Hlavn� str�nka    Vyh�ad�vanie       Homepage    Registr�cia   Prihl�senie
Rubriky
Tutori�ly
Recenzie
R�zne
Vyh�ad�vanie
Odkazy
�lenovia
Download
F�RUM
IRC kan�l
IRC web klient
GAL�RIA
Tutori�ly na XSI
RSS
Registr�cia
Diskusn� boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnov�ie �l�nky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutori�l
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutori�l
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutori�l
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutori�l
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutori�l
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutori�l
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutori�l
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutori�l
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    HL2 coding: Pistole do HL2MP
    Vaber
    [19.04.2006 : 18:24:48] 333 Tutori�l
    ��tan� : 3428
    Priemern� zn�mka : 1.8
    Nyní si vytvoøíme pistolku do multiplayeru.

    Vysvìtlovat zde není moc co, vìtšinu už jsem popsal v tutorialu na tvorbu samopalu. Snad jen to, že pistole dìdí tøídu CBaseHL2MPCombatWeapon, což je základní tøída pro jakoukoliv zbraò. Zde je vzorový kód (tentokrát s názvama WeaponPistole):



    #include "cbase.h"
    #include "npcevent.h"
    #include "in_buttons.h"

    #ifdef CLIENT_DLL
    #include "c_hl2mp_player.h"
    #else
    #include "hl2mp_player.h"
    #endif

    #include "weapon_hl2mpbasehlmpcombatweapon.h"

    #ifdef CLIENT_DLL
    #define CWeaponPistole C_WeaponPistole
    #endif

    class CWeaponPistole : public CBaseHL2MPCombatWeapon
    {
    DECLARE_CLASS( CWeaponPistole, CBaseHL2MPCombatWeapon );
    public:

    CWeaponPistole( void );

    void PrimaryAttack( void );
    DECLARE_NETWORKCLASS();
    DECLARE_PREDICTABLE();

    #ifndef CLIENT_DLL
    DECLARE_ACTTABLE();
    #endif

    private:

    CWeaponPistole( const CWeaponPistole & );
    };

    IMPLEMENT_NETWORKCLASS_ALIASED( WeaponPistole, DT_WeaponPistole )

    BEGIN_NETWORK_TABLE( CWeaponPistole, DT_WeaponPistole )
    END_NETWORK_TABLE()

    BEGIN_PREDICTION_DATA( CWeaponPistole )
    END_PREDICTION_DATA()

    LINK_ENTITY_TO_CLASS( weapon_pistole, CWeaponPistole );
    PRECACHE_WEAPON_REGISTER( weapon_pistole );


    #ifndef CLIENT_DLL
    acttable_t CWeaponPistole::m_acttable[] =
    {
    { ACT_HL2MP_IDLE, ACT_HL2MP_IDLE_PISTOL, false },
    { ACT_HL2MP_RUN, ACT_HL2MP_RUN_PISTOL, false },
    { ACT_HL2MP_IDLE_CROUCH, ACT_HL2MP_IDLE_CROUCH_PISTOL, false },
    { ACT_HL2MP_WALK_CROUCH, ACT_HL2MP_WALK_CROUCH_PISTOL, false },
    { ACT_HL2MP_GESTURE_RANGE_ATTACK, ACT_HL2MP_GESTURE_RANGE_ATTACK_PISTOL, false },
    { ACT_HL2MP_GESTURE_RELOAD, ACT_HL2MP_GESTURE_RELOAD_PISTOL, false },
    { ACT_HL2MP_JUMP, ACT_HL2MP_JUMP_PISTOL, false },
    { ACT_RANGE_ATTACK1, ACT_RANGE_ATTACK_PISTOL, false },
    };



    IMPLEMENT_ACTTABLE( CWeaponPistole );

    #endif

    //-----------------------------------------------------------------------------
    // Purpose: Constructor
    //-----------------------------------------------------------------------------
    CWeaponPistole::CWeaponPistole( void )
    {
    m_bReloadsSingly = false;
    m_bFiresUnderwater = false;
    }

    //-----------------------------------------------------------------------------
    // Purpose:
    //-----------------------------------------------------------------------------
    void CWeaponPistole::PrimaryAttack( void )
    {
    CBasePlayer *pPlayer = ToBasePlayer( GetOwner() );

    if( !pPlayer )
    {
    return;
    }

    if ( m_iClip1 <= 0 )
    {
    if ( !m_bFireOnEmpty )
    {
    Reload();
    }
    else
    {
    WeaponSound( EMPTY );
    m_flNextPrimaryAttack = 0.15;
    }

    return;
    }

    WeaponSound( SINGLE );
    pPlayer->DoMuzzleFlash();

    SendWeaponAnim( ACT_VM_PRIMARYATTACK );
    pPlayer->SetAnimation( PLAYER_ATTACK1 );

    m_flNextPrimaryAttack = gpGlobals->curtime + 0.75;
    m_flNextSecondaryAttack = gpGlobals->curtime + 0.75;

    m_iClip1--;

    Vector vecSrc = pPlayer->Weapon_ShootPosition();
    Vector vecAiming = pPlayer->GetAutoaimVector( AUTOAIM_5DEGREES );

    FireBulletsInfo_t info( 1, vecSrc, vecAiming, vec3_origin, MAX_TRACE_LENGTH, m_iPrimaryAmmoType );
    info.m_pAttacker = pPlayer;

    pPlayer->FireBullets( info );

    //Dizorientace hráèe
    QAngle angles = pPlayer->GetLocalAngles();

    angles.x += random->RandomInt( -1, 1 );
    angles.y += random->RandomInt( -1, 1 );
    angles.z = 0;

    #ifndefCLIENT_DLL
    pPlayer->SnapEyeAngles( angles );
    #endif

    pPlayer->ViewPunch( QAngle( -8, random->RandomFloat( -2, 2 ), 0 ) );

    if ( !m_iClip1 && pPlayer->GetAmmoCount( m_iPrimaryAmmoType ) <= 0 )
    {
    HEV suit - indicate out of ammo condition
    pPlayer->SetSuitUpdate( "!HEV_AMO0", FALSE, 0 );
    }
    }



    Jedná se o lehkou vzorovou úpravu .357

    BODOVANIE �L�NKU
    Boduje sa ako v �kole (1- v�born�, 5-zl�)
           

    Priemern� zn�mka : 1.8
    Hlasovalo : 5

    KOMENT�RE KU �L�NKU
    Po�et koment�rov ku �l�nku : 6

    1. Vaber Redaktor
    [19.04.2006-18:27] 1930
    Šmarja to je kadence

    C++ coder

    2. destr0yer
    [19.04.2006-18:30] 1931
    S.U.P.E.R.

    3. Vaber Redaktor
    [19.04.2006-18:44] 1932
    Pøíštì udìlam tutorial na tvoøení script files zbraní, a se ty 2 tutorialy dají použít

    C++ coder

    4. destr0yer
    [19.04.2006-18:47] 1933
    Bude nìkdy tutorial na zbranì do SP.

    5. Vaber Redaktor
    [19.04.2006-19:04] 1934
    Urèitì, to je prakticky to samý ajko v MP

    C++ coder

    6. Jackar Admin
    [19.04.2006-20:03] 1935
    Vyborne, len tak dalej ;). Som si isty ze Majacik by mal z teba radost ;)

    Pre prid�vanie koment�rov mus�te by� prihl�sen�
    Pokia� e�te nieste zaregistrovan�, m��ete tak urobi� TU

    Vyh�ad�vanie

    Roz��ren� vyh�ad�vanie

    AREA 42
    Hl�ka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Star�ie hl�ky >> Koment�re >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Star�ie ankety >>

    Naj��tanej�ie
    1.HL2: První kroky (33248x)
    2.Atomová bomba ako v crossfire (31183x)
    3.Counter-Strike entity (24316x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (20758x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (18869x)
    On-Line
    Tieto str�nky si pr�ve ��ta 1 �lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen� weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V z�ujme ochrany du�evn�ho zdravia redaktorov tu u� viac ICQ panel nen�jdete :P

    V�sledky va�eho sna�enia sa m��ete n�js� na lamz.thelambda.sk ...

    V�etky texty publikovan� na t�chto str�nkach s� majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Str�nka bola na��tan� za 1.03 sek�nd.