mape vlastné textúry, neni to problém. Ale wad súbor potom musíte nosi spolu s bsp, èo je dos nepraktické. Našastie ale môžete vloži wadko do súboru mapy, a odpadne tento problém.

    Krok 2
    Nieèo na to aj potrebujete, a tým nieèim je ZHLT. Za touto záhadnou skratkou sa skrýva názov "Zoners Half-Life tools". Kompilaèné nástroje. Pokial ich už nemáte, stiahnite si ich napríklad z www.zhlt.info alebo googlujte (pre slabších www.google.com). Nainštalujte, a nastavte VHE aby ich použilo pri kompilácii.

    Krok 3
    Otvorte mapu ktorú chcete skompilova, stlaète F9, a prepnite sa do Expert modu (viem že pokia¾ si tento èlánok èítate, expertami nieste, ale nikdo vás nevidí :))). Do Expert modu sa prepína tlaèítkom "Expert" v lavom dolnom rohu. Spä sa dostanete kliknutím na "Normal". Vyzerá to takto ...



    Pokia¾ sa na Experta necítite, na niè neklikajte. Je dos možné, že vám to potom nebude fungovat, a následne stratíte kus èasu svojeho života, kým to nastavíte správne.

    Krok 4
    Pokial vás úvodne 3 kroky nezaujimajú, môžete skoèi rovno sem (to je dôvod, preèo ja èítam èlánky odzadu :)) Wadinclude je vlastne parameter, ktorý pridáme programu "csg.exe". Èiže v lavom zozname príkazov, klinkite na "$csg_exe $path\$file". Napravo sa vám teraz v príslušných okienkach zobrazily zvl᚝ príkaz a zvl᚝ parameter. Do parametru dopíšte " -wadinclude nazov.wad". Len pre úplnos dodám, že namiesto "nazov.wad" napíšte názov wad súboru, ktorý chcete pribali. Dúfam že nikoho nenapadlo vklada celý halflife.wad. Celý parameter pre $csg_exe je teda "$path\$file -wadinclude nazov.wad".



    Kliknutím na "Go!" spustíte kompiláciu. Pokial sa chcete presvedèi, èi je všetko OK, pozrite sa do logu. Maly by ste tam nájs nieèo takéto :

    Wadinclude list :
    [zhlt.wad]
    [nazov.wad]

    zhlt.wad sa pridáva automaticky ...

    Krok 5
    Spustite mapu. Ale ešte predtým premenujte/presunte wad súbor, aby ste sa presvedèily èi mapa naozaj funguje aj bez wadka. Pokia¾ vám nieèo nefunguje, vrátte sa ku kroku 1 ;)

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 1.23
    Hlasovalo : 13

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 12

    1. alien_hunter
    [07.01.2006-13:07] 1745
    Hehs, snad to ty kapersky lamky pochopi. Jinac whiska, mol by sis dat ikonku k tomu clanku

    ...We cannot be understood as we are understanding...
    ...How can I be sure in a world that's constantly changing?...

    2. Dzugi
    [07.01.2006-14:02] 1746
    presne toto som robil a aj ine veci a nejde mi to ...

    3. Wizz Admin
    [07.01.2006-19:08] 1748
    Dzugi : este raz sa mi sem opovazis pastnut cely log ! sak sa do neho kurwa pozri, a uvidis ze chyba neni v tomto, ale v tvojich texturach a vsade inde !

    4. thor_
    [08.01.2006-10:57] 1749
    Konecne znova po rokoch nieco, co suvisi s prvym halfikom.

    5. Linhi
    [09.01.2006-15:20] 1750
    Hele, Wizz,
    já používám u CSG parametr -nowadtextures a nemusim se jebat s nìjakejma vyjebanejma názvama WADù...
    myslím, že je to jednodušší

    6. Dzugi
    [09.01.2006-17:02] 1751
    omg wizz nervak

    7. Wizz Admin
    [09.01.2006-19:43] 1752
    Linhi : no len som si neni isty, ci ti to potom nepripaly aj wady z balikov ako halflife.wad .. povedal by som ze urcite hej. cize BSP potom len nabera na velkosti vdaka texturam, ktore su sucastou HL ;)

    Dzugi : Nervak som len na dementne prispevky :P

    8. alien_hunter
    [10.01.2006-00:51] 1753
    Dzugi: Wizzak je klidas, ale doufej ze ME nikdy nepotkas protoze bys dopadl dost zle.

    Wizz: To vis, takovy expert jako linhi uz ani hlwad nepouziva

    ...We cannot be understood as we are understanding...
    ...How can I be sure in a world that's constantly changing?...

    9. Linhi
    [10.01.2006-16:14] 1755
    to Wizz:
    jistì... uloží to všechny textury, který mapa potøebuje... i ty, který jsou v hl.wad
    Otázkou ale je, kdo ještì používá HLtextury, když je všude plno nádhernejch kvalitních textur, jen si je stáhnout nebo vytvoøit

    10. Cheroke
    [01.02.2006-19:43] 1815
    skuste tohle je to celkem jednoduchy soft
    http://www.cheroketeam.savana.cz/?docs=1&file=17 a zda se mi to mnohem jednoduzsi nez vypysovat wady nebo vtf
    jinak jde tim cpat do bsp i modely

    11. alien_hunter
    [02.02.2006-14:55] 1816
    Wizz > vidis, ja ti rikal ze mas napsat HL1 - Wadinclude... pak ti nejaky paka typu cheroke napisou odkaz na HL2 tool...

    ...We cannot be understood as we are understanding...
    ...How can I be sure in a world that's constantly changing?...

    12. Durli
    [06.03.2006-20:09] 1892
    Chudaak Dzugi...
    Nevie to pochopit , ak ho niekto neznasa !

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (31024x)
    2.HL2: První kroky (30587x)
    3.Counter-Strike entity (22672x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (20589x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (18708x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 1.97 seknd.