Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Autá cez func_vehicle
    semafour
    [03.07.2007 : 21:11:49] 379 Tutoril
    tan : 1957
    Priemern znmka : 1.33

    Dnes si povieme, ako vytvori automobil do cs èi hl, tak nebudem dlho obkecáva, urèite každý vie èo mám na mysli. Poïme sa do toho pusti:


    Najprv si vytvoríme nejaký automobil a vlastne aj celú mapu, ak sa vám nechce babra sa s tým, stiahnite si nejaký Prefab. Teraz si vytvoríme ešte jednu miestnos, ktorú otextúrujeme textúrou black. Do nej vložíme to auto, takže musí by dostatoène velká. Táto miestnos bude na to, aby sa textúry auta osvetlili a aj keï pôjde niekam do neosvetlenej èasti mapy, tak bude stále vidno jeho jas. Preto do tejto miestnosti musíme da z každej strany auta svetlo. Len pre istotu oznamujem, že ak si niekto praje spravi auto tak, že keï bude na svetle, bude ho pekne vidie a v tme ho vidno nebude, tak sa mu to nepodarí. Takéto efekty engine HL1 nepodporuje. Maximálne by tým dosiahol, že by nebolo dobre osvetlené nikdy, takže poïme na tú èiernu miestno.





    Ak to máme, tak do nášho auta vložíme blok s textúrou orign tak, aby bol v pohlade z hora (top x/y) približne v strede automobilu a aby bol až po zem (pozri obrázok). Každý jeden kúsok auta aj s tým otextúrovaným blokom v strede vyberieme a vytvoríme z neho enitu. Nastavíme ju takto:



    Class: func_vehicle

    Name: car1

    Sound: vyberieme zvuk motora

    Speed (units per second): 256 / rýchlos vozidla

    Damage on crush: 25 / aký damage spôsobí náraz

    Volume: 8 / hlasitos motora





    Teraz si vytvoríme ïalší blok s textúrou aaatriger a umiestníme ju pri volant. Týmto blokom budeme ovláda auto, resp. ak budeme v jeho blízkosti a stlaèíme USE (originál E), tak sa nám zobrazí panel s ovládaním motora. Jedinou podmienkou je, že musí by vysoký aspoò 64 pixelov. Moja rada znie: nesnažte sa da ho èo najmenší, troška väèšie rozmery neuškodia





    Vytvoríme z neho enitu a nastavíme ju takto:



    Class: func_vehiclecontrols

    Vehicle name: car1

    Invisible: yes


    No a poslednou èasou sú štyri bodové enity path_track. Najprv si vytvoríme prvú, ktorú umiestnime tam, kde sa má auto "narodi". Dáme jej Name: stop1 a Next stop target: stop2. Takto musíme vytvori ešte aspoò tri podobné. (môže ich by aj viac) Takže druhá má meno stop2 a next stop target: stop3 atï. Nezabudnite, že posledná, v mojom prípade s menom stop4 musí ma next stop target: stop1. Všetky musia by v rovnakej výškovej úrovni.





    V podstate to je všetko, naše nové auto by malo fungova. (a aj funguje) Hor sa nabali dáke baby!!! Nezabudnite si stiahnu príkladovú mapku.

    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 1.33
    Hlasovalo : 18

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 16

    1. JaNeS Redaktor
    [04.07.2007-12:14] 2630
    hehe.. vsimol si vobec dakto ze v aim_gs_studio bola taka malicka arena na vozenie sa na jeepe? jeep funguje ako ma, a miestnost je obmedzena tak, aby sa jeep nedostal von.. ;)

    2. Jackar Admin
    [04.07.2007-14:22] 2631
    Pekny tut semafor, len tak dalej ;)

    3. semafour Redaktor
    [04.07.2007-18:21] 2632
    vdaka

    4. Wizz Admin
    [04.07.2007-21:37] 2633
    janes : to si nikdo nevsimal,.. seci kukali na tie hole zenske ;)

    5. J.D.SKAlpel Redaktor
    [05.07.2007-08:59] 2634
    hmm, tak jsem si stáhl pøíkladovou mapu, ale nìjak mi to nejede :D tedy, auto stojí kde má, ale nejde ovládat. Je možné, že by CS 1.6 s tím nepracoval?

    6. J.D.SKAlpel Redaktor
    [05.07.2007-09:03] 2635
    Hehe , no tak oprava. Jede to. je se musi clovek presne postavit k volantu.

    7. J.D.SKAlpel Redaktor
    [05.07.2007-09:16] 2636
    PS: Ten Vehicle control by mel byt jeste vetsi nez je v prikladovce. postavil jsem si tam najezdovou rampu, ale ve chvili kdyz jsem na ni najel a auto se tim naklonilo, ztratil jsem kontrolu nad vozidlem. Pote, co jsem zvetsil Vehicle control, uz bylo vse v poradku.

    8. J.D.SKAlpel Redaktor
    [05.07.2007-09:32] 2637
    PS: Ten Vehicle control by mel byt jeste vetsi nez je v prikladovce. postavil jsem si tam najezdovou rampu, ale ve chvili kdyz jsem na ni najel a auto se tim naklonilo, ztratil jsem kontrolu nad vozidlem. Pote, co jsem zvetsil Vehicle control, uz bylo vse v poradku.

    9. alien_hunter
    [08.07.2007-23:39] 2649
    Dobry spam ;)

    ...We cannot be understood as we are understanding...
    ...How can I be sure in a world that's constantly changing?...

    10. Viking Redaktor
    [20.07.2007-09:33] 2702
    Hm dotaz naco je tam tych path_trackov tak vela? mne vzdy stacili dva - miesto narodenia a smer...

    Inak zaujimava moznost pre osvetlenie auta je ze ked auto prejde do tmavej casti mapy tak svetla v tom blackboxe vypnes a zapnes nejake slabsie ;) skusal sa uz niekto takto hrat s osvetlenim auta / vlaku?

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    11. semafour Redaktor
    [08.08.2007-11:45] 2747
    ten func_vhelicecontrol mozes natiahnut aj na celu mapu ak ti to pomoze urcite by to bolo zaujimave

    12. Ki@n[ID]
    [27.08.2007-02:06] 2800
    Nechci rejpat ale v hl to nejde. Jenom v CS. Jinak dobrej tut.

    Makám na modu Snow facility - kouknìte na www.s-f.webgarden.cz

    13. Ki@n[ID]
    [27.08.2007-02:10] 2801
    Ale kdyby nekdo vedel jak to rozhejbat v hl tak at to pls napise.

    Makám na modu Snow facility - kouknìte na www.s-f.webgarden.cz

    14. Viking Redaktor
    [27.08.2007-19:23] 2802
    Sak reptaj kludne, Vehicle je vec modu CS cize v HL to budes mat tazko ;)

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    15. semafour Redaktor
    [27.08.2007-20:08] 2803
    tak nejako takze je mi luto

    16. -=R@tt=-
    [31.12.2007-22:36] 2922
    tak kvoli tomuto som sa musel regnut, citam to tu uz dlho maping ma bavi a chcem podotknut na jednu vec, jak si citam tento navod, spravil som vsetko sak nesom zadny zaciatocnik v tom (aspon dufam), ale toto ma nasralo, ten konec si dobre dovrzal, tam pises nieco o stop1 ... akurat si vyssie nenapisal ze do "First Stop Target" mam napisat stop1 este ze tam je prikladova mapa :D

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30179x)
    2.HL2: První kroky (29392x)
    3.Counter-Strike entity (21573x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19637x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17885x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 1.99 seknd.