Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Zrkadlenie v HalfLife
    Jackar
    [21.12.2003 : 12:48:26] 62 Tutoril
    tan : 3898
    Priemern znmka : 0.75
    Keďže engine halflifu nepodporuje zrkadlenie, musí sa na to ísť "fintou". Najprv si predsatvte napr. miestosť s lešteným mramorom na podlahe:



    Zrkadlenie. Ako je to vlastne v skutočnosti?
    Vzaté na gamedesign, zrkadlenie sú vlastne dva modely postavené proti sebe. Originál, je tak ako má byť a obraz je zrkadlovo obátený, podľa osi, v ktorej sú objekty postavené. Ak trochu rozmýšľate, iste prídete na to, ako sa zrkadlenie robí. No pre tých, ktorý to nechápu, je tu podrobný návod (samozrejme aj pre tých čo to chápu )



    Takže ako som už povedal, zrkadlový obraz je vlastne objekt obrátený zrkadlovo. Preto sa na podlahe bude odrážať zrkadlovo obrátený obraz miestnosti.

    Proste urobíte celú miestnosť, potom ju skopírujete bez podlahy, vložíte.
    Transform v Y alebo X osi 180 stupňov a flip horizontaly, prípadne to zrkadlíme aj inak podľa potreby.
    Umiestnime ju presne pod skutočnú miestnosť ako podlahu dáme func_wall s textúrou podlahy, akú chceme.
    RenderMode nastavíme na Texture a FXAmount okolo 150-200>, podľa toho, ako silno sa má podlaha lesknúť.

    Z entít necháme len tie, ktoré sa dajú prevrátiť a/alebo majú stabilnú polohu, teda svetlá, niektoré sprity a dvere. Dvere musia mať rovnaké mená a vlastnosti a musia byť aktivované triggerom, aby sa spoločne otvárali. Platí to tiež u všetkých "neživých" pohybujúcich sa predmetoch, napríklad func_train...

    Čo sa týka rozbiťeľných objektov, zrkadlová "dvojička" nesmie mať črepiny (gibs). Inak by bolo hneď vidieť podfuk. Pripomínať, že vedcov zrkadlovo nezrobíte tak ľahko (zámerne som nepovedal že sa to nedá, len je to zložité...) je zbytočné. Ale na druhú stranu má Spirit of HalfLife túto fukciu priamo zabudovanú...



    A kde sa hodí tento efekt? Jednoznačne do SinglePlayer levelu, kde je kladený dôraz na architektúru. Nič nezlepší image mapy viac, než skvelá leštená podlaha (a ktomu sklenená kopula ). Výborné je to aj v kancelárii, alebo v nejakej hale.

    A taká malá poznámka. Prvý s tým prišiel na internet asi TaZmAn, mňa to napadlo, keď som si pozeral prefaby a zazrel som slovíčko reflective floor a niekde inde ešte mirroring. Stiahol som teda zrkadlo a po preskúmaní princípu som prišiel na to, ako sa asi robí podlaha. Necelý týždeň nato prišiel kamoš, že našiel perfektný efekt - mramorovú podlahu... Ak bol prvý TaZmAn, tak má moje uznanie.




    JACKAR



    poznámka: obrázky sú z mojej starej mapy Gothic, ktorú som priložil ako ukážku. Taktiež je v tej mape dobre spracovaná kamera, tak si to určite pozrite...

    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 0.75
    Hlasovalo : 4

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 9

    1. Wizz Admin
    [22.12.2003-11:57] 70
    co takto mapku zbalit ???

    2. Jackar Admin
    [22.12.2003-14:50] 71
    hmmm...
    ok, ak sa to da editovat tak to zrobim dnes vecer...

    3. Choosen
    [11.01.2004-18:30] 97
    Pěkně tu mapu zkompiluj a pak ji tu dej. Jinak se na tu práci kamery asi nepodíváme.

    4. Jackar Admin
    [11.01.2004-22:12] 98
    To je s tym vazne take zle ? hmmm, tak to asi vazne spravim...

    5. Choosen
    [11.01.2004-23:42] 99

    6. iddqd
    [18.08.2005-11:43] 1444
    Mozno by sa to dalo s tymi vedcami tak ze by som ich zrobil cez scripty a prešiel by som cez nejaky trigger

    7. Dzugi s banom
    [03.06.2006-19:29] 1962
    mozte to niekto skompilovat ????

    www.dzugi.zelezobeton.sk

    8. Gonzo
    [04.06.2006-10:19] 1963
    Sak skompiluj sam ne?

    Can´t see it, can´t stop it!

    9. Dzugi s banom
    [05.06.2006-18:19] 1964
    skusal som ale bud by to robilo velmi dlho alebo mi seklo HLVIS

    www.dzugi.zelezobeton.sk

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30964x)
    2.HL2: První kroky (30487x)
    3.Counter-Strike entity (22569x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (20526x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (18647x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 1.57 seknd.