Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    HL2 coding: Pistole do HL2MP
    Vaber
    [19.04.2006 : 18:24:48] 333 Tutoril
    tan : 3197
    Priemern znmka : 1.8
    Nyní si vytvoøíme pistolku do multiplayeru.

    Vysvìtlovat zde není moc co, vìtšinu už jsem popsal v tutorialu na tvorbu samopalu. Snad jen to, že pistole dìdí tøídu CBaseHL2MPCombatWeapon, což je základní tøída pro jakoukoliv zbraò. Zde je vzorový kód (tentokrát s názvama WeaponPistole):



    #include "cbase.h"
    #include "npcevent.h"
    #include "in_buttons.h"

    #ifdef CLIENT_DLL
    #include "c_hl2mp_player.h"
    #else
    #include "hl2mp_player.h"
    #endif

    #include "weapon_hl2mpbasehlmpcombatweapon.h"

    #ifdef CLIENT_DLL
    #define CWeaponPistole C_WeaponPistole
    #endif

    class CWeaponPistole : public CBaseHL2MPCombatWeapon
    {
    DECLARE_CLASS( CWeaponPistole, CBaseHL2MPCombatWeapon );
    public:

    CWeaponPistole( void );

    void PrimaryAttack( void );
    DECLARE_NETWORKCLASS();
    DECLARE_PREDICTABLE();

    #ifndef CLIENT_DLL
    DECLARE_ACTTABLE();
    #endif

    private:

    CWeaponPistole( const CWeaponPistole & );
    };

    IMPLEMENT_NETWORKCLASS_ALIASED( WeaponPistole, DT_WeaponPistole )

    BEGIN_NETWORK_TABLE( CWeaponPistole, DT_WeaponPistole )
    END_NETWORK_TABLE()

    BEGIN_PREDICTION_DATA( CWeaponPistole )
    END_PREDICTION_DATA()

    LINK_ENTITY_TO_CLASS( weapon_pistole, CWeaponPistole );
    PRECACHE_WEAPON_REGISTER( weapon_pistole );


    #ifndef CLIENT_DLL
    acttable_t CWeaponPistole::m_acttable[] =
    {
    { ACT_HL2MP_IDLE, ACT_HL2MP_IDLE_PISTOL, false },
    { ACT_HL2MP_RUN, ACT_HL2MP_RUN_PISTOL, false },
    { ACT_HL2MP_IDLE_CROUCH, ACT_HL2MP_IDLE_CROUCH_PISTOL, false },
    { ACT_HL2MP_WALK_CROUCH, ACT_HL2MP_WALK_CROUCH_PISTOL, false },
    { ACT_HL2MP_GESTURE_RANGE_ATTACK, ACT_HL2MP_GESTURE_RANGE_ATTACK_PISTOL, false },
    { ACT_HL2MP_GESTURE_RELOAD, ACT_HL2MP_GESTURE_RELOAD_PISTOL, false },
    { ACT_HL2MP_JUMP, ACT_HL2MP_JUMP_PISTOL, false },
    { ACT_RANGE_ATTACK1, ACT_RANGE_ATTACK_PISTOL, false },
    };



    IMPLEMENT_ACTTABLE( CWeaponPistole );

    #endif

    //-----------------------------------------------------------------------------
    // Purpose: Constructor
    //-----------------------------------------------------------------------------
    CWeaponPistole::CWeaponPistole( void )
    {
    m_bReloadsSingly = false;
    m_bFiresUnderwater = false;
    }

    //-----------------------------------------------------------------------------
    // Purpose:
    //-----------------------------------------------------------------------------
    void CWeaponPistole::PrimaryAttack( void )
    {
    CBasePlayer *pPlayer = ToBasePlayer( GetOwner() );

    if( !pPlayer )
    {
    return;
    }

    if ( m_iClip1 <= 0 )
    {
    if ( !m_bFireOnEmpty )
    {
    Reload();
    }
    else
    {
    WeaponSound( EMPTY );
    m_flNextPrimaryAttack = 0.15;
    }

    return;
    }

    WeaponSound( SINGLE );
    pPlayer->DoMuzzleFlash();

    SendWeaponAnim( ACT_VM_PRIMARYATTACK );
    pPlayer->SetAnimation( PLAYER_ATTACK1 );

    m_flNextPrimaryAttack = gpGlobals->curtime + 0.75;
    m_flNextSecondaryAttack = gpGlobals->curtime + 0.75;

    m_iClip1--;

    Vector vecSrc = pPlayer->Weapon_ShootPosition();
    Vector vecAiming = pPlayer->GetAutoaimVector( AUTOAIM_5DEGREES );

    FireBulletsInfo_t info( 1, vecSrc, vecAiming, vec3_origin, MAX_TRACE_LENGTH, m_iPrimaryAmmoType );
    info.m_pAttacker = pPlayer;

    pPlayer->FireBullets( info );

    //Dizorientace hráèe
    QAngle angles = pPlayer->GetLocalAngles();

    angles.x += random->RandomInt( -1, 1 );
    angles.y += random->RandomInt( -1, 1 );
    angles.z = 0;

    #ifndefCLIENT_DLL
    pPlayer->SnapEyeAngles( angles );
    #endif

    pPlayer->ViewPunch( QAngle( -8, random->RandomFloat( -2, 2 ), 0 ) );

    if ( !m_iClip1 && pPlayer->GetAmmoCount( m_iPrimaryAmmoType ) <= 0 )
    {
    HEV suit - indicate out of ammo condition
    pPlayer->SetSuitUpdate( "!HEV_AMO0", FALSE, 0 );
    }
    }



    Jedná se o lehkou vzorovou úpravu .357

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 1.8
    Hlasovalo : 5

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 6

    1. Vaber Redaktor
    [19.04.2006-18:27] 1930
    Šmarja to je kadence

    C++ coder

    2. destr0yer
    [19.04.2006-18:30] 1931
    S.U.P.E.R.

    3. Vaber Redaktor
    [19.04.2006-18:44] 1932
    Pøíštì udìlam tutorial na tvoøení script files zbraní, a se ty 2 tutorialy dají použít

    C++ coder

    4. destr0yer
    [19.04.2006-18:47] 1933
    Bude nìkdy tutorial na zbranì do SP.

    5. Vaber Redaktor
    [19.04.2006-19:04] 1934
    Urèitì, to je prakticky to samý ajko v MP

    C++ coder

    6. Jackar Admin
    [19.04.2006-20:03] 1935
    Vyborne, len tak dalej ;). Som si isty ze Majacik by mal z teba radost ;)

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30109x)
    2.HL2: První kroky (29292x)
    3.Counter-Strike entity (21399x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19533x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17810x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 1.46 seknd.