Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Výpis textu po štarte kola
    Viking
    [18.08.2007 : 13:08:35] 394 Tutoril
    tan : 3038
    Priemern znmka : 1.33
    Urèite ste rozmýš¾ali, ako sa podpísa do svojej mapy. Vaèšina ¼udí spraví malú miestnos mimo mapy, do ktorej si dá textúru so svojim menom, kontaktom, prípadne fotkou a pod.
    Ja do každej svojej mapy skopírujem 4 jednoduché entity, ktoré spolu zabezpeèia, že sa môj podpis vypíše vždy pri zaèiatku nového kola. Tu vám ukážem, ako sa to robí.

    Entita pre výpis textu sa volá Game_text. Myslím, že v základnom FGD pre CS nie je, preto si ju môžete vytvori manuálne, alebo skopírova z FGD pre HL.
    Takže si vytvoríme hneï 3 entity Game_text. Nejak si ich nazveme, napríklad text1 až text3. Do parametru Message text (bez smart editu len "message") napíšeme text, ktorý sa má vypísa. Parametre X a Y udávajú polohu na obrazovke. Zadaním hodnoty -1 sa text bude centrova. X nastavíme -1 pre všetky tri entity. Y dáme -0.9, -0.88 a -0.86. Hodnota 0.02 je približne výška písma, takže text sa vypíše pekne pod sebou. Ïalší parameter je Text effect (bez smartu len "effect", hodnota je 0 až 2) ktorý udáva efekt, akým sa text zobrazí. Ja mám najradšej scan out (2). Ïalšie parametre sú pre nastavenie efektu, môžete sa s tým pohra.
    Posledným dôležitým parametrom je Channel. Každý vypísaný text musí ma iný kanál (ak sa nemýlim, engine podporuje len 4).

    To¾ko k entite Game_text. Ale ako zaistíme, že sa entity aktivujú vždy, keï sa spawnne hráè? Ve¾mi jednoducho. Vytvoríme si Multi_manager a nastavíme, aby postupne spúšal výpis textu s nejakou èasovou medzerou. Jeho targetname nastavíme na game_playerspawn. Engine spustí entity s týmto názvom keï sa spawnne hráè.

    A to je vlastne všetko. game_playerspawn môžete používa aj ako pomôcku pri resete kola, využití je mnoho. A pre istotu pridávam príkladovú mapu.

    Pangamini

    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 1.33
    Hlasovalo : 42

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 6

    1. Jackar Admin
    [18.08.2007-20:47] 2774
    Pekny clanok, nexem rypat, ale toto bolo uz davno popisane v mojom clanku o Textoch v HL ;)

    2. Viking Redaktor
    [18.08.2007-22:12] 2776
    sak kludne rypaj ja nepoznam setky tvoje clanky naspamat az tak si nefandi :D :D

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    3. R4z0r Redaktor
    [19.08.2007-00:08] 2777
    To uz je druhy duplicitni clanek, jdete do pr...

    4. JaNeS Redaktor
    [26.08.2007-19:16] 2799
    ale to game_playerspawn sa mi paci

    5. Viking Redaktor
    [31.08.2007-19:42] 2813
    da sa to celkom pekne vyuzivat... ja som s tym robil rozbitne ventilatory a tak

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    6. semafour Redaktor
    [06.09.2007-14:48] 2818
    a ktory bol prvy duplikaèný?

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30863x)
    2.HL2: První kroky (30256x)
    3.Counter-Strike entity (22443x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (20428x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (18538x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 1.34 seknd.