Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    ammo box pre CS
    semafour
    [06.09.2007 : 14:42:54] 397 Tutoril
    tan : 3927
    Priemern znmka : 1.27
    Tak, môžeme zaèa. Najprv si nájdeme pomocou HL-Model viewer nejaký model pre náš ammo pack. Ja som sa rozhodol použi ten, èo sa nachádzal aj v HL1. Nájdeme ho pod názvom valve/models/w_weaponbox.mdl, ale najprv k samotnej podstate:

    Hráè už nemá skoro žiadne náboje, a zrazu uvidí náš ammo pack. Príjde k nemu bližšie a zapáèi sa mu, tak si ho vezme, a èo tam našiel? Náboje do svojej zbrane. Velmi ho to poteší a tak hrá ïalej. Pekný príbeh, ale teraz k tomu ako to funguje z pohladu enginu. Vidíme model cez ktorý je natiahnutá enity trigger_multiple. Keï cez òu prejdeme, vyzerá to ako keby sme prešli (zobrali) cez náš pack. Trigger aktivuje multi_manager a ten ihneï zapne zvuk "zobratia", zneviditelní model a dá nám náboje do všetkých zbraní. Po 60 sekundách sa model opä zviditelní a je možné aktivova trigger_multiple.



    Tak, zaèneme tým, že si vytvoríme enitu cycler_sprite a vložíme ju do polovice do podlahy. To bude náš model. Nastavíme ju takto:

    name: model
    model/sprite: models/w_weaponbox.mdl


    Teraz cez to natiahneme blok z textúrou aaatrigger asi ako na obrázku a nastavíme:


    class: trigger_multiple
    target: mm
    delay before reset: 60 / to zabezpeèí, že opä ho bude možné použi najskôr o 60 sekúnd


    Pokraèujeme zvukom zobratia ambient_generic:

    name: sound
    path: items/ammopickup1.wav
    a vo Flags odškrtneme Start silent a Small radius


    Teraz dve enity env_render, prvá model zneviditelní, druhá ho vráti do normálu:

    name: r_off
    target: model
    render mode: texture (some light)
    FX amount: 0



    name: r_on
    target: model
    render mode: texture (some light)
    FX amount: 255


    Teraz si vytvoríme enitu game_player_equip, ktorá dá hráèovi náboje. Ak ju nemáte, nájdete ju v Counter-strike special pack of FGD, ktorý si stiahnite v sekcií download a aplikujte v nastaveniach vášho VHE.

    name: ammo
    a teraz si nastavte všetky náboje na maximum, zbrane a ostatné nechajte tak
    a vo Flags odškrtnite Use only



    Našu prácu ukonèíme multi_manager-om, ktorému dáme name "mm" a pridáme tieto atribúty:

    ammo: 0 / dá hráèovi náboje
    r_off: 0 / zneviditelní model
    sound: 0 / zvuk zobratia
    r_on: 60 / zviditelní sa model


    To je všetko, náš ammo box je kompletný. Ak nieèomu nerozumiete, stiahnite si príkladovú mapu. Chcem vám takisto ponúknu toto zariadenie aj ako prefab, ktorý si vložíte do mapy tak, aby bola enita cycler_sprite polovicou v zemi. Ak chcete toho použi viac, treba premenova názvy aby sa enity medzi sebou nebili.



    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 1.27
    Hlasovalo : 59

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 10

    1. JaNeS Redaktor
    [06.09.2007-17:12] 2819
    zaujimave, ale do cska nevhodne :P

    2. semafour Redaktor
    [08.09.2007-10:28] 2822
    a to preco prosim ta? videl som kopec map co malo nieco na takyto styl...btw. na tomto principe sa da spravit kopec inych veci, napr. aj sliepka z cs_italy, aj ta je nevhdona? hadam nemam pisat tut o kazdom modeli, sak jeden staci ako priklad

    3. Viking Redaktor
    [08.09.2007-14:23] 2823
    Ale model sliepky v italy a obnovi ked hrac prejde spawnom CT teda "na zaciatku kola" ale stava sa potom ze tam niekto prejde po zabiti sliepky a model ostane... preto taketo env_rendery odporucam resetovat cez game_playerspawn

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    4. Viking Redaktor
    [08.09.2007-14:23] 2824
    Ale model sliepky v italy a obnovi ked hrac prejde spawnom CT teda "na zaciatku kola" ale stava sa potom ze tam niekto prejde po zabiti sliepky a model ostane... preto taketo env_rendery odporucam resetovat cez game_playerspawn

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    5. JaNeS Redaktor
    [08.09.2007-14:47] 2825
    nevravim ze to je blbe alebo ze si to zbitocne pisal.. ale vezmi si velku stvorku /nuke inferno d2 train/.. mas to tam niekde?

    6. Deli Redaktor
    [08.09.2007-15:13] 2827
    ale podla mna je to dobre ... vies preco to asi v tej stvorke neni ??? lebo to asi nevedeli ... :P ... ale o tom TL je - o novich veciach ... nieco nevyskusane ... pritiahnute za vlasy ... no proste cool .... si vezmi tu gulu, alebo gulomet ci auto, ani to nie je v tej super stvorke ... :D

    Vešel sem do domu, který nebyl domem. Otevøel sem dveøe, které nebyli dveømi. A co sem vidìl, vidìl sem....

    7. semafour Redaktor
    [08.09.2007-15:43] 2828
    ok ok, ale tak aspon ma TL nejaky obsah, lebo volajako sa tu moc nepisu tuty, a myslim ze lepsie ako nic. btw. gulomety a auto som tiez vlozil ja, takze ono to moc na chvalu nieje, moje kredo je: nepis o nicom co by si mohol najst vo velkej stvorke

    8. JaNeS Redaktor
    [09.09.2007-14:35] 2829
    sak ja nevravim ze je to zle.. to bol len moj subjektivny nazor

    9. alien_hunter
    [12.09.2007-17:35] 2833
    Mozna, ze konstruktivnejsi kredo by v tomhle pripade bylo: "Nepis o nicom"

    Chtelo by to po dlouhe dobe nejaky kvalitni clanek

    ...We cannot be understood as we are understanding...
    ...How can I be sure in a world that's constantly changing?...

    10. Viking Redaktor
    [16.01.2008-15:11] 2928
    BTW tie gun packy sa neobnovovali ale padali z mrtvych

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30109x)
    2.HL2: První kroky (29290x)
    3.Counter-Strike entity (21397x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19532x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17810x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 3.55 seknd.