Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    SDK
    Majacik
    [01.01.2004 : 15:30:32] 72 Tutoril
    tan : 3070
    Priemern znmka : 0.8
    SDK
    No, o čo vlastne ide?!. SDK je súbor zdrojových kódov delia sa od seba verziami a hlavne "veľkosťou". V podstate existujú dva typy SDK full a len SOURE CODE. Ta menšia verzia obsahuje len zdrojové kódy Half-Life a môžeme tam nájsť aj DMC a RICOCHET. Full verzia obsahuje aj rmf máp len prvých, zdrojáky model do 3D STUDIO MAX a nástroje ako WC, SPRGEN a iné. Ak Vám ide iba o zdrojové kódy stačí ťahať tie menšie súbory. Sú verzie SDK 2.2 , SDK 2.3 to sú najnovšie a nie sú moc kompatibilné. To znamená ak niekto píše návod na 2.2 verziu nemusí fungovať na 2.3. Tieto Vám stačí len nainštalovať do nejakého adresára a môžete začať pracovať. Samozrejme musíte mať ešte aj nainštalované MICROSOFT VISUAL STUDIO 6, žiadna iná verzia a ani BORLAND nefungujú. Pre nejaké bližšie informácie navštívte fórum CODING a pýtajte sa. Keď máte nainštalované SDK máte dva hlavné adresáre DLLS ktorý Vám po kompilácií dá hl.dll, alebo mp.dll a CL_DLL ktorý obsahuje client.dll. DLLS je hlavný ktorý obsahuje zbrane, monsters, entity a vlastne je základom. Upozornenie: Ak máte v sieti niekoľko počítačov je jedno aká verzia je na nich pretože hl.dll alebo mp.dll sa začítava zo serveru a je spoločný, ale client.dll musí byť všade rovnaká verzia a slúži na klientské veci vrátane hud.
    Pre začatie práce si otvoríte niektorý z adresárov a spustite si pre DLLS hl.dsp, alebo mp.dsp a pre CL_DLL pustite cl_dll.dsp. Tieto file Vám otvorí iba MS Visual Studio 6 (aj staršie no, ale nepôjde to skompilovať). V prvom rade ako to otvoríte si to skompilujte či Vám ide všetko bez problémov. Ak sa vyskytnú nejaké problémy s *.h súbormi, že ich nemôže nájsť odporúčam skopírovať všetky súbory s SDK s príponou *.h do adresára INCLUDE vo visual studio. Na koniec Vás však musím upozorniť, že pokiaľ ste ešte nikdy neprogramovali vo VISUAL C++, alebo aspoň C++ ,alebo BORLAND(VISUAL) C++ ,alebo c inom programovacom jazyku, čiže AK STE EŠTE NIKDY NEPROGRAMOVALI tak na to ani nemyslite lebo to nieje niečo čo sa dá naučiť z 10 návodov ako mapovanie. Preto odporúčam začínať minimálne začiatočníkom v programovaní a verte mi, že nieje ťažké prejsť z dosovkého programovania na Windows. Toto by bolo zo základov SDK, ak by niekto chcel pomôcť s prechodom na VISUAL STUDIO či ho trochu vysvetliť ako v ňom pracovať a iné veci s SDK tak to budeme realizovať na fóre, alebo článkom aby k tomu mali prístup aj ostatný a individuálne maili budem ignorovať. Najbližšie si povieme ako pridať novú zbraň.

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 0.8
    Hlasovalo : 5

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 4

    1. Majacik Redaktor
    [01.01.2004-15:31] 85
    no sem s kritikou

    2. qery Admin
    [01.01.2004-19:52] 86
    konecne sa niekto odhodlal na toto podujat :DD
    uz sa velmi tesim na dalsie tutorialy

    [rmb]qery
    -=HL4ever=-
    qery.no-ip.com

    3. Buksy
    [01.09.2005-16:03] 1490
    jj,este keby ze daky link by som poprosil kde to stiahnem

    Netrapte sa,rusi to cracknu

    4. Buksy
    [01.09.2005-20:39] 1491
    uz netreba,dakujem

    Netrapte sa,rusi to cracknu

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30110x)
    2.HL2: První kroky (29294x)
    3.Counter-Strike entity (21400x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19536x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17812x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 0.98 seknd.