|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril 07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril 24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril 01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril 02.03.2008 : 20:55:09
|
Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril 22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril 27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov |
|
|
|
Recenzia mapy Warehouse Wizz [10.11.2003 : 13:51:50] 48 Recenzia tan : 4444 Priemern znmka : 1.3 |
Toto je moja prvá oficialna recenzia na mapu, takže dúfam že budem objektívny, aj kvôli tomu že jej autorom je môj dobrý kamarád Jackar. Mapa je už síce "kúsok" staršia, ale to nič neuberá na jej kvalite, ktorá je ale miestami dosť rozporuplná.
Poznámka hneď na začiatok. Mapu si môžete stiahnuť z Jackarovej stránky http://www.thelambda.d2.cz v sekcí mapy.
Pokiaľ viete po angilcky viete, že slovko warehouse znamená v preklade sklad, skladisko. A na nič iné sa ani táto mapa nehrá. Proste veľká hala plná rôznych škatúl, debien, sudóv s rádioaktívnym sajrajtom a iného bordelu. Asi typická ukážka rozmýšľania mapperov-začiatočníkov (bez urážky) - proste spravým veľkú halu, a postupne ju začnem zaplňovať. Lenže táto hala je fakt VEĽKÁ a preto boľ dosť veľký problém naplniť ju. Preto tu nájdeme kopu obrovských červených kontajneróv ktorých je v mape naozaj požehnane. Niektoré sú našťastie duté, takže sa môžete pozrieť dnu a osvojiť si napr. opustený raketomet . Ďaľšia časť mapy ktorá sa vyznačuje "nudnosťou" sú steny haly. Kedže sú všetky rovné a potiahnuté rovnakou textúrou vyzerajú strašne fádne až odfláknuto.
Kapitolou samou o sebe je FPS, ktoré je na slabších PC zúfalo nízke až sa Vám môže zdať že nehráte HL ale pozeráte si diapozitívy. Pokiaľ sa pohybujete po podlahe, ešte sa to ide (v podstate beháte medzi blokmi škatúl takže aspoň nejaké VIS bloky), ale akonáhle výdete na plošinky ktoré obopínajú skladisko situácia sa zhorší ešte viac. Proste neodporúčam hrať na slabších PC. Možno budete namietať že také slabé PC nemá už nikdo okrem mňa, ale aj na lepších počítačoch je FPS nižšie ako je dobrým zvykom.
Ale ako som spomínal, bola to jedná z prvých (ak nie prvá) Jackarových máp, takže už si tieto chyby uvedomil a ak ste vydeli jeho novšie mapy môžete sa o tom presvedčiť na vlastné očné bulvy.
Nechcem síce rýpať ale dosť zaujimavý fakt je že autor zahrnul do kompilácie mapy nepotrebné súbory textúr : fonts.wad, gfx.wad, spraypaint.wad, cached.wad.
Okrem toho sa tu nájde aj pár iných chybičiek, niektoré z nich nájdete nižšie na obrázkoch. Teraz prejdime radšej ku pozitívam mapy, pretože niekomu by sa mohlo zdať že mapa nestojí za nič. Ale práve naopak. Warehouse sa vyznačuje brutalitou maximálneho stupňa. Keď mi jeden kámoš vravel, že pri hraní crossfire si moc nezahral, pretože hneď po respawnutí bol mrtvý, niesom istý čo by vravel na Warehouse. V prvom rade musíte byť dostatočne šikovný na to aby ste dokazaly využívať miesta na krytie a v rade druhom mieriť a strielať presne. Najslabší a zároveň najmocnejší ste na postranných plošinkách. Skovať sa tam nemáte síce kde, ale súpery ktorý sú pod Vami Vám tak ľahko neujdu (hlavne keď máte raketomet). Preto to maso. Proste niekedy si myslíte že máte prehľad o pohybe hráčov na mape, ale niekedy sa Vám to môže vymknúť z pod kontroly. Preto by som odporúčal minimálny počet hráčov aspoň 4. Ak nad tým rozmýšľam, nemá moc cenu opisovať niečo, čo si musíte vyskúšať na vlastnej koži a zhodnotiť či Vám to vyhovuje alebo nie.
Ešte pár chybiek :
- Peknéj scéne kazí dojem len hranatá kaluž. Drobnosť, ale ...
- Rebrík poskladaný z brushow je síce pekný, ale engine to berie asi inak.
- Klasická chyba. Ale zrovna tento efekt dosť kazí steny.
- Preklepnúť sa môže každý (píše sa Black ) |
A pár obrázkov z mapy :
|
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 1.3 Hlasovalo : 10
|
|
|
|
|