|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril  07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril  24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril  01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril  02.03.2008 : 20:55:09
|

Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril  22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril  27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov  |
|
|
|
Vlak z Black Mesa - časť 2 Dragoo [30.09.2003 : 19:32:06] 38 Tutoril 
tan : 3272
Priemern znmka : 1.29 |
Časť 2 - "výťahová" kolaj
Na začiatok vysvetlenie, ako to celé funguje. Je nejaká rovná kolaj, po ktorej ide vlak a nabieha na kolaj, ktorá ho zvezie dolu a otočí o 90 stupňov. Dolu sa táto kolaj spojí s obyčajnou kolajou a vlak môže pokračovať v jazde. Funguje to takto: Vlak sa pohybuje po path_track pod alebo na kolaji. Po ceste sa dostane pod alebo na špeciálne zariadenie, ktoré ho spustí dolu. Path_track idú pod alebo nad celou rovnou (obyčajnou) kolajou a posledný path_track sa nachádza pod alebo nad entitou func_trackautochange (toto je to zariadenie, ktoré otáča a zváža výťahovú kabínku na nižšie poschodie). Táto entita má nejaké meno. Až vlaková kabínka dorazí na posledný path_track (ten, čo je pod/nad func_trackautochange), zavolá jeho meno pomocou svojej položky fire on dead end. Func_trackautochange mucí mať okrem iných vecí aj definovaný názov vlaku, ktorého poloha má byť pohybom entity ovplivnená.
Tak to by bolo "krátke" vysvetlenie na úvod.
Pre začiatok spravte vlak, tak isto ako v predchádzajúcej časti tutorialu.
Ak ho máte hotový, bude treba pripraviť nejakú trať. Tá trať by mala byť z horného pohľadu tvaru L. Jedna kolaj má byť pochopitelne vyššie a na jej koniec umiestnite ešte jednu kolaj, ktorá bude mať o čosi večšiu dĺžku ako vlaková kabínka. Táto kolaj bude func_trackautochange, ale najskôr bude dobre, ak jej pridáte do origin (presne do stredu). Jedna poznámka: Spodná kolaj by mala mať takú polohu, aby func_trackautochange presne dosadol po otočení. Ďalšia poznámka: Func_trackautochange musí byť natočený v konečnej polohe, tj. musí byť natočený tak, aby bolo vydno v pohlade Top (x/y), že sa DOTÍKA spodnej kolaje, hoci je zdvihnutý vo výške vrchnej kolaje.

V tomto momente by ste mali mať hotové kolaje (urobte ich ako func_wall) a jednu špeciálnu kolaj func_trackautochange. Teraz bude potrebné dávať na kolaje path_track. Posledný horný path_track dajte 60 jednotiek za origin func_trackautochange v smere hornej kolaje. Prvý dolný path_track dajte pod kolaj, nie pod func_trackautochange. Celkom prvý path_track má mať názov tr0 - podla predchádzajúcej časti tutorialu.
Teraz je už potrebné iba nastaviť func_trackautochange.
name: trch_vytah
travel altitude: hĺbka cesty, ktorú musí func_trackautochange prejsť, aby bol v polohe , s ktorej môže vlak pokračovať v ceste na spodnej kolaji
spin amount: otočenie kolaje func_trackautochange na začiatku (nezadáva sa presný uhol ale otočonie v kladnom alebo zápornom smere, kladný smer je rotácia proti smeru hodinových ručičiek)
train to switch: train
top track: názov hornej poslednej entity path_track, z ktorej vlak ide na otočenie
bottom track: názov spodnej poslednej entity path_track, na ktorú vlak ide po otočení a poklese celej entity func_trackautochange
move/rotate speed: dajte tam takú rýchlost, aby tá rotácia a spúšťanie kabínky vlaku aj chvíľu trvala
|
A tiež nastaviť jeden parameter horného posledného path_track:
fire on dead end: trch_vytah
|
No a je to. Tak tam hoďte info_player_start, nejaké to svetlo a môžete to otestovať.
Vlak si môžete stiahnuť v prvej časti tutorialu.

SBORY KU LNKU : | |
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 1.29 Hlasovalo : 17
|
|
|
|
|