Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Nápojový automat
    Wizz
    [03.10.2003 : 14:49:21] 39 Tutoril
    tan : 3394
    Priemern znmka : 0.88
    Kedže pri niektorých entitách bude treba nastavovať rôzne uhly, najlepšie by bolo keby ste automat stavali otočený tak, ako ho mám ja. Teda aby pri pohľade TOP smerovala jeho predná časť doprava.

    Začnite samotnou krabicou automatu. Vytvorte kváder s rozmermy 40w 64l 100h. Automat otextúrujte textúramy GENERIC105 (pred), GENERIC105A (boky), GENERIC105B (vrch). Toto už síce vyzerá ako automat, ale moc by ste sa z neho neosviežily, preto préjdeme na jeho funkčnú časť.

    Najskôr musíte vyrezať jednotlivé tlačítka podľa textúry na prednéj strane automatu, pomocou nástroja Clipping. Vyberte si mód na rozrezávanie (módy meníte opätovným klikaním na ikonku nástroju). Je to síce pilpačka, ale pomôžem Vám aspoň tým že vám poviem že výška tlačítka je 6 bodov a medzera medzi jednotlivými tlačítkami je 2 body. Viď obrázok.



    Potom vyrežte otvor s ktorého vypadávajú plechovky. Zasa podľa textúry. Vnútro diery potiahnite nejakóu tmavou textútoro (BLACK).



    Do diery umiestnite bodovú entitu env_beverage :


    Name - Soda // meno entity
    Pitch Yaw Roll - 0 270 0 // uhoľ plechovky
    Capacity - 20 // určuje koľko plechoviek bude v automate
    Beverage type - Coca-Cola // typ nápoja, nastavte podľa osobných preferencí


    Teraz pridáme tlačítka ktorými budeme kupovať nápoj. Z každého tlačítka ktoré ste predtým vyrezali teraz spravte func_button a každé jedno tlačítko nastavte takto :


    Target - Soda
    Pitch Yaw Roll - 0 180 0 // uhoľ akým sa tlačítko posunie pri zmačknutí
    Speed - 5
    Lip - 2


    Ak si mapu skompilujete mal by Vám automat vydávať plechovky. Lenže pôvodné automaty z BlackBesa išlo rozbíjať. Preto spravte vnútro automatu, môže vyzerať napríklad takto :



    Pozor ! Prednú stenu ktorá neni na obrázku nemažte, ale spravte je tenkú asi ako sklo. Poorezávajte ju trochu aby to vyzeralo ako keby to bolo rozbité a spravte s toho entitu func_breakable :


    Target on break - break
    Material type - glass


    Do vnútra dutého automatu vložte entitu env_shooter:


    Name - break
    Number of gibs - 30 // koľko plechoviek vypadne po rozbití automatu
    Gib velocity -200
    Gib life - 10 // čas za koľko plechovky zmiznú (v sekundách)
    Model or sprite name - models/can.mdl // cesta ku modelu plechovky
    Material sound - metal
    Gib skin - 1 // plechovka má celkom 6 skinov. Pozrieť si ich môžete cez HLMV


    A automat máme hotový. Kedže najviac roboty bolo s modelovaním automatu, je potrebné pozrieť si príkladovú mapu, teda ak tomu chcete pochopiť.


    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 0.88
    Hlasovalo : 8

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 3

    1. hAssassin
    [11.06.2006-06:07] 1971
    dobry tutorial, ted sem se o jeden automat pokusil a je to pekna piplacka, ale myslim ze se mi povedl. mam jednu vytku: kdyz rostrelis v Half-Life utomat tak se rozbije sklo, ale hlavne prestane vydavat plechovky...

    to se udela velmi jednoduse a to entitou trigger_relay ktery das:
    jmeno: break
    kill target: soda

    ale jinak pohoda...

    2. Wizz Admin
    [12.06.2006-20:40] 1975
    dik ;) aj za doplnenie, asi som na to pozabudol

    3. Moavuscz
    [08.03.2010-14:38] 3057
    ja bych udelal vickrat to env_beverage a kazdymu bych dal jiny meno a jinou plechovku (a kazdymu by odpovidalo jedno talcitko samozrejme)

    a udelal bych textury jako coca-cola a jiny :D

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30212x)
    2.HL2: První kroky (29437x)
    3.Counter-Strike entity (21609x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19682x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17920x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 0.69 seknd.