|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril  07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril  24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril  01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril  02.03.2008 : 20:55:09
|

Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril  22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril  27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov  |
|
|
|
Sediaci vedec Jackar [25.12.2003 : 17:33:54] 68 Tutoril 
tan : 3165
Priemern znmka : 0.67 |
Kto by nechcel toho krásneho, milučkého profesoríka, ktorý sedí na stoličke (a prežije zásah raketou ). Niekto to skúšal, niekto to ešte len chcel vyskúšať. Ale ako sa už niektorý z vás presvdčili, monster_sitting_siencist má trošku rozhodený origin. Teda ak dáte vedca nad stoličku, tak sa vám prepadne napoly do podlahy (v lepšom prípade). Preto treba na toho maníka použiť inú metódu...
Takže, najprv si ukážme obrázok, potom si vysvetlíme, čo je na ňom .

prepáčte zhoršenú kvalitu...
Aby sme zabránili zaborenie vedca do zeme, spravíme stoličku entitou, resp. func_wall. To zaručí, že vedec nebude polozaborený do zeme, ale rovno zmizne (v skutočnosti sa zaborí tak hlboko, že ho neuvidíme).
Aby sa ale udržal na stoličke, treba spraviť malý blok (4x4x4) s textúrou clip 16 unitov nad povrchom stoličky. To je presná hodnota pre monster_sitting_scientist. Vďaka tomuto bloku sa bude zdať, že vedec na nej skutočne sedí a "dolieha".
A ešte posledná skutočnosť, na akúkoľvek sediacu pozíciu vedca ho treba zarovnať s koncom sedadla, to aby nemal nohy v stoličke . Viz obrázok.
Aha, ešte je tu jedna hodnota. Ak chcete robiť vlastnú stoličku, horná časť sedadla by mala byť 18-22 unitov od zeme. Ale ak robíme barovú stoličku, môže byť aj vyššie...
To by bolo všetko, ak chcete zrobiť vedca v pozícii, že pije kávičku (animácia coffee), tak, ten má náhodou origin správne. Len pomyselný stred jeho "krabice" musí byť presne 20 unitov od hornej časti sedátka a jeho okraj "krabice" musí byť zarovno s koncom stoličky.
Pre ďaľšie detaily si pozrite ukážkový príklad.

JACKAR
Pozn: V ukážkovom príklade máte aj ukážku ako spraviť sediaceho vedca pri kávičke.
SBORY KU LNKU : | |
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 0.67 Hlasovalo : 3
|
|
|
|
|