Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Gulomety
    semafour
    [16.07.2007 : 09:12:50] 388 Tutoril
    tan : 2965
    Priemern znmka : 1.85
    Nieje vôbec ažké nieèo takéto urobi (aj keï to asi vravím vždy). Najprv si vymodelujeme aký taký model zbrane, alebo si môžeme stiahnu aj nejaký prefab, ak sa nám s tým nechce hra




    Ïalej vložíme do zbrane ešte jeden blok s textúrou origin tam, kde chceme aby sa "ohýbala". Bez neho nám to nepôjde. Celé to otoèíme na východ (v pohladne top x/y do prava hlavòou). Vyberieme všetky èasti zbraòe aj s tým otextúrovaným origin blokom (okrem podstavcu, ten sa toèi predsa nebude) a nastavíme ho takto:


    Class: func_tank
    Name: zbran1
    Target: bum
    Yaw rate: 600 / rýchlos otáèania po horizontálnej osi
    Yaw range: 40 / tolerancia otoèenia po horizontálnej osi
    Pitch rate: 600 / vertikálna os
    Pitch range: 25 / tolerancia po vertikálnej osi
    Flash sprite: sprites/muzzleflash2.spr / model spritu pri strelbe
    Sprite scale: 0,5 / velkos spritu
    Rate of fire: 18 / poèet striel za jednotku èasu
    Damage per Bulet: 15 / damage, ktorý spôsobí jeden náboj
    Bullet accuarcy: Medium cone / presnos zásahu (rozptyl zbrane)
    Bullets: MP5 / typ nábojov
    vo Flags: Controllable



    Teraz vytvoríme blok s textúrou aaatrigger za našu zbraò podobne ako na obrázku. Bude to ovládanie zbrane . Nastavíme ho takto:


    Class: func_tankcontrols
    Tank enity Name: zbran1
    Invisible: yes

    Ïalej vytvoríme enitu ambient_generic, ktorá bude fungova ako zvuk strelby. Súbor jej nastavíme na ambience/biggun1.wav a vo Flags odfajkneme Medium radius a Start silent (nebude ho poèu automaticky, iba keï sa zavolá)





    No a nakoniec cez to celé potiahneme blok s textúrou CLIP. Tento blok nebude vidno, funguje iba na to, aby sa cez zbraò nedalo prechádza ako duch .

    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 1.85
    Hlasovalo : 20

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 31

    1. Viking Redaktor
    [19.07.2007-22:35] 2694
    Hm len pre opravu: RANGE je rozsah ako sa zbran moze otacat a TOLERANCE sa pouziva pri automatickej zbrani - tj ako presne musi byt zamierene aby zbran zacala sama strielat. Potom pomocou BARREL nastavite, ako daleko - v akej polohe od ORIGINu sa spravi sprite a vyleti naboj. Keby nebol noclip tak by si cez zbran neprechadzal ale by si sa do nej mohol zaseknut.

    Potom je este zaujimave pridat multimanager ktory pri vystrele zapne a hned nato vypne svetlo TJ pekny zablesk po mapke... alebo env_shooter vyhadzujuci model nabojnice, dalej env_shake na maly otras pre strelca... da sa s tym pohrat.

    Este su dostupne func_tankmortar (napr. v HL mape crossfire) a func_tanklaser (vystreluje laser ktory je definovany oisobitnou env_laser entitou, tank si z nej prevezme vlastnosti lasera) a v HL aj func_tankrocket ktory vystreluje RPGcka.

    Pomocou accuracy nastavite rozptyl zbrane a persistency zasa nepravidelnost - pri nule myslim je strelba presna ako hodinky a cim vacsie cislo tym nahodnejsie to striela.
    No a potom uz len detail ako rotate sound ale ten sa aj tak niekedy zasekava takze radsej nepouzivat

    Posledna poznamka - nepouzivajte automaticke gulomety tam kde mozu mat viac cielov - nevedia sa rozhodnut kam sa otocit a divne sebou cukaju. Tot vse, ak mate zaujem mam peknu prikladovu mapku s gulometom a autami

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    2. semafour Redaktor
    [20.07.2007-08:43] 2699
    to je fajn, az na to ze si to precitaj, RANGE som napisal co? hm? nie to co ty? a o tolerance som nepisal vobec...ale sak nevadi, aj takych vozi MHD

    3. Viking Redaktor
    [20.07.2007-09:25] 2700
    No jo, ku range si napisal "Tolerancia" to je nieco ine ako rozsah ak msa moze delo otocit ;)

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    4. semafour Redaktor
    [21.07.2007-18:02] 2706
    ides ma chytat za slovicka? tolerancia po vertikalnej osi, mylsim ze to pochopil kazdy az na jedneho.

    5. Viking Redaktor
    [21.07.2007-18:36] 2707
    To uz je tvoj jazykovy problem ;) tolerancia znamena nieco ine najdi si to v slovniku

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    6. Deli Redaktor
    [21.07.2007-19:06] 2710
    nebodaj ty si si to v slovniku nasiel ...... a nechapem preco sa tu hadate, tu toleranciu pochopil kazdy. aspon ten co ma IQ nad 70.... a inak nice tut ....

    Vešel sem do domu, který nebyl domem. Otevøel sem dveøe, které nebyli dveømi. A co sem vidìl, vidìl sem....

    7. Viking Redaktor
    [22.07.2007-23:04] 2721
    Tak mas pravdu potom asi nemam take vysoke IQ lebo toto by som tak vzivote nepochopil ;) ale uz len cisto povie tolerancia a ked su tam dalsie parametre "tolerance" ktore su o niecom uplne inom tak toho co skusa tutorial to moze fajne zmiast

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    8. Deli Redaktor
    [23.07.2007-12:59] 2722
    tak som to zas nemyslel .... tolerancia znamena znesenie niecoho (zle to znie, preto sa to nazyva tolerancia) v tomto pripade znesenie otocenia po horizontalnej osi, co sa sem perfektne hodi. preto je to za // lebo to vysvetluje naco ta hodnota sluzi .... kazdy nie je bezchybny ale zase hadat sa pre jedno slovicko .........

    Vešel sem do domu, který nebyl domem. Otevøel sem dveøe, které nebyli dveømi. A co sem vidìl, vidìl sem....

    9. Viking Redaktor
    [24.07.2007-21:52] 2724
    vies ale skutocny "tolerance" pri func_tanku znamena "znesenie" odchylky uhla pri automatickom miereni ;)

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    10. JaNeS Redaktor
    [27.07.2007-18:39] 2729
    super, myslim ze som nasiel konecne tu chybycku koli ktorej mi nechcel ist tamten gun co som robil pred mesiacom

    11. Viking Redaktor
    [28.07.2007-15:38] 2735
    No schvalne zapot co to bolo :D

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    12. JaNeS Redaktor
    [28.07.2007-17:43] 2736
    este som to neskusal, ale viem ze vo flagz som nic nezaskrtaval :D

    13. semafour Redaktor
    [08.08.2007-11:43] 2746
    takze to nebola zle vysvetlena tolerancia, ktora by ta uplne domotala a zmiatla az by si odinstaloval cele VHE, to som rad

    14. GAMA
    [12.08.2007-18:51] 2751
    Viking Si myslíš, že si múdry jak Šalamúnove gule.

    Pièu vieš a ideš chyta za slovíèka webmastra a èloveka, ktorý pre slovenskú tvorbu máp do CS spravil viac jak si myslíš. Taže na tvojom mieste by som sa neozíval a bol rád, že dakto napíše dajaký tut

    15. JaNeS Redaktor
    [12.08.2007-20:11] 2752
    omfg semafour vs viking.. .D kto je lebsi? :D

    16. GAMA
    [12.08.2007-21:19] 2753
    Ja sa k suboju pridavam uz sme dvaja proti vikingovi

    17. Viking Redaktor
    [12.08.2007-21:48] 2754
    Lol GAMA nebud za kazdu cenu trapny ide ti to aj bez prebytocnej snahy... co hned take osobne utoky? Salamunove gule? To je len obycajny konflikto jazykov nic viac... ale pokial ti taketo blbe reci robia dobre tak ti nebudem branit v dosiahnuti tvojej duchovnej satisfakcie... Super ste dvaja porazili ste ma aaah padam k zemi tvarou dolu... teraz sa mozes ist v klude vyhonit a podat sam sebe ruku nad dobre vykonanou pracou

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    18. JaNeS Redaktor
    [12.08.2007-21:53] 2755
    radsej sa vsetci traja zucastnite USMC (zial, stale nemozme zacat lebo neviem ci budu alebo nie ceny od GS) a potom daco hovorte xD

    19. Viking Redaktor
    [12.08.2007-21:54] 2756
    JaNeS: Ziadny Semafour versus Viking.... preco? To len GAMA versus komplexy z detstva

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    20. JaNeS Redaktor
    [12.08.2007-21:55] 2757
    radsej sa vsetci traja zucastnite USMC (zial, stale nemozme zacat lebo neviem ci budu alebo nie ceny od GS) a potom daco hovorte xD

    21. GAMA
    [13.08.2007-07:50] 2758
    Viking ked si taky mudry preco si ty sam so svojimi poznamkami nenapisal tut o tvorbe gulomete ale musis zacat vychitatvat absolutne detaily ludi ktory sa snazia nieco spravit.

    22. GAMA
    [13.08.2007-07:54] 2759
    Viking ked si taky mudry preco si ty sam so svojimi poznamkami nenapisal tut o tvorbe gulomete ale musis zacat vychitatvat absolutne detaily ludi ktory sa snazia nieco spravit.

    23. GAMA
    [13.08.2007-07:54] 2760
    Viking ked si taky mudry preco si ty sam so svojimi poznamkami nenapisal tut o tvorbe gulomete ale musis zacat vychitatvat absolutne detaily ludi ktory sa snazia nieco spravit.

    24. semafour Redaktor
    [13.08.2007-08:03] 2761
    vidim, ze mate extra rozsirenu slovnu zasobu, najprv ma ides chytat za jedno slovicko, jak keby som tvoja kurva a potom tu urazas ludi ktorí sa ma zastali, pretoze vidia aky si ubohy, podla mna ten kto si doma hodi cicinu a potom si to utiera do trièka si ty, ked mas taketo primitivne nazory. Ked sa ti nepaci moj tut, nemusis ho citat, pokial napises lepsi tak napis a pokial nie tak vypni tento tut, pc, svetlo a chod spat lebo je to to najlepsie co mozes urobit. Soj

    25. GAMA
    [13.08.2007-08:05] 2762
    Keby daco povedal Deli, ktory uz pre tuto stranku nieco napisal a hodil to sem ale ty si este ani jeden tut o mappingu nenapisal taze......
    Ale vyzera to tak ze si inteligentny clovek a ja by som preto navrhol primerie Ovsem ak s tym bude suhlasit semafour

    26. GAMA
    [13.08.2007-08:08] 2763
    A to len z jedneho dvovodu ze sa nebudem jebat s tebou o pièovinach a nebudem sa znizovat na uroven luddi ktory maju IQ pod 75.

    27. GAMA
    [13.08.2007-08:13] 2764
    A vidim ze s tou tvojou inteligenciou som to prehnal to mi uslo sry. Len proste koniec takymto dost na picu recam.
    Ked ne ty tak ja ano.

    28. Viking Redaktor
    [13.08.2007-11:19] 2765
    Hm vidim ze komunita Thelambdy sa rozrastla o dalsieho Dzugiho... Gama ja som nikoho urazat nezacal a ani to nemam vo zvyku lebo som civilizovana osoba. To ze som napisal aby si ludia nemylili semafourov pojem tolerancia s nazvom paramretru "tolerance" bolo len preto aby sa ludia ktori s tym nemaju skusenosti zbytocne nemylili. Tutorial o gulometoch a autach som napisal pred dvoma rokmi na MapCenter.SK ktory bohuzial ukoncil cinnost. A posledne - nerozumiem preco na nna najnovsi registrovany clen portalu otvara hubu a hovori mi o tom co ja viem o mappingu.
    Semafour - necakal som ze sa pridas k tomuto gamovmu trapnemu pokusu o nejaku osobnu hadku. Koho ja urazam? Zastali? Sak ja proti tebe nic nemam len som ti opravil jazykovu chybu ak je aj toto pre teba urazka to uz nie je moja vada.
    Toto je mappersky portal Gama, ked mas nejaky osobny problem pis mi na ICQ pochybujem ze ludi tu zaujimaju tvoje predpubertalne vyrony blbych reci.

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    29. semafour Redaktor
    [13.08.2007-13:02] 2766
    som rad, ze sme sa pochopili ok, mier .

    30. GAMA
    [13.08.2007-21:03] 2768
    Ja som rad tiez

    31. Jackar Admin
    [14.08.2007-19:58] 2769
    Ok a ja len dodam ze podobne flamy si rieste na ICQ. Tiez si myslim ze Viking len chcel upresnit nejaky detail. To som bezne robil sam alebo iny a doteraz to nikomu nevadilo, naopak autori boli len radi. Hadat sa kvoli tomu je kontraproduktivne...

    Gama > este jeden prispevok plny nadavok a letis z tohto portalu. A to plati pre vsetkych.

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30862x)
    2.HL2: První kroky (30255x)
    3.Counter-Strike entity (22442x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (20427x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (18537x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 3.49 seknd.