|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril 07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril 24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril 01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril 02.03.2008 : 20:55:09
|
Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril 22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril 27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov |
|
|
|
Jednoduchá bezpečnostná kamera Wizz [01.12.2003 : 14:41:38] 54 Tutoril tan : 3087 Priemern znmka : 2 |
Bezpečnostná kamera je jedným zo zaujimavých prvkov ktoré spestria Vašu mapu. Navyše pri jej tvorbe sa naučíte používať vynikajúcu entitu trigger_camera s ktorou sa robia všetky kamerové snímky v HL.
Začnite tým, že si vymodelujete nejakú jednoduchú bezpečnostnú kameru, môže vyzerať napríklad ako v príkladovéj mape :
Umiestnite ju do miestnosti v ktoréj má bezpečnostná kamera byť, a nasmerujte ju na objekt ktorý má snímať. Teraz spravíme samotnú funkčnú časť.
Tesne pred objektív kamery umiestnite entitu trigger_camera a nastavte ju :
Target : ciel
Name : kamera
Hold time : 4
FLAGS :
Zaškrtnite "Freeze player"
ANGLE :
Nasmerujte ho smerom kam chcete aby sa táto kamera pozerala |
Tu máte vysvetlenie :
Target - určuje cieľ kamery, teda kam sa bude pozerať. U nás to je entita "ciel" ktorú si vytvoríme za chvílu
Hold time - ako dlho bude kamerový snímok trvať, v sekundách
Freeze player - zabezpečí nám aby sa hráč nemohol hýbať keď sa bude pozerať do kamery
To by bolo. Teraz umiestnite entitu info_target presne tam, kam chcete aby sa kamera pozerala a pomenujte ju ciel (teda NAME = ciel).
Teraz urobte nejaký jednoduchý monitor, alebo displej a umiestnite ho do inéj miestnosti (môžete použiť aj môj prefab z príkladovéj mapy). Z monitora urobte entitu func_button :
Target : kamera
FLAGS :
zaškrtnite "Don't move" |
A to je všetko, jednoduché že ? Pre istotu si to ale ešte celé vysvetlíme : Keď hráč príde ku monitoru a zmačkne klávesu "USE" (defaultne E) spustí sa kamera, ktorá sa nasmeruje na entitu "ciel". Za 4 sekundy kamerový snímok skončí a hráč sa môže opäť hýbať.
Ale aj tak odporúčam aby ste si pozrely príkladovú mapku, ...
SBORY KU LNKU : | |
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 2 Hlasovalo : 4
|
|
|
|
|