HlavnŠ strŠnka    VyhĺadŠvanie       Homepage    RegistrŠcia   PrihlŠsenie
Rubriky
TutoriŠly
Recenzie
RŰzne
VyhĺadŠvanie
Odkazy
»lenovia
Download
F”RUM
IRC kanŠl
IRC web klient
GAL…RIA
TutoriŠly na XSI
RSS
RegistrŠcia
Diskusnť boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovöie ŤlŠnky
    Automatick√° textov√° spr√°va
    Vocko TutoriŠl
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutori√°le si sprav√≠me automatick√ļ textov√ļ spr√°vu, ktor√° sa prehraje vŇĺdy s nejak√Ĺm zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko TutoriŠl
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¬ĺa tutori√°lov tu na lambde nie√®o prida¬Ě do k√≥du, stretne sa s probl√©mom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko TutoriŠl
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutori√°l na zrkadlenie tu uŇĺ je, ale √®o ak chceme odr√°Ňĺa¬Ě i modely? Na tom n√°m posl√ļŇĺi entita env_mirror, ktor√° sa nach√°dza iba v Spirite 1.4 alebo novŇ°ej verzii.
    HL2 : Obloukov√Ĺ pr√Ļchod
    R4z0r TutoriŠl
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si uk√°Ňĺeme zp√Ļsob, jak vytvo√łit elegantn√≠ obloukov√Ĺ pr√Ļchod, bez nutnosti pouŇĺ√≠vat √łez√°n√≠ geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss TutoriŠl
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida¬Ě zoom na mp5-ku namiesto gran√°tu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss TutoriŠl
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi uŇĺ mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo vŇ°etko stratite

    pre Mp3... Na internete som naŇ°iel n√°vody pre HL1 a po anglicky ktor√© po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplik√°cia HL.EXE Neodpoved√°...
    *locus
    Deli TutoriŠl
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektor√Ĺch mapperov nezn√°my pojem, ale pre niektor√Ĺch ve¬ĺmi √ļ√®inn√° pom√īcka.
    V√Įaka tomuto pr√≠spevku sa v√°m posnaŇĺ√≠m pribl√≠Ňĺi¬Ě tajomstv√° jednej z najv√§√®Ň°√≠ch zbran√≠ spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz TutoriŠl
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predt√Ĺm neŇĺ sa pust√≠te do √®√≠tania, chcel by som V√°s upozorni¬Ě Ňĺe √®l√°nok uŇĺ nemus√≠ by¬Ě 100% aktualny. √ąl√°nok som totiŇĺ nap√≠sal eŇ°te za svojich mlad√Ĺch √®ias - 13. j√ļna 2004, √®o je viac ako tri roky. Zverejni¬Ě som sa ho rozhodol po n√°tlaku a v√ĹhraŇĺkach ostatn√Ĺch redaktorov
    ammo box pre CS
    semafour
    [06.09.2007 : 14:42:54] 397 TutoriŠl
    »ŪtanŪ : 3618
    PriemernŠ znŠmka : 1.29
    Tak, m√īŇĺeme za√®a¬Ě. Najprv si n√°jdeme pomocou HL-Model viewer nejak√Ĺ model pre n√°Ň° ammo pack. Ja som sa rozhodol pouŇĺi¬Ě ten, √®o sa nach√°dzal aj v HL1. N√°jdeme ho pod n√°zvom valve/models/w_weaponbox.mdl, ale najprv k samotnej podstate:

    Hr√°√® uŇĺ nem√° skoro Ňĺiadne n√°boje, a zrazu uvid√≠ n√°Ň° ammo pack. Pr√≠jde k nemu bliŇĺŇ°ie a zap√°√®i sa mu, tak si ho vezme, a √®o tam naŇ°iel? N√°boje do svojej zbrane. Velmi ho to poteŇ°√≠ a tak hr√° √Įalej. Pekn√Ĺ pr√≠beh, ale teraz k tomu ako to funguje z pohladu enginu. Vid√≠me model cez ktor√Ĺ je natiahnut√° enity trigger_multiple. Ke√Į cez √≤u prejdeme, vyzer√° to ako keby sme preŇ°li (zobrali) cez n√°Ň° pack. Trigger aktivuje multi_manager a ten ihne√Į zapne zvuk "zobratia", zneviditeln√≠ model a d√° n√°m n√°boje do vŇ°etk√Ĺch zbran√≠. Po 60 sekund√°ch sa model op√§¬Ě zviditeln√≠ a je moŇĺn√© aktivova¬Ě trigger_multiple.



    Tak, za√®neme t√Ĺm, Ňĺe si vytvor√≠me enitu cycler_sprite a vloŇĺ√≠me ju do polovice do podlahy. To bude n√°Ň° model. Nastav√≠me ju takto:

    name: model
    model/sprite: models/w_weaponbox.mdl


    Teraz cez to natiahneme blok z text√ļrou aaatrigger asi ako na obr√°zku a nastav√≠me:


    class: trigger_multiple
    target: mm
    delay before reset: 60 / to zabezpe√®√≠, Ňĺe op√§¬Ě ho bude moŇĺn√© pouŇĺi¬Ě najsk√īr o 60 sek√ļnd


    Pokraèujeme zvukom zobratia ambient_generic:

    name: sound
    path: items/ammopickup1.wav
    a vo Flags odŇ°krtneme Start silent a Small radius


    Teraz dve enity env_render, prvá model zneviditelní, druhá ho vráti do normálu:

    name: r_off
    target: model
    render mode: texture (some light)
    FX amount: 0



    name: r_on
    target: model
    render mode: texture (some light)
    FX amount: 255


    Teraz si vytvor√≠me enitu game_player_equip, ktor√° d√° hr√°√®ovi n√°boje. Ak ju nem√°te, n√°jdete ju v Counter-strike special pack of FGD, ktor√Ĺ si stiahnite v sekci√≠ download a aplikujte v nastaveniach v√°Ň°ho VHE.

    name: ammo
    a teraz si nastavte vŇ°etky n√°boje na maximum, zbrane a ostatn√© nechajte tak
    a vo Flags odŇ°krtnite Use only



    NaŇ°u pr√°cu ukon√®√≠me multi_manager-om, ktor√©mu d√°me name "mm" a prid√°me tieto atrib√ļty:

    ammo: 0 / dá hráèovi náboje
    r_off: 0 / zneviditelní model
    sound: 0 / zvuk zobratia
    r_on: 60 / zviditelní sa model


    To je vŇ°etko, n√°Ň° ammo box je kompletn√Ĺ. Ak nie√®omu nerozumiete, stiahnite si pr√≠kladov√ļ mapu. Chcem v√°m takisto pon√ļknu¬Ě toto zariadenie aj ako prefab, ktor√Ĺ si vloŇĺ√≠te do mapy tak, aby bola enita cycler_sprite polovicou v zemi. Ak chcete toho pouŇĺi¬Ě viac, treba premenova¬Ě n√°zvy aby sa enity medzi sebou nebili.



    SŕBORY KU »LŃNKU :

    BODOVANIE »LŃNKU
    Boduje sa ako v ökole (1- vżbornż, 5-zlż)
           

    PriemernŠ znŠmka : 1.29
    Hlasovalo : 58

    KOMENTŃRE KU »LŃNKU
    PoŤet komentŠrov ku ŤlŠnku : 10

    1. JaNeS Redaktor
    [06.09.2007-17:12] 2819
    zaujimave, ale do cska nevhodne :P

    2. semafour Redaktor
    [08.09.2007-10:28] 2822
    a to preco prosim ta? videl som kopec map co malo nieco na takyto styl...btw. na tomto principe sa da spravit kopec inych veci, napr. aj sliepka z cs_italy, aj ta je nevhdona? hadam nemam pisat tut o kazdom modeli, sak jeden staci ako priklad

    3. Viking Redaktor
    [08.09.2007-14:23] 2823
    Ale model sliepky v italy a obnovi ked hrac prejde spawnom CT teda "na zaciatku kola" ale stava sa potom ze tam niekto prejde po zabiti sliepky a model ostane... preto taketo env_rendery odporucam resetovat cez game_playerspawn

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamen√° to, Ňĺe si m√†tvy.

    4. Viking Redaktor
    [08.09.2007-14:23] 2824
    Ale model sliepky v italy a obnovi ked hrac prejde spawnom CT teda "na zaciatku kola" ale stava sa potom ze tam niekto prejde po zabiti sliepky a model ostane... preto taketo env_rendery odporucam resetovat cez game_playerspawn

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamen√° to, Ňĺe si m√†tvy.

    5. JaNeS Redaktor
    [08.09.2007-14:47] 2825
    nevravim ze to je blbe alebo ze si to zbitocne pisal.. ale vezmi si velku stvorku /nuke inferno d2 train/.. mas to tam niekde?

    6. Deli Redaktor
    [08.09.2007-15:13] 2827
    ale podla mna je to dobre ... vies preco to asi v tej stvorke neni ??? lebo to asi nevedeli ... :P ... ale o tom TL je - o novich veciach ... nieco nevyskusane ... pritiahnute za vlasy ... no proste cool .... si vezmi tu gulu, alebo gulomet ci auto, ani to nie je v tej super stvorke ... :D

    VeŇ°el sem do domu, kter√Ĺ nebyl domem. Otev√łel sem dve√łe, kter√© nebyli dve√łmi. A co sem vid√¨l, vid√¨l sem....

    7. semafour Redaktor
    [08.09.2007-15:43] 2828
    ok ok, ale tak aspon ma TL nejaky obsah, lebo volajako sa tu moc nepisu tuty, a myslim ze lepsie ako nic. btw. gulomety a auto som tiez vlozil ja, takze ono to moc na chvalu nieje, moje kredo je: nepis o nicom co by si mohol najst vo velkej stvorke

    8. JaNeS Redaktor
    [09.09.2007-14:35] 2829
    sak ja nevravim ze je to zle.. to bol len moj subjektivny nazor

    9. alien_hunter
    [12.09.2007-17:35] 2833
    Mozna, ze konstruktivnejsi kredo by v tomhle pripade bylo: "Nepis o nicom"

    Chtelo by to po dlouhe dobe nejaky kvalitni clanek

    ...We cannot be understood as we are understanding...
    ...How can I be sure in a world that's constantly changing?...

    10. Viking Redaktor
    [16.01.2008-15:11] 2928
    BTW tie gun packy sa neobnovovali ale padali z mrtvych

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamen√° to, Ňĺe si m√†tvy.

    Pre pridŠvanie komentŠrov musŪte byĚ prihlŠsenż
    Pokiaĺ eöte nieste zaregistrovanż, mŰěete tak urobiĚ TU

    VyhĺadŠvanie

    RozöŪrenť vyhĺadŠvanie

    AREA 42
    HlŠöka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Staröie hlŠöky >> KomentŠre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Staröie ankety >>

    NajŤŪtanejöie
    1.Atomov√° bomba ako v crossfire (29483x)
    2.HL2: První kroky (27882x)
    3.Counter-Strike entity (20638x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (18445x)
    5.Pozadie pomocou text√ļry sky (17194x)
    On-Line
    Tieto strŠnky si prŠve ŤŪta 1 Ťlovek.
    Sponzor webu
    Spriatelenť weby
    Ikona na n√°Ň° web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho √ĮalŇ°ieho
    Filmov√Ĺ svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    VŇ°e o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zŠujme ochrany duöevnťho zdravia redaktorov tu uě viac ICQ panel nenŠjdete :P

    Vżsledky vaöeho snaěenia sa mŰěete nŠjsĚ na lamz.thelambda.sk ...

    Vöetky texty publikovanť na tżchto strŠnkach sķ majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    StrŠnka bola naŤŪtanŠ za 0.89 sekķnd.