Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Polopriepustné okno
    Jackar
    [25.12.2003 : 17:02:55] 67 Tutoril
    tan : 3802
    Priemern znmka : 1.14
    Hmmm, iste sa asi pýtate, čo je to za blbosť. Tak vám to hneď vysvetlím. Určite sa sa niekedy v realite tohto matrixu (ehm...) stretli s oknom, ktoré malo na jednej strane zrkadlo, čiže cez neho nebolo možné pozerať ale z druhej strany sa to tvárilo presne ako obyčajné okno. Ak ešte vždy neviete, o čo ide, majú ich napríklad na vyšetrovačke u fízlov vo všetkých miestnostiach. Alebo tie mafiánske buráky, z vonku vidíte čiernu šibu, no zvnútra majú krásny výhľad na priblblé xichty .



    No, myslím, že som vám to "vysvetlil", pustime sa do konštrukcie.
    Iste väčšinu z vás teraz napadne kompilikované použitie env_render a trigerov, ale ak vám poviem, že nám na to postačia dve entity (func_wall), tak sa asi nechápavo prizriete, čo to kecám. Áno, je to tak, stačia vám len dva func_wall-y...

    Najprv by som radšel uviedol, ako to spraviť a potom až, ako to funguje.
    Fajn, takže zrobíme si jeden blok s textúrou glass (alebo niečo podobné). To bude okno, ale to už zrejme väčšiny z vás pochopila .
    Dáme ToEntity, func_wall a nastavíme tak, aby to bolo priehľadné (solid mode...).
    Stenčíme ho na polocivu, skopírujeme a kópiu položíme tak, aby nám tieto dva kusy skla vytvárali jedno okno.
    A teraz príde tá finta. Neviem ju popísať slovami (ani Ľ Štúr by nevedel ), tak tu máte obrázok.



    Tak, ten obrázok hore by mal presne vysvetlovať, ako to má byť spravené. Zase raz platí pravidlo, že jeden obraz je viac ako 500 slov...
    Ak by sa niekto náhodou nevedel z toho vymotať, vedzte, blok, ktorý je ďalej od strany, čo má byť viditeľná, musí mať stranu, ktorú vidíte pokrytú textúrou invisible.
    Zmätok? Ja som vám vravel, že na obrázku je to jednoduchšie .


    Radšej už skončime s tým, ako to spraviť, vysvetlíme si princíp a potom to zrejme už pochopíte...

    Takže textúra invisible je vlastne čistá modrá (0 0 255). A ako isto viete, rebríky, zábradlia a iné blbotinky, ktoré majú modrú farbu na mieste, kde to má byť prihľadné, sa v móde SOLID chovajú presne tak, ako si to tvorcovia textúry
    želali (tzn., že modré miesta sú priehľadné). Preto je blok skla, ktorý má render mode solid "viditeľný" , tzn. že cez neho nevidíme. A práve už zmienená textúra na jeho vnútornej strane spôsobí, že ho z jednej stany nevidno. Veď, môžte si to vyskúšať, umietnite len jeden blok skla, jednu stranu dajte invisible a properties ako na obrázku. Z jednej strany bude blok neviditeľný (invisible textúra), z iných bude nepriehľadný. A tu je ta finta...

    No, už by ste mali chápať podstatu tejto finty, ak náhodou nie, stiahnite si príklad a pochopíte (ak ani potom nie, tak vám pomôžu už len elektrošoky ).

    JACKAR

    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 1.14
    Hlasovalo : 29

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 3

    1. Moavuscz
    [08.03.2010-19:59] 3058
    w kombinaci s timto: >http://www.thelambda.sk/clanok.php?clanok=386>www.thelambda.sk/clanok.php?clanok=386>http://www.thelambda.sk/clanok.php?clanok=386 se da udelat napriklad moznost udelat to nepruhledny okno pruhledny tak jako to ma FBI nebo proste ve vyslichaci mistnosti (je tam mistnost za sklem a tam je tlacitko na zpruhledneni ty druhy strany )

    2. Moavuscz
    [08.03.2010-20:04] 3059
    http://www.thelambda.sk/clanok.php?clanok=386>www.thelambda.sk/clanok.php?clanok=386
    http://www.thelambda.sk/clanok.php?clanok=386
    />
    sry nejak to blbne

    3. Moavuscz
    [08.03.2010-20:04] 3060
    >http://www.thelambda.sk/clanok.php?clanok=386>www.thelambda.sk/clanok.php?clanok=386>http://www.thelambda.sk/clanok.php?clanok=386

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30179x)
    2.HL2: První kroky (29391x)
    3.Counter-Strike entity (21573x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19637x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17884x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 0.6 seknd.