|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril 07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril 24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril 01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril 02.03.2008 : 20:55:09
|
Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril 22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril 27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov |
|
|
|
HL1 : env_render Deli [11.07.2007 : 14:26:52] 386 Tutoril tan : 2425 Priemern znmka : 1.5 |
Ako to bude vyzera :
Okno bude neprieh¾adné, avšak po stlaèení tlaèítka sa okno zrazu stane prieh¾adným.
Po ïalšom stlaèení okno bude znovu neprieh¾adné.
Tvorba :
Tento „zázrak“ funguje vïaka jednoduchej spolupráci trigger_changetarget a env_render
Vytvoríme si nejakú miestnos s oknom. Za okno dáme exteriér (staèí len brush s textúrou sky) Okno dáme do func_wall, príp. do func_breakable (keby malo by rozbitné).
Meno mu zmeníme na glass. Ïalšie v poradí je tlaèítko (func_button), ktoré dostane meno but, a target dáme na glass1. Zvyšok nastavovania nechám na vás. Teraz tá podstatnejšia èas. Vytvoríme si 4 bodové entity, dve budú trigger_changetarget a dve env_render
1, trigger_changetarget
Name : glass 1
Delay : 1
Target : but // Meno tlaèítka
New target : glass 0 // Nový cie¾
2, trigger_changetarget
Name : glass 0
Delay : 1
Target : but
New target : glass 1
3, env_render
Name glass1
Target : glass // Meno okna
Render Mode : Texture
Render FX : 110 // zprieh¾adní sklo
4, env_render
Name glass0
Target : glass
Render Mode : Normal
Render FX : 0 // zneprieh¾adní sklo
A to je všetko. Hovoril som že je to jednoduché...
Resumé :
Env_render slúži, ako ste si asi všimli, na zmenu Render mode a Render FX už danej brush entity. Trigger_changetarget zase na zmenu cie¾a . Dôležité je aby sa v položke „target“ napísalo meno entity u ktorej sa má zmeni cie¾, a u „New target“ meno nového cie¾u.
SBORY KU LNKU : | |
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 1.5 Hlasovalo : 4
|
KOMENTRE KU LNKU Poet komentrov ku lnku : 4
1. Viking [20.07.2007-09:28] 2701 | trigger_relay? nepomylil si sa?Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy. |
2. Deli [21.07.2007-13:26] 2705 | sorrz pomylil som sa ...Vešel sem do domu, který nebyl domem. Otevøel sem dveøe, které nebyli dveømi. A co sem vidìl, vidìl sem.... |
3. sgt. Dudak ** [13.11.2008-09:50] 3015 | pls ako sa este robi OKNO ?? samotne, bo je tam ze "vytvorime si nejaku miestnost s oknom" ale samotne okno sa ako robi ? |
4. Viking [15.11.2008-00:37] 3016 | Noo tento tutorial je o env_render... o zakladoch a vytvarani brushov si mozes najst tiez ;)Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy. | Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU
|
|
|
|
|