|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril 07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril 24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril 01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril 02.03.2008 : 20:55:09
|
Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril 22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril 27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov |
|
|
|
Unikajúci plyn Dragoo [28.12.2003 : 16:22:10] 71 Tutoril tan : 3344 Priemern znmka : 1 |
Celé to bude vyzerať nasledovne. Budeme mať nejakú miestnoť, kde bude nejaké potrubie, s ktorého bude unikať žeravý plyn v pravidelných intervaloch. Aby to nevizeralo stupidne, budú sa entity env_sprite (ktoré budú tvoriť plyn) zapínať a vypínať postupne, tak aby bol dojem, ze plyn sa stráca v miestnosti alebo vychádza z praskliny v potrubý.
Začneme s tým, že si pripravíme entitu env_sprite, umiestnime ju tesne k praskline v potrubý a nastavíme jej vlastnosti:
V class info:
Name: smoke
Render FX: Constant Glow
Render Mode: Additive
FX Amount (1 - 255): 80
Framerate: 10
Sprite Name: sprites/xsmoke1.spr
Scale: 1
Vo flags zaškrtnite:
Start on
|
Keď máme pripravenú túto prvú "plynovú" entitu, môžeme ju teraz nakopírovať 6krát a umiestňovať v smere od praskliny v potrubý. Bude dobré, ak prvé entity env_sprite budete dávať tesnejšie k sebe (napr. prvé dve skopírované) a ostatné môže mať trochu väčšie vzdialenosti. Jedna dobrá rada, kopírujte to vždy po jednej a každej novej umiestnenej entite zmente vlastnosti takto:
Name: smoke2,smoke3,smoke4 ... (prvá sa bude volať smoke, druhá ale smoke2, tak pozor nato)
FX Amount (1 - 255): pri každej ďalšej entite zmenšiť o 12
Framerate: pri každej ďalšej entite zväčŠiť o 4
Scale: pri každej ďalšej entite zväčšiť o 0.1
|
NO, ani to nebolelo a máme hotovú celú paru. Teraz potrebujeme trigger_hurt, aby sme spôsobili hráčovy zranenie. Natiahnite brush cez celú paru, upravte ho tak, aby čo možno najpresnejšie kopíroval jej tvar a urobte s neho entitu trigger_hurt. Teraz trigger_hurt nastavte takto:
Name: smoke_hurt
Demage: 25
Demage Type: BURN
|
Momentálne by už para fungovala, ale chceli sme aby sa cyklicky zapínala a vypínala. Na tento účel použijeme entitu multi_manager. Potrebujeme ale dve, jedna sa bude volať smoke_mm1 a druhá smoke_mm2. Pre smoke_mm1 nastavte takéte klúče:
smoke : 0
smoke2 : 0.1
smoke3 : 0.2
smoke4 : 0.3
smoke5 : 0.4
smoke6 : 0.5
smoke_hurt : 0
smoke : 3
smoke2 : 3.1
smoke3 : 3.2
smoke4 : 3.3
smoke5 : 3.4
smoke6 : 3.5
smoke_hurt : 3.3
smoke_mm2 : 7
|
Multi_manager menom smoke_mm2 bude mať len jeden klúč ktorý bude smoke_mm1 : 0.
Zdalo by sa, že je to už hotové, ale ešte chýba jeden veľmy podstatný prvok, ktorým je trigger_auto. Tento nám spustí prvý multi_manager smoke_mm1.
V class info:
Target: smoke_mm1
Trigger State: Toggle
Vo flags zaškrtnite jedinú položku Remove On fire
|
Teraz to už hotové je, takže si to vyskúšajte.
SBORY KU LNKU : | |
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 1 Hlasovalo : 4
|
KOMENTRE KU LNKU Poet komentrov ku lnku : 5
1. iddqd [31.01.2005-13:45] 781 | super tutotrial dokonca aj ja som pochopil a dal do svojej mp mapy |
2. Moavuscz [05.04.2009-21:12] 3030 | ja delam ocistnou komoru a chtel bych aby tam te sprite zustal urcitou dobu a pak se stejne vypnul jako tady ostatni mam hotovy poradi mi nekdo jak na to? prosim |
4. kazimies [30.04.2009-21:32] 3035 | ta ja neviem nastavi ten multi_manager lebo v òom sa da len nastavi meno a niè viac a tie k¾uèe ako mu mam nastavi |
5. Vocko [01.05.2009-21:51] 3036 | Vypnes polozku "SmartEdit" a pridavas. | Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU
|
|
|
|
|