|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril  07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril  24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril  01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril  02.03.2008 : 20:55:09
|

Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril  22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril  27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov  |
|
|
|
Dvere na heslo Dragoo [23.12.2003 : 20:08:47] 64 Tutoril 
tan : 3707
Priemern znmka : 1.57 |
Začneme tým, že vytvoríme dve miestnosti a spojíme ich dverami. Do jednej z miestností dáme info_player_start a ovládací pult, kde budú tri tlačítka. Keďže v štandardných textúrach nie sú nijaké textúry tlačítniek s číslami, môžeme použiť farebné tlačítka (textúry: +A~GENERIC86, +A~GENERIC86B, +A~GENERIC86R, +A~GENERIC85).
Keď máme pripravený ovládací panel, tlačítka a dvere, nastavíme ich začiatočný stav.
Dvere:
V class info:
Class: func_door
Name: door
delay before close, -1 stay open: -1
lip: 4
Vo flags zaškrtnúť:
Toggle
|
Žlté tlačítko:
V class info:
Class: func_button
Name: btny
Target: pw_step1
Health (shootable if > 0): 0
Delay before reset (-1 stay): -1
Vo flags zaškrtnúť:
Don't move
|
Modré tlačítko:
V class info:
Class: func_button
Name: btnb
Target: kill
Health (shootable if > 0): 0
Delay before reset (-1 stay): -1
Vo flags zaškrtnúť:
Don't move
|
Zelené tlačítko:
V class info:
Class: func_button
Name: btng
Target: kill
Health (shootable if > 0): 0
Delay before reset (-1 stay): -1
Vo flags zaškrtnúť:
Don't move
|
Červené tlačítko:
V class info:
Class: func_button
Name: btnr
Target: kill
Health (shootable if > 0): 0
Delay before reset (-1 stay): -1
Vo flags zaškrtnúť:
Don't move
|
Zabudol som aj povedať, ako to bude celé nakoniec fungovať. Budeme mať štyri tlačítka, s ktorých tri budú fungovať na zadanie hesla a jedno bude na pomýlenie. Ak pri zadávaní kombinácie farieb stlačíte chybné tlačidlo, nastane nukleárny výbuch a môžete reštartovať mapu. Kombinácia bude žltá, zelená, červená. To by bolo k vysvetleniu funkcie.
Ak máme všetko pripravené začneme pridávať jednotlivé entity. Ako prvé urobíme funkciu tlačítka, ktoré odpáli nukleárny výbuch.
Pridajte jeden multi_manager, nastavte mu Name na kill a pridajte nasledujúce klúče.
nuk_on : 0
radiation : 6
nuk_off : 7
explosion : 0
explosion : 2
explosion : 4
btnr_off : 0
btng_off : 0
btnb_off : 0
forkill : 0
|
Teraz pridáme dve entity env_fade, prvá bude mať nastavenie.
V class info:
Name: nuk_on
Duration (seconds): 5
Hold Fade (seconds): 2
Fade Alpha: 255
Fade Color (R G B): 255 255 255
|
Druhý nastavte takto.
V class info:
Name: nuk_off
Duration (seconds): 7
Hold Fade (seconds): 0
Fade Alpha: 255
Fade Color (R G B): 255 255 255
Vo flags zaškrtnite:
Fade From
|
Pridajte jeden env_explosion. Umiestnite ho napríklad do stredu miestnosti.
V class info:
Name: explosion
Magnitude: 0
Vo flags zaškrtnite všetko.
|
Do celej miestonsti s ovládacím zariadením dajte trigger_hurt a nastavte takto.
V class info:
Name: radiation
Demage: 10000
Demage Type: RADIATION
Vo flags zaškrtnúť:
Start Off
|
Treba hráčovi zabrániť, aby po slustení nukleárneho výbuchu mohol dokončiť zadávanie hesla a opustit miestnosť. Preto pridajte tri trigger_changetarget.
Prvý nastavte.
V class info:
Name: btnb_off
Target: btnb
New Target:
|
Druhý nastavte.
V class info:
Name: btng_off
Target: btng
New Target:
|
Tretí nastavte.
V class info:
Name: btnr_off
Target: btnr
New Target:
|
A ešte samozrejme treba hráčovy oznámiť, že neuspel pri zadávaní hesla. Pridajte jeden game_text a nastavte.
V class info:
Name: forkill
Message Text: Access denied!!!
Text Effect: Scan Out
Fade in Time (or character scan time): 0.1
Fade Out Time: 1.5
Hold Time: 0
Scan time (scan effect only): 0.8
Text Channel: Channel 4
|
A máme hotový výbuch nukleárnej nálože.
Teraz nás čaká vytvoriť zadanie celej farebnej kombinácie.
Ako prvé pridáme multi_manager s menom pw_step1 a s klúčami:
Teraz pridáme trigger_changetarget.
V class info:
Name: tostep2
Target: btng
New Target: pw_step2
|
A ešte dáme hráčovy správu o farbe, ktorú stlačil. Pridajte game_text a nastavte.
V class info:
Name: forstep1
Message Text: Yellow
Text Effect: Scan Out
Fade in Time (or character scan time): 0.1
Fade Out Time: 1.5
Hold Time: 0
Scan time (scan effect only): 0.8
Text Channel: Channel 1
|
Pridajte multi_manager a dajte mu do Name názov pw_step2. Jeho klúče budú:
A opäť jeden trigger_changetarget s nastavením.
V class info:
Name: tostep3
Target: btnr
New Target: pw_step3
|
A jeden game_text.
V class info:
Name: forstep2
Message Text: Green
Text Effect: Scan Out
Fade in Time (or character scan time): 0.1
Fade Out Time: 1.5
Hold Time: 0
Scan time (scan effect only): 0.8
Text Channel: Channel 2
|
Ostáva posledný multi_manager, ten ponesie nátov pw_step3.
door : 0
end : 0
forstep3 : 0
|
Pridajte jeden trigger_changetarget a nastavte.
V class info:
Name: end
Target: btnb
New Target:
|
Posledná entita bude game_text s nastavením.
V class info:
Name: forstep3
Message Text: RednnDoor open!!!
Text Effect: Scan Out
Fade in Time (or character scan time): 0.1
Fade Out Time: 1.5
Hold Time: 0
Scan time (scan effect only): 0.8
Text Channel: Channel 3
|
Tak a to je všetko, čo treba nastavovať. Taraz to otesujte a dávajte pozor, čo stláčate.

SBORY KU LNKU : | |
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 1.57 Hlasovalo : 35
|
KOMENTRE KU LNKU Poet komentrov ku lnku : 6
1. ^NK&MH^Jurom@ster ABCD [23.12.2003-20:19] 72 | To by si teoreticky mohol urobiť ako
zámok na číselný kód... dal by si namiesto farieb
textúru s číslo...
|
2. Pathfinder6000 [05.02.2006-12:18] 1833 | Funguje to bezvadnì,zkoušel sem to dát i do multiplayeru (místo dveøí jsem aktivoval odpoèet atomovky ) ale šlo to bohužel jen jednou.Nešlo by to po urèité dobì nìjak zrestartovat?
|
3. Pathfinder6000 [05.02.2006-12:56] 1834 | Funguje to bezvadnì,zkoušel sem to dát i do multiplayeru (místo dveøí jsem aktivoval odpoèet atomovky ) ale šlo to bohužel jen jednou.Nešlo by to po urèité dobì nìjak zrestartovat?
|
5. ProSoft [05.11.2006-15:58] 2223 | hm.. mna by zaujimalo toto iste co pathfindera.. | Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU
|
|
|
|
|