Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Nastavenia VHE
    Jackar
    [24.09.2003 : 21:48:54] 33 Tutoril
    tan : 4997
    Priemern znmka : 4.6
    Ako nastaviť Hammer tak, aby mi to všetko fungovalo? To je častá otázka nováčikov. Ale nie je v tom nič nadprirodzené. Stačí len trochu rozumieť Shitow.. pardon, Windowsu alebo mať štastie. Ale aby to fungovalo na 100 % sicher, treba vedieť ako. Ja Vám to ukážem.


    Takže máme pred sebou Configure Worldcraft a nevieme, čo s tým. Najprv začneme na záložke:


    GENERAL

    TickBox Use independant window configurations je pre nás nepotrebný , iba že by ste si chceli urobiť vlastné usporiadanie okien.

    Undo levels značí, koľko krokov späť môžete urobiť. Ak máte 128 MB ram, kľudne dajte aj 100, no ak sa Vám doma váľa 266-tka so 32MB a menej, dajte radšej 25. Možno sa čudujete, ale ak zrobíte tri veľké presuny, máte Ram hneď preč.

    Allow grouping/ungrouping umožní Vám robiť skupiny aj keď je zapnutý Ignore groups

    Stretch Arches V arch toole sa dopočíta veľkosť celého kruhu aj keď robíte len časť.



    2D VIEWS

    Crosshair cursor - kurzor v tvare mieriča

    Deafult to 15... - otáčanie objektov po 15-tich stupňoch (veľmi dobrá vecička...)

    Display scrollbars - v 2D oknách vypína scrollbary. Aj po vypnutí tam sú...

    Draw Verticles - 2D view zobrazí stavbu kruhu ("priečky")

    White-on-black... - schéma bielich liniek na čiernom pozadí v 2D view

    Keep group when... - ak kopírujete group, aj kópia zostane group

    Center on camera... - po presune s kamerou v 3D sa na ňu zamerá aj 2D view

    Use Visgroups... - používa farby pre VisGroupy

    Arrow keys... - umožňuje hýbať Vertexmi pomocou šípok

    Reorient primitives... - Ak robíte hranoly (napríklad valce...) tak bude mať ten objekt podstavu (kružnicu pri valci) v osi okna, v ktorom sme odklikli ENTER...

    Automatic infinite... - pri vyberaní blokov "obťahovaním" netreba stlačiť enter

    Selection box... -umožní vybrať objekt len pomocou krížika (teda jeho stredu)

    Grid size -hustota "siete" v 2D okne. V podstate zbytočné nastavenie, lebo ju väčšinou meníme počas editovania tlačitkami [ a ]

    Intesity -brighteness "siete"

    Highlight every 64 units - Vysvieti Grid (sieť) každých 64 jednotiek

    Higlight every xxx grid lines - Vysvieti každú xxx úsečku

    Hide grid smaller than 4 pixels - Ak je čiara gridu menšia ako 4 pixle, nevidno ju

    Dotten grid - pri priblížení bodkovaná sieť (dobré na detaily)



    3D VIEWS

    Back Clipping plane - Kam až v 3D view dovidíte. Zmenšite na slabších počítačoch

    Filter textures - Lepšia kvalita textúr, ale pomalšie na starých 3D kartách

    Use mouselook navigation - Umožní pohľad v 3D okne pomocou klávesy "Z"

    Invert mouse Y axis - prehodí ovládanie v 3D view ako v lietadle

    Forward speed - rýchlosť pohybu v 3D.

    Time to top speed - akcelerácia

    Reverse selection order - Ak sa Vám stáva, že v 3D nemôžete oznčiť blok, skúste toto.



    TEXTURES

    Tu sa nastavuje, aké textúry sa budú používať. Ale pozor ! Nerobte základnú chybu a to je natiahnuť všetky *.wad -ka čo v Halflife a countery nájdete ! Veľmi to spomaľuje Hammera, a má to vyššiu tendnciu "mrznúť"... nehovoriac o neprehľadnosti...



    BUILD PROGRAMS

    Tu si nastavíte compilovacie programy. Nájdete ich vo Hammer adresári a v prípade, že budete mať iné (Zoner`s compile tools...) vyberte tie. Pozn. Do posledného okienka dajte adresár v Half-life, kde sú mapy



    GAME CONFIGURATIONS

    Tu sa nastavujú detaily. Vytvorte vlastnú konfiguráciu, pridajte FGD pre mód, ktorý chcete robiť (pre halflife halflife.fgd) a ostaté podoplňujte ako sa patrí. Tu sa, myslím, nedá zmýliť.



    Tak to je asi všetko. V podstate to je skôr vysvetlenie zásadných funkcií. Ak by ste aj tak niečo nevedeli upraviť, alebo by ste v tomto článku našli nejakú technickú chybu (na gramatické Vám dlabem ), ozvite sa v diskusii...

    JACKAR

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 4.6
    Hlasovalo : 88

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 6

    1. Choosen
    [21.01.2004-16:01] 102
    Promiň,Jackar ale myslím si, že tento tutoriál je trochu ehm no ... zkrátka podle mě je pro ty, co už umí editor nastavit a chcou se dozvědět, co znamenají další funkce či jiné BLBOSTI.

    2. Choosen
    [21.01.2004-16:05] 103
    Ještě druhá věc,Jackare. Nelíbila se mi poznámka "...Stačí len trochu rozumieť Shitow.. pardon, Windowsu..." Pokud je u tebe Windows Shit, tak si uvědom, že nic jinýho lepšího není. Že je? A co, linux? či jiné méně známe či vůbec neznámé oper.systémy? Vsadil bych se, že Windows určitě používáš, nebo ne?

    3. qery Admin
    [22.01.2004-08:51] 104
    ale aj tak je to blbost!!! windows suxx lebo mi furt pada

    [rmb]qery
    -=HL4ever=-
    qery.no-ip.com

    4. Jackar Admin
    [23.01.2004-15:41] 105
    Mno choosen, tento clanok je asi vazne pre tych co xu vediet co vsetko nieco znamena. Ale jeho nazov je NASTAVENIA VHE, takze to pasuje...

    A co sa tyka Widiel, ano pouzivam ich ALE LEN PRETO ZE OSTATNE SYSTEMY NEMAJU TAKU PODPORU OD VYROBCOV SOFTWARU !
    Osobne mam na masine aj Linuxa, je OMNOHO stabilnejsi a niektore veci tam idu rychlejsie, ale mam 3 dovody preco musim stale ostat pri Widlach.
    1.)VHE a HL
    2.)Photoshop a 3dMax
    3.)Hry...

    Takze preto asi... mno

    A btw: predpokladam ze toto je demokracia, takze moze kazdy slobodne vyjadrit svoj nazor

    5. Choosen
    [24.01.2004-09:44] 106
    Však jasně. Rozhodně jsem nechtěl nikoho poučovat

    6. robci465365
    [30.03.2007-22:37] 2445
    Jackar...ale je to vazne tak....ok ide o to nastavit do ale GAMME CONFIGURATIONS som vazne neporozumel....HELP...

    to je co ? :D

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30109x)
    2.HL2: První kroky (29292x)
    3.Counter-Strike entity (21399x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19533x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17810x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 1.42 seknd.