Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Arch tool + tvorba točitých schodov
    Wizz
    [26.12.2003 : 16:04:19] 70 Tutoril
    tan : 3893
    Priemern znmka : 2.39
    Pomocou tohoto nástroju môžete vytvoriť rôzne rúry, kruhy a konieckoncov aj schody točiace sa okolo jednej osy. Tu je pár ukážok :


    Ale ešte predtým chodte do options a tam do záložky 2D. Tam zaškrtnite Reorient primitivies on creation in the active 2D view. To spôsobý že vytvorené archy budú natočené podľa toho, v ktorom 2D okne sme arch vytvorily (neplatí to len pre arch, ale aj pre ostatné nástroje ako cylinder, spike a wedge).

    Okno arch tool vyzerá takto :



  • Wall width - Hrúbka steny archu.

  • Number of sides - Počet strán archu.

  • Arc - Arch dokáže spraviť napríklad aj polkruh. 360° je celý kruh.

  • Start Angle - Uhol v akom bude arch po vytvorení natočený.

  • Add Height - Počet bodov, o koľko sa posunie každá jedna strana archu.



  • Tlačítko "preview" Vám vygeneruje ukážku ako to bude vyzerať a "circle" nám nastaví Arc na kruh, teda 360

    Myslím že tohto výkladu sa toho moc pochopiť nedá, preto si vytvoríme točiace schody. Takže vyberte nástroj arch a vytvorte objekt velký 208w 208l 16h. Nezabudnite že pokiaľ chcete aby to bolo hneď dobre natočené, tak pri vytváraní objektu musí byť posledný ťah myšou, pred tým ako zmačknete ENTER, v okne TOP.
    V okne arch nastavte jednotlivé položky nasledovne :


    Malo by vznikúť niečo takéto :


    Objekt bude mať 12 strán, každá bude 80 bodov široká. Každá jedna časť tohto objektu bude navyše posunutý o 16 bodov hore, čo je tak akurát na schody.

    Pokiaľ chcete aby bolo schodisko dlhšie, stačí ak to celé skopírujete a umiestnite nad prvé schodisko.
    Teraz vytvoríme vonkajšiu stenu schodiska. Spravte arch s veľkosťou 224w 224l 192h a nastavte :


    Vzniknutý objekt umiestnite tak, aby spolu zo schodiskom maly rovnaký stred. Schodisko sa začína pomaly rysovať. Posledné čo nám chýba je už len stredový stĺp na ktoróm v skutočnosti bývajú jednotilvé schody pripevnené. Naň ale použijeme nástroj cylinder. Položku faces nastavte na 12 a vytvorte objekt s rozmermy 48w 48l 192h a vložte ho do stredu schodiska. Tým by sme to mali skompletizované. Pridajte nejaké textúry, a schodisko môže vyzerať napríklad takto :


    Viem že tento tutoriál neni zrovna "najideálnejší" na pochopenie, ale pracovať s Arch je základ ovládania editoru. Najlepšie je asi skúšať metódou pokus-omyl.

    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 2.39
    Hlasovalo : 36

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 6

    1. Choosen
    [27.12.2003-15:56] 77

    2. Čiči
    [28.12.2003-15:13] 79
    Super vec na tvorenie hradov a podobných haluz!!

    3. goblin Redaktor
    [12.01.2005-16:21] 730
    netreba nastavi angle na90 pri tvorbe vonkajšej strany schodov lebo pri angle na 0 bola stena horizontalna a ne vertikalna

    All I want , all I need is to see my enemy bleed!

    4. Jackar Admin
    [12.01.2005-18:26] 731
    Zalezi podla toho ako mas orientovanu podstavu. To zalezi od toho ako si vytvoril brush ;)

    5. iddqd
    [28.01.2005-12:15] 772
    ako zrobim obycajne schody?

    6. Wizz Admin
    [28.01.2005-13:30] 773
    najlahsie si je spravit blok, aky xces mat kazdy schod, a potom ho uz len skopirovat. Pripadne to ide aj cez "paste special"

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30207x)
    2.HL2: První kroky (29431x)
    3.Counter-Strike entity (21603x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19675x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17916x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 1.03 seknd.