Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Skola skriptovania
    master
    [24.03.2007 : 12:40:50] 363 Tutoril
    tan : 2178
    Priemern znmka : 1.82
    Úvodom by som rád upozornil na to ,že toto je môj prvý tutorial ,takže ma za štylistické chyby ospravedlòte .V tomto tutoriale – ak si profik ,ïalej neèítaj – by som Vás rád oboznámil so základmi skriptovania .Budeme na to potrebova dve veci ,a to scripted sequence a entitu trigger once.Teraz si povieme nieèo o nastaveniach scripted sequence...



    NameVyjadruje názov entity ...
    TargetTu môžete odkáza na ïalšiu skr. sekvenciu... samozrejme ,že zadáte názov - Name
    Target monsterObjekt ,ktorý bude skriptovaný – vojak ,vedec atï.
    Action animationSem zadáte názov animácie ,ktorý si nájdete v HLMV napr. hodenie granátu u vojaka je throwgrenade ...
    Move to positionŠtýl ,ktorým sa objekt dostaví na miesto sekvencie napr. walk ,run ...



    Príklad – chceli by ste vo svojej mape ma vojaka , ktorý sa bude automaticky pohybova svojou dopredu naprogramovanou trasou s namierenou brokovkou . Nie je niè jednoduchšie . Teraz si ho urobíme ...Najprv si vytvorte blok ,ktorý umiestnime napr. pred priechod ,bránu,chodbu alebo hocijaké dvere ,jednoducho na miesto ,kde ako hráè urèite prejdete .Urobíme blok entitou ,a to trigger once .Vysvetlím bližšie .Ak prejdete cez tento blok , tým ho aktivujete a ... nieèo sa stane .Ïalej si do mapy vložíme vojaka a na ¾ubovo¾né miesto scripted sequence . Tu sa dá nastavi nieko¾ko vecí ako napr. action animation ,target monster a move toposition .Prvé znamená , èo objekt v mieste sequence urobí ,target monster znamená meno vašeho objektu èakajúceho na skript a v move to position nastavíte štýl premiestnenia a to beh ,chôdza a iné ...

    Odporúèal by som Vám na túto prácu HLMV ,v ktorom si ¾ahko nájdete tú svoju ACTION ANIMATION ...

    A teraz jednoduchý preh¾ad ...

    Pre stenu s entitou trigger once nastavíte TARGET – v našom prípade script1...



    TARGETscript1



    Pre vojaka nastavíme NAME – v našom prípade monster...



    NAMEmonster



    Pre scripted sequence nastavíme...



    NAMEscript1
    TARGET MONSTERmonster
    MOVE TO POSITIONWalk



    Atralalá je to hotové ...


    Ïalšia lekcia zaèína. Nebude to návod na skript ale pár dobre mienených rád z mojich skúseností a taktiež pár postrehov od mojich maperských parákov... Takže ideme na to ...

    • 1. Zaobstarajte si Half-life Model Viewer . Je to aspoò pod¾a mòa dokonalý nástroj . Obsahuje všetky modely a názvy animácií Z HL a môžete si ich taktiež pozrie v 3D zobrazení . Inak ,tento editor sa Vám pri práci s Worldcraftom ve¾mi zíde .
    • 2. Dodržujte poriadok v názvoch skriptovaných postáv a scripted sequence .Viem ,asi si hovoríte ,že èo to ten debil tliacha . Ale verte mi,¾ahko sa Vám stane ,že si mapku skompilujete a Váš object bude pribrzdene stᝠna mieste . Lebo keï idete robi zložitejší skript ,používajte univerzálne a logické názvy napr. pri vojakoch používajte názov grunt a oèíslujte ho a iné systémy .Ale ten svoj si budete musie nájs sami...
    • 3. Neprep¾òajte svoju mapku množstvami skriptov ,to znamená nervite do jednej miestnosti štyri.Výsledok bude vyzera skutoène katastrofálne .Dajte každej skriptovanej situácie priestor .Viete , keï si skompilujem mapu ,a vidím skript ,tak si ho skutoène uvedomujem a cením jeho význam pre svoju ažko vyrobenú mapu ...
      Viem že to znie sentimentálne , ale tak to je ...


    Ïakujem ,že ste moje dva tutoriály doèítali do konca a nieèo ste sa z nich snád nauèili. Nabudúce to už snáï bude už lepšie ...

    MASTER

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 1.82
    Hlasovalo : 11

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 5

    1. goblin Redaktor
    [24.03.2007-17:07] 2406
    popisal si tu veci ktore su asi kazdemu jasne - myslim ze by bolo lepsie keby si radsej napisal o flags v scriptoch

    All I want , all I need is to see my enemy bleed!

    2. ProSoft
    [24.03.2007-20:37] 2407
    to nevadi, aspon vidno ze su tuna mladi "ucitelia" :D

    3. Jackar Admin
    [25.03.2007-13:55] 2408
    goblin > pre novacikov ktory nevedia o skriptovani absolutne nic je to vyborny clanok.

    Master > nabuduce skus napisat dlhsi clanok a spojit vnom aj prakticke ukazky, trosku vysvetli vsetky mozne nastavenia atp. Ale inac dobry zaciatok ;)

    4. ProSoft
    [25.03.2007-14:11] 2409
    jackar -> napriklad pre mna :D v multiplaYer mapach nenajdes velmi skripty :D jedine ak nejakych nezivych predmetov (teda vpodstate hra nevidi ci to je zive abo ne) je to zaujimave.. no rozhodne ked sa budem nudit tak odskusam ;) ale to pochybujem... po konci mapping sutaze chystam uvolnit chronicle a tiez jeden novy projektik si chystam.. ;)

    5. master
    [30.03.2007-11:48] 2429
    Prosoft ja som zatial v MP mape nenasiel ziadny skript ale vsak
    nevadiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

    Steven Seagal is the BEST ...

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30206x)
    2.HL2: První kroky (29429x)
    3.Counter-Strike entity (21601x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19672x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17913x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 0.82 seknd.