Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Recenzia mapy Warehouse
    Wizz
    [10.11.2003 : 13:51:50] 48 Recenzia
    tan : 4444
    Priemern znmka : 1.3
    Toto je moja prvá oficialna recenzia na mapu, takže dúfam že budem objektívny, aj kvôli tomu že jej autorom je môj dobrý kamarád Jackar. Mapa je už síce "kúsok" staršia, ale to nič neuberá na jej kvalite, ktorá je ale miestami dosť rozporuplná.

    Poznámka hneď na začiatok. Mapu si môžete stiahnuť z Jackarovej stránky http://www.thelambda.d2.cz v sekcí mapy.

    Pokiaľ viete po angilcky viete, že slovko warehouse znamená v preklade sklad, skladisko. A na nič iné sa ani táto mapa nehrá. Proste veľká hala plná rôznych škatúl, debien, sudóv s rádioaktívnym sajrajtom a iného bordelu. Asi typická ukážka rozmýšľania mapperov-začiatočníkov (bez urážky) - proste spravým veľkú halu, a postupne ju začnem zaplňovať. Lenže táto hala je fakt VEĽKÁ a preto boľ dosť veľký problém naplniť ju. Preto tu nájdeme kopu obrovských červených kontajneróv ktorých je v mape naozaj požehnane. Niektoré sú našťastie duté, takže sa môžete pozrieť dnu a osvojiť si napr. opustený raketomet . Ďaľšia časť mapy ktorá sa vyznačuje "nudnosťou" sú steny haly. Kedže sú všetky rovné a potiahnuté rovnakou textúrou vyzerajú strašne fádne až odfláknuto.
    Kapitolou samou o sebe je FPS, ktoré je na slabších PC zúfalo nízke až sa Vám môže zdať že nehráte HL ale pozeráte si diapozitívy. Pokiaľ sa pohybujete po podlahe, ešte sa to ide (v podstate beháte medzi blokmi škatúl takže aspoň nejaké VIS bloky), ale akonáhle výdete na plošinky ktoré obopínajú skladisko situácia sa zhorší ešte viac. Proste neodporúčam hrať na slabších PC. Možno budete namietať že také slabé PC nemá už nikdo okrem mňa, ale aj na lepších počítačoch je FPS nižšie ako je dobrým zvykom.
    Ale ako som spomínal, bola to jedná z prvých (ak nie prvá) Jackarových máp, takže už si tieto chyby uvedomil a ak ste vydeli jeho novšie mapy môžete sa o tom presvedčiť na vlastné očné bulvy.
    Nechcem síce rýpať ale dosť zaujimavý fakt je že autor zahrnul do kompilácie mapy nepotrebné súbory textúr : fonts.wad, gfx.wad, spraypaint.wad, cached.wad.

    Okrem toho sa tu nájde aj pár iných chybičiek, niektoré z nich nájdete nižšie na obrázkoch. Teraz prejdime radšej ku pozitívam mapy, pretože niekomu by sa mohlo zdať že mapa nestojí za nič. Ale práve naopak. Warehouse sa vyznačuje brutalitou maximálneho stupňa. Keď mi jeden kámoš vravel, že pri hraní crossfire si moc nezahral, pretože hneď po respawnutí bol mrtvý, niesom istý čo by vravel na Warehouse. V prvom rade musíte byť dostatočne šikovný na to aby ste dokazaly využívať miesta na krytie a v rade druhom mieriť a strielať presne. Najslabší a zároveň najmocnejší ste na postranných plošinkách. Skovať sa tam nemáte síce kde, ale súpery ktorý sú pod Vami Vám tak ľahko neujdu (hlavne keď máte raketomet). Preto to maso. Proste niekedy si myslíte že máte prehľad o pohybe hráčov na mape, ale niekedy sa Vám to môže vymknúť z pod kontroly. Preto by som odporúčal minimálny počet hráčov aspoň 4. Ak nad tým rozmýšľam, nemá moc cenu opisovať niečo, čo si musíte vyskúšať na vlastnej koži a zhodnotiť či Vám to vyhovuje alebo nie.


    Ešte pár chybiek :

    - Peknéj scéne kazí dojem len hranatá kaluž. Drobnosť, ale ...

    - Rebrík poskladaný z brushow je síce pekný, ale engine to berie asi inak.

    - Klasická chyba. Ale zrovna tento efekt dosť kazí steny.

    - Preklepnúť sa môže každý (píše sa Black )




    A pár obrázkov z mapy :




    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 1.3
    Hlasovalo : 10

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 6

    1. Jackar Admin
    [10.11.2003-20:57] 40
    Mno, diky za objektivne zhodnotenie . Ako si uz spkor pisal, ano toto je moja prva mapa, ale predpokladam ze mi Wizz zrecenzuje aj novsie kusky... A len tak mimochodom Wizz, recenzoval si starsiu verziu, v novsej take bugy uz nenajdes

    Ale ako si napisal, je to vazne maso pri 8 hracoch... Doporucujem na nudne LanParty

    2. Jackar Admin
    [10.11.2003-20:59] 41
    Mno, diky za objektivne zhodnotenie . Ako si uz spkor pisal, ano toto je moja prva mapa, ale predpokladam ze mi Wizz zrecenzuje aj novsie kusky... A len tak mimochodom Wizz, recenzoval si starsiu verziu, v novsej take bugy uz nenajdes

    Ale ako si napisal, je to vazne maso pri 8 hracoch... Doporucujem na nudne LanParty

    3. Kurtcsk
    [11.11.2003-19:22] 42
    ideme hravat tvoje mapy Jackar

    Kurtcsk

    4. Jackar Admin
    [11.11.2003-19:34] 43
    diky

    5. semafour Redaktor
    [08.08.2007-12:13] 2748
    ked vam poslem mapu, tak recenzujete aj mne? staci sukromne

    6. Wizz Admin
    [09.08.2007-10:56] 2749
    yasne
    aj sa to moze hodit medzi novinky ak to bude aspon trocha dobre

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30862x)
    2.HL2: První kroky (30255x)
    3.Counter-Strike entity (22442x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (20427x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (18537x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 0.89 seknd.