Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Unikajúci plyn
    Dragoo
    [28.12.2003 : 16:22:10] 71 Tutoril
    tan : 3344
    Priemern znmka : 1
    Celé to bude vyzerať nasledovne. Budeme mať nejakú miestnoť, kde bude nejaké potrubie, s ktorého bude unikať žeravý plyn v pravidelných intervaloch. Aby to nevizeralo stupidne, budú sa entity env_sprite (ktoré budú tvoriť plyn) zapínať a vypínať postupne, tak aby bol dojem, ze plyn sa stráca v miestnosti alebo vychádza z praskliny v potrubý.



    Začneme s tým, že si pripravíme entitu env_sprite, umiestnime ju tesne k praskline v potrubý a nastavíme jej vlastnosti:

    V class info:

    Name: smoke
    Render FX: Constant Glow
    Render Mode: Additive
    FX Amount (1 - 255): 80
    Framerate: 10
    Sprite Name: sprites/xsmoke1.spr
    Scale: 1

    Vo flags zaškrtnite:

    Start on


    Keď máme pripravenú túto prvú "plynovú" entitu, môžeme ju teraz nakopírovať 6krát a umiestňovať v smere od praskliny v potrubý. Bude dobré, ak prvé entity env_sprite budete dávať tesnejšie k sebe (napr. prvé dve skopírované) a ostatné môže mať trochu väčšie vzdialenosti. Jedna dobrá rada, kopírujte to vždy po jednej a každej novej umiestnenej entite zmente vlastnosti takto:


    Name: smoke2,smoke3,smoke4 ... (prvá sa bude volať smoke, druhá ale smoke2, tak pozor nato)
    FX Amount (1 - 255): pri každej ďalšej entite zmenšiť o 12
    Framerate: pri každej ďalšej entite zväčŠiť o 4
    Scale: pri každej ďalšej entite zväčšiť o 0.1


    NO, ani to nebolelo a máme hotovú celú paru. Teraz potrebujeme trigger_hurt, aby sme spôsobili hráčovy zranenie. Natiahnite brush cez celú paru, upravte ho tak, aby čo možno najpresnejšie kopíroval jej tvar a urobte s neho entitu trigger_hurt. Teraz trigger_hurt nastavte takto:

    Name: smoke_hurt
    Demage: 25
    Demage Type: BURN


    Momentálne by už para fungovala, ale chceli sme aby sa cyklicky zapínala a vypínala. Na tento účel použijeme entitu multi_manager. Potrebujeme ale dve, jedna sa bude volať smoke_mm1 a druhá smoke_mm2. Pre smoke_mm1 nastavte takéte klúče:

    smoke : 0
    smoke2 : 0.1
    smoke3 : 0.2
    smoke4 : 0.3
    smoke5 : 0.4
    smoke6 : 0.5
    smoke_hurt : 0
    smoke : 3
    smoke2 : 3.1
    smoke3 : 3.2
    smoke4 : 3.3
    smoke5 : 3.4
    smoke6 : 3.5
    smoke_hurt : 3.3
    smoke_mm2 : 7


    Multi_manager menom smoke_mm2 bude mať len jeden klúč ktorý bude smoke_mm1 : 0.
    Zdalo by sa, že je to už hotové, ale ešte chýba jeden veľmy podstatný prvok, ktorým je trigger_auto. Tento nám spustí prvý multi_manager smoke_mm1.

    V class info:

    Target: smoke_mm1
    Trigger State: Toggle

    Vo flags zaškrtnite jedinú položku Remove On fire


    Teraz to už hotové je, takže si to vyskúšajte.

    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 1
    Hlasovalo : 4

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 5

    1. iddqd
    [31.01.2005-13:45] 781
    super tutotrial dokonca aj ja som pochopil a dal do svojej mp mapy

    2. Moavuscz
    [05.04.2009-21:12] 3030
    ja delam ocistnou komoru a chtel bych aby tam te sprite zustal urcitou dobu a pak se stejne vypnul jako tady ostatni mam hotovy poradi mi nekdo jak na to? prosim

    3. Wizz Admin
    [22.04.2009-21:41] 3031
    Moavuscz : targetnes ju znovu v multimanagery, resp targetnes multimanager ktory tu paru zapina.

    4. kazimies
    [30.04.2009-21:32] 3035
    ta ja neviem nastavi ten multi_manager lebo v òom sa da len nastavi meno a niè viac a tie k¾uèe ako mu mam nastavi

    5. Vocko Redaktor
    [01.05.2009-21:51] 3036
    Vypnes polozku "SmartEdit" a pridavas.

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (31017x)
    2.HL2: První kroky (30573x)
    3.Counter-Strike entity (22652x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (20580x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (18700x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 1.07 seknd.