Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Dvere na heslo
    Dragoo
    [23.12.2003 : 20:08:47] 64 Tutoril
    tan : 3475
    Priemern znmka : 1.57
    Začneme tým, že vytvoríme dve miestnosti a spojíme ich dverami. Do jednej z miestností dáme info_player_start a ovládací pult, kde budú tri tlačítka. Keďže v štandardných textúrach nie sú nijaké textúry tlačítniek s číslami, môžeme použiť farebné tlačítka (textúry: +A~GENERIC86, +A~GENERIC86B, +A~GENERIC86R, +A~GENERIC85).


    Keď máme pripravený ovládací panel, tlačítka a dvere, nastavíme ich začiatočný stav.

    Dvere:

    V class info:

    Class: func_door
    Name: door
    delay before close, -1 stay open: -1
    lip: 4

    Vo flags zaškrtnúť:
    Toggle



    Žlté tlačítko:

    V class info:

    Class: func_button
    Name: btny
    Target: pw_step1
    Health (shootable if > 0): 0
    Delay before reset (-1 stay): -1

    Vo flags zaškrtnúť:
    Don't move



    Modré tlačítko:

    V class info:

    Class: func_button
    Name: btnb
    Target: kill
    Health (shootable if > 0): 0
    Delay before reset (-1 stay): -1

    Vo flags zaškrtnúť:
    Don't move



    Zelené tlačítko:

    V class info:

    Class: func_button
    Name: btng
    Target: kill
    Health (shootable if > 0): 0
    Delay before reset (-1 stay): -1

    Vo flags zaškrtnúť:
    Don't move



    Červené tlačítko:

    V class info:

    Class: func_button
    Name: btnr
    Target: kill
    Health (shootable if > 0): 0
    Delay before reset (-1 stay): -1

    Vo flags zaškrtnúť:
    Don't move




    Zabudol som aj povedať, ako to bude celé nakoniec fungovať. Budeme mať štyri tlačítka, s ktorých tri budú fungovať na zadanie hesla a jedno bude na pomýlenie. Ak pri zadávaní kombinácie farieb stlačíte chybné tlačidlo, nastane nukleárny výbuch a môžete reštartovať mapu. Kombinácia bude žltá, zelená, červená. To by bolo k vysvetleniu funkcie.


    Ak máme všetko pripravené začneme pridávať jednotlivé entity. Ako prvé urobíme funkciu tlačítka, ktoré odpáli nukleárny výbuch.

    Pridajte jeden multi_manager, nastavte mu Name na kill a pridajte nasledujúce klúče.

    nuk_on : 0
    radiation : 6
    nuk_off : 7
    explosion : 0
    explosion : 2
    explosion : 4
    btnr_off : 0
    btng_off : 0
    btnb_off : 0
    forkill : 0



    Teraz pridáme dve entity env_fade, prvá bude mať nastavenie.

    V class info:

    Name: nuk_on
    Duration (seconds): 5
    Hold Fade (seconds): 2
    Fade Alpha: 255
    Fade Color (R G B): 255 255 255



    Druhý nastavte takto.

    V class info:

    Name: nuk_off
    Duration (seconds): 7
    Hold Fade (seconds): 0
    Fade Alpha: 255
    Fade Color (R G B): 255 255 255

    Vo flags zaškrtnite:
    Fade From



    Pridajte jeden env_explosion. Umiestnite ho napríklad do stredu miestnosti.

    V class info:

    Name: explosion
    Magnitude: 0

    Vo flags zaškrtnite všetko.



    Do celej miestonsti s ovládacím zariadením dajte trigger_hurt a nastavte takto.

    V class info:

    Name: radiation
    Demage: 10000
    Demage Type: RADIATION

    Vo flags zaškrtnúť:
    Start Off



    Treba hráčovi zabrániť, aby po slustení nukleárneho výbuchu mohol dokončiť zadávanie hesla a opustit miestnosť. Preto pridajte tri trigger_changetarget.

    Prvý nastavte.

    V class info:
    Name: btnb_off
    Target: btnb
    New Target:



    Druhý nastavte.

    V class info:
    Name: btng_off
    Target: btng
    New Target:



    Tretí nastavte.

    V class info:
    Name: btnr_off
    Target: btnr
    New Target:



    A ešte samozrejme treba hráčovy oznámiť, že neuspel pri zadávaní hesla. Pridajte jeden game_text a nastavte.

    V class info:
    Name: forkill
    Message Text: Access denied!!!
    Text Effect: Scan Out
    Fade in Time (or character scan time): 0.1
    Fade Out Time: 1.5
    Hold Time: 0
    Scan time (scan effect only): 0.8
    Text Channel: Channel 4



    A máme hotový výbuch nukleárnej nálože.


    Teraz nás čaká vytvoriť zadanie celej farebnej kombinácie.
    Ako prvé pridáme multi_manager s menom pw_step1 a s klúčami:


    tostep2 : 0
    forstep1 : 0



    Teraz pridáme trigger_changetarget.

    V class info:

    Name: tostep2
    Target: btng
    New Target: pw_step2



    A ešte dáme hráčovy správu o farbe, ktorú stlačil. Pridajte game_text a nastavte.

    V class info:
    Name: forstep1
    Message Text: Yellow
    Text Effect: Scan Out
    Fade in Time (or character scan time): 0.1
    Fade Out Time: 1.5
    Hold Time: 0
    Scan time (scan effect only): 0.8
    Text Channel: Channel 1



    Pridajte multi_manager a dajte mu do Name názov pw_step2. Jeho klúče budú:


    tostep3 : 0
    forstep2 : 0



    A opäť jeden trigger_changetarget s nastavením.

    V class info:

    Name: tostep3
    Target: btnr
    New Target: pw_step3



    A jeden game_text.

    V class info:
    Name: forstep2
    Message Text: Green
    Text Effect: Scan Out
    Fade in Time (or character scan time): 0.1
    Fade Out Time: 1.5
    Hold Time: 0
    Scan time (scan effect only): 0.8
    Text Channel: Channel 2



    Ostáva posledný multi_manager, ten ponesie nátov pw_step3.


    door : 0
    end : 0
    forstep3 : 0



    Pridajte jeden trigger_changetarget a nastavte.

    V class info:

    Name: end
    Target: btnb
    New Target:



    Posledná entita bude game_text s nastavením.

    V class info:
    Name: forstep3
    Message Text: RednnDoor open!!!
    Text Effect: Scan Out
    Fade in Time (or character scan time): 0.1
    Fade Out Time: 1.5
    Hold Time: 0
    Scan time (scan effect only): 0.8
    Text Channel: Channel 3




    Tak a to je všetko, čo treba nastavovať. Taraz to otesujte a dávajte pozor, čo stláčate.

    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 1.57
    Hlasovalo : 35

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 6

    1. ^NK&MH^Jurom@ster ABCD
    [23.12.2003-20:19] 72
    To by si teoreticky mohol urobiť ako
    zámok na číselný kód... dal by si namiesto farieb
    textúru s číslo...

    2. Pathfinder6000
    [05.02.2006-12:18] 1833
    Funguje to bezvadnì,zkoušel sem to dát i do multiplayeru (místo dveøí jsem aktivoval odpoèet atomovky ) ale šlo to bohužel jen jednou.Nešlo by to po urèité dobì nìjak zrestartovat?

    3. Pathfinder6000
    [05.02.2006-12:56] 1834
    Funguje to bezvadnì,zkoušel sem to dát i do multiplayeru (místo dveøí jsem aktivoval odpoèet atomovky ) ale šlo to bohužel jen jednou.Nešlo by to po urèité dobì nìjak zrestartovat?

    4. Viking Redaktor
    [05.02.2006-13:15] 1835
    Ja uz som raz skusal urobit aj kodovy zamok s cislicami 0-9 a tlacitko RESET a OK - a fungovalo to super bohuzial malou nehodou s harddiskom som to zmazal... ale da sa to - skriptove entity vam sice zaberu jednu mensiu miestnost :D ale da sa vsetko. 4miestny kod, otvorenie dveri alebo alarm pri 3 zlych pokusoch :D

    Ak zrazu zmizli tvoji nepriatelia, znamená to, že si màtvy.

    5. ProSoft
    [05.11.2006-15:58] 2223
    hm.. mna by zaujimalo toto iste co pathfindera..

    6. Jackar Admin
    [08.11.2006-16:32] 2225
    Teoreticky by sa to malo dat resetovat nulovanim global state-u.

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30183x)
    2.HL2: První kroky (29396x)
    3.Counter-Strike entity (21578x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19645x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17889x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 0.86 seknd.