|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril 07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril 24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril 01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril 02.03.2008 : 20:55:09
|
Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril 22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril 27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov |
|
|
|
SDK Majacik [01.01.2004 : 15:30:32] 72 Tutoril tan : 3272 Priemern znmka : 0.8 |
SDK
No, o čo vlastne ide?!. SDK je súbor zdrojových kódov delia sa od seba verziami a hlavne "veľkosťou". V podstate existujú dva typy SDK full a len SOURE CODE. Ta menšia verzia obsahuje len zdrojové kódy Half-Life a môžeme tam nájsť aj DMC a RICOCHET. Full verzia obsahuje aj rmf máp len prvých, zdrojáky model do 3D STUDIO MAX a nástroje ako WC, SPRGEN a iné. Ak Vám ide iba o zdrojové kódy stačí ťahať tie menšie súbory. Sú verzie SDK 2.2 , SDK 2.3 to sú najnovšie a nie sú moc kompatibilné. To znamená ak niekto píše návod na 2.2 verziu nemusí fungovať na 2.3. Tieto Vám stačí len nainštalovať do nejakého adresára a môžete začať pracovať. Samozrejme musíte mať ešte aj nainštalované MICROSOFT VISUAL STUDIO 6, žiadna iná verzia a ani BORLAND nefungujú. Pre nejaké bližšie informácie navštívte fórum CODING a pýtajte sa. Keď máte nainštalované SDK máte dva hlavné adresáre DLLS ktorý Vám po kompilácií dá hl.dll, alebo mp.dll a CL_DLL ktorý obsahuje client.dll. DLLS je hlavný ktorý obsahuje zbrane, monsters, entity a vlastne je základom. Upozornenie: Ak máte v sieti niekoľko počítačov je jedno aká verzia je na nich pretože hl.dll alebo mp.dll sa začítava zo serveru a je spoločný, ale client.dll musí byť všade rovnaká verzia a slúži na klientské veci vrátane hud.
Pre začatie práce si otvoríte niektorý z adresárov a spustite si pre DLLS hl.dsp, alebo mp.dsp a pre CL_DLL pustite cl_dll.dsp. Tieto file Vám otvorí iba MS Visual Studio 6 (aj staršie no, ale nepôjde to skompilovať). V prvom rade ako to otvoríte si to skompilujte či Vám ide všetko bez problémov. Ak sa vyskytnú nejaké problémy s *.h súbormi, že ich nemôže nájsť odporúčam skopírovať všetky súbory s SDK s príponou *.h do adresára INCLUDE vo visual studio. Na koniec Vás však musím upozorniť, že pokiaľ ste ešte nikdy neprogramovali vo VISUAL C++, alebo aspoň C++ ,alebo BORLAND(VISUAL) C++ ,alebo c inom programovacom jazyku, čiže AK STE EŠTE NIKDY NEPROGRAMOVALI tak na to ani nemyslite lebo to nieje niečo čo sa dá naučiť z 10 návodov ako mapovanie. Preto odporúčam začínať minimálne začiatočníkom v programovaní a verte mi, že nieje ťažké prejsť z dosovkého programovania na Windows. Toto by bolo zo základov SDK, ak by niekto chcel pomôcť s prechodom na VISUAL STUDIO či ho trochu vysvetliť ako v ňom pracovať a iné veci s SDK tak to budeme realizovať na fóre, alebo článkom aby k tomu mali prístup aj ostatný a individuálne maili budem ignorovať. Najbližšie si povieme ako pridať novú zbraň.
|
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 0.8 Hlasovalo : 5
|
|
|
|
|