Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    HL1 : Svetlo reagujúce na pohyb
    Deli
    [08.07.2007 : 15:28:00] 382 Tutoril
    tan : 1990
    Priemern znmka : 1.5
    Cie¾ :

    Po vstupe hráèa na urèité miesto sa zapne reflektor. Keï ale hráè toto miesto opustí svetlo sa vypne. Jednoduché na poh¾ad a ešte ¾ahšie na prevedenie.

    Princip :

    Tento „reflektor“ je v podstate len jednoduchá súhra trigger_multiple, trigger_relay,
    plus samotného light_spotu, a lightu s func_wall (èisto pre efekt)

    Prevedenie :

    Prvou vecou ktorú urobíme by mala by samotná „neèinná“ mapka (teda stena, na ktorej bude reflektor, zem a okolie s textúrou sky (pozadie by malo by tmavé – napr. night)).
    Vložíme ešte nejaké slabo svetielkujúce svetlá (len preto, aby sa hráè vedel zorientova).
    Teraz treba spravi samotný reflektor, avšak textúra svetla (tá neónka nie zvyšný kov) by mala zaèína „+A“ a reflektor dáme do func_wall a meno (name) jej zmeníme na lgt.
    Pred reflektor dáme light_spot ktorý nastavíme nasledovne :

    Name : lgt
    Target : ls1 // miesto kam má toto svetlo svieti
    Inner angle : 30 // ve¾kos uhla dopadajúceho „svetlého“ lúèa v stupòoch.
    Outer angle : 45 // ve¾kos uhla dopadajúceho „zatemòujúceho“ lúèa v stupòoch (znie to síce blbo ale inak sa to po slovensky ani poveda nedá :D )
    Brightness : nechám na vás // farba a sila svetla
    Vo flags zaškrtneme položku „initialy dark“ // pri pustení mapy bude svetlo vypnuté


    Na to isté miesto dáme light, ktorý zaruèí „rozsvietenie“ žiarovky (to pochopíte pri hraní mapy ):

    Name : lgt
    Brightness : To isté èo pri light_spot, ale silu (posledný údaj) dáme na 35
    Vo flags zaškrtneme "initialy dark"


    Na miesto, kam keï stúpi hráè tak sa zapne svetlo, dáme priestorovú entitu trigger_multiple (ve¾kos 128*128):

    Target : lgt-on
    Delay : 0 // obidve delay aj d before trigger, aj d before reset
    Style : 32 // toto sa nemení

    Vo vzdialenosti 32 okolo predchádzajúcej entity dáme ïalší trigger_multiple (širka 64)

    Target : lgt_off
    Delay : 0
    Style : 32

    Doprostred prvého trigger_multiple dáme info_terget(Name : ls1 // miesto kam budú dopada lúèe light_spotu). Už len dve trigger_relay :

    1., Name : lgt-on
    Target :lgt
    Delay : 0
    Trigger state : on // zapne svetlo

    2., Name : lgt-off
    Target :lgt
    Delay : 0
    Trigger state : off // vypne svetlo

    Už len vložíme info_player_start a mapa je hotová.

    Resumé :

    Player vkroèí do stredného trigger_multiple èo sputí t_relay lgt-on, ktorý zapne bodové svetlo aj žiarovku. Keï hráè vstúpi do druhého t_multiple (preto je okol vo vzdialenosti 32 lebo keby hráè stál aj v jednom aj v druhom t_multiple svetlo by zaèalo blika ) ktorý spustí lgt-off èo vypne náš „reflektor“

    Screeny :









    P.S. : Viac pochopíte už len z príkladovej mapy. Èo by bolo úplne nejasné napíšte do komentáru a ja vám to osvetlím ...

    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 1.5
    Hlasovalo : 4

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 8

    1. semafour Redaktor
    [08.07.2007-21:19] 2648
    velmi pekne vyriesene

    2. Deli Redaktor
    [09.07.2007-10:34] 2652
    thanx ....

    Vešel sem do domu, který nebyl domem. Otevøel sem dveøe, které nebyli dveømi. A co sem vidìl, vidìl sem....

    3. JaNeS Redaktor
    [09.07.2007-11:04] 2653
    nejak tie entity by bolo nice naformatovat..

    4. JaNeS Redaktor
    [09.07.2007-11:23] 2655
    The requested URL /redakcia/file/382/reflektor01.rmf was not found on this server.

    5. Deli Redaktor
    [10.07.2007-09:18] 2657
    Uz by mala byt prikladova mapa v pohode....

    Vešel sem do domu, který nebyl domem. Otevøel sem dveøe, které nebyli dveømi. A co sem vidìl, vidìl sem....

    6. Viking Redaktor
    [19.07.2007-23:15] 2695
    Len skoda ze to nefunguje ked mas hracov viac... ja somraz do svojej DE_ARSENAL skryl taku tajnu miestnost odkial si mal kamery do celej mapy a nad kazdnou bol signalizator ci sa v nej nachadza hrac... a to fungovalo tak ze ten multiple sa furt odznova resetoval a fuirt jak v nom boél hrac zasa spustal lampu s tym ze medzitym tam bol dalsi ony ktory ju vypinal.. sice ten indikator potom blikal ale mohlo tam byt viac hracov a ked seci odisli indikator zhasol... a toto bolo po celej mape rozlozene take systemy... to ze pod kamerou bolo tlacitko ktore vas teleportovalo "do kamery" takze ked ste v nej videli hraca chrbtom vedeli ste sa cvaknut hned zanho, napalit mu to do chrbta a nez sa za vami otoci kamera vystrelom do stropu sa hned vratit do povodnej miestnosti to uz neni podstatne ;)

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    7. Viking Redaktor
    [24.07.2007-21:54] 2725
    Inak tie shoty... ty nieco vidis na tak svetlej mriezke? :-P

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    8. Deli Redaktor
    [25.07.2007-15:00] 2726
    neviem jako ty ale mne to vyhovuje .....

    Vešel sem do domu, který nebyl domem. Otevøel sem dveøe, které nebyli dveømi. A co sem vidìl, vidìl sem....

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30862x)
    2.HL2: První kroky (30255x)
    3.Counter-Strike entity (22442x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (20427x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (18537x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 1.15 seknd.