Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Spirit : Ovládatelná veža skutoènosou
    Deli
    [18.08.2007 : 11:32:55] 393 Tutoril
    tan : 2348
    Priemern znmka : 1.79
    Samozrejme že to nebude úplne tá istá veža ako v HL1 ako bude vypada to je len na vás.
    Keïže tento tutoriál patrí k tým ažším musíte už ovláda základy mappingu vo VHE preto nebudem rozpisova všetko, len to podstatné.

    Tvorba :

    Vytvoríme si dve miestnosti, v jednej bude „kontrolné centrum“ a v druhej samotná veža.
    Zaèneme najprv miestnosou (resp. chodbou) kde bude veža. Na strop umiestnime vlastnoruène „vybrushovaný“ model veže (teda ho tam vytvoríme pomocou brushov ... ja som vravel že to nebude úplne podobné ! ).



    Podstavec spolu s origin kockou dáme do func_tank a dáme mu meno turret1_1. samozrejme podstavce nestrie¾ajú preto bullets nastavíme ako none. Zvyšok je na vás avšak nezabúdajte nato že pitch range musí zosta na nule !!!
    Potom pokraèujeme delom ktoré umiestnime na podstavec a spolu s origin kockou ho dáme do func_tank s menom turret1_2 tu sa môžete vyšantit a nastavi všetko èo chcete nezabúdajte že podstavec aj delo musia ma rovnaký Yaw range aj Yaw speed samozrejme aj origin kocky na rovnakých miestach. Teraz príde tá finta . použijeme calc_subvelocity s nasledovným nastavením :

    Name : las_t
    Entity to use : turret1_2
    Value to calculate from : Angle
    Scale : 1
    Offset : 0 0 0

    Dalej env_sprite so spritom null.spr a menom null

    Nasleduje env_laser ktorý umiestnie tesne nad delo.
    Name :
    Start at : //prázdne oba
    Fire towards : las_t
    Meaning of fire towards : Direction
    Beam color : 0 0 0
    End sprite : null // len meno spritu s null texturou
    Damage : 0
    Projection mode : Extend past endpoint

    Vo flags nezaškrtávame niè

    Nesmieme zabudnú ani na trigger_camera ktorý umiestnime doprostred env_laseru

    Name : cam1l5 // musí ma zložitejši názov
    Target : null
    Delay before trigger : 0
    Hold Time : 999999999999999999999999
    Vo flags nezaškrtávame niè

    Treba spravi nejaké terèe tak sem hodíme zopár gruntov a nesmieme zabudnú „obali“ vežu monster_target ktorému dáme meno cam1l5 // to isté ako kamere ; a vo flags start inactive pre pekný bojový efekt
    Tak to by sme mali, teraz kontolnu miestnos

    Okrem svetiel, konzoly (myslím tým poèitaè), a info_player_start sem musíme hodi aj func_tankcontrols
    Tank entity name : *turret1 // nezabudnite tú hviezdièku

    Multi_alias

    Name : turret

    Dalšie hodnoty zadávame ako v multi_manageri
    Key - value
    Turret1_1 0
    Turret1_2 0



    Zfunkènenie :

    Mapa je hotová ... lenže ako spustit našu kameru ??? jednoducho otvorte si v notepade config.cfg a do nejakého 7. riadku napíšte: bind "h" "fire cam1l5" èo nám spôsobí že po stlaèení klávesy h sa zapne kamera. V hre staèi prís k func_tankcontrols použi ju a potom stlaèi h . jednoduché nie ??? Keby ste nieèo nevedeli staèí sa spýta v komentároch alebo si jednoducho kuknite prikladovú mapu.


    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 1.79
    Hlasovalo : 19

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 5

    1. Jackar Admin
    [18.08.2007-20:49] 2775
    Kamera sa da spustit aj priamo cez multimanager ked sa spusti veza ;).
    Ale to len tak na okraj...
    Pekny tut

    2. Deli Redaktor
    [19.08.2007-10:34] 2778
    thanx ale to s tou kamerou cez mm som netusil ... skusal som to vselijako ale inak mi to neslo a inac to s tym bindnutim sa da vopchat vsade a dobre to vyzera .

    Vešel sem do domu, který nebyl domem. Otevøel sem dveøe, které nebyli dveømi. A co sem vidìl, vidìl sem....

    3. Dragoo Admin
    [19.08.2007-16:42] 2780
    Alebo by sa mozno dala zapnut aj cez trigger_command ci ako sa entita vola . Inac pekne .

    4. Deli Redaktor
    [19.08.2007-20:14] 2781
    alebo cez watcher

    Vešel sem do domu, který nebyl domem. Otevøel sem dveøe, které nebyli dveømi. A co sem vidìl, vidìl sem....

    5. alien_hunter
    [12.09.2007-17:37] 2835
    Ten HL1 je stejne uz passe

    ...We cannot be understood as we are understanding...
    ...How can I be sure in a world that's constantly changing?...

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30862x)
    2.HL2: První kroky (30255x)
    3.Counter-Strike entity (22442x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (20427x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (18537x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 0.69 seknd.