|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril  07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril  24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril  01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril  02.03.2008 : 20:55:09
|

Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril  22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril  27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov  |
|
|
|
Niečo o *.sc Majacik [03.01.2004 : 10:41:49] 74 Tutoril 
tan : 3156
Priemern znmka : 2.6 |
Niečo o *.sc
Vo VALVE v Half-Life sa nachádza jeden adresár s názvom EVENTS sú v ňom súbory s „názvom zbrane.sc“ . Tak isto aj v zbraniach od valve v hl sdk možeme nájsť následujúce reťazce: „unsigned short m_usMP5;“ „m_usMP5 = PRECACHE_EVENT( 1, "events/mp5.sc" );“ a iné. Zatieľ sa mi nepodarilo zistiť ako presne tieto súbory pracujú no majú za úlohu animácie zbraní, zvuky zbraní, strelbu(nábojnice, záblesky a ostatné) a kopec iných veci. Keď som zo začiatkov robil novú zbraň v RBHL je to M249SAW tak som pokračoval vo valve a vytvoril som si nový *.sc podľa vzoru a použil som ho ako na ostatných zbraniach no vždy mi napísalo, že neexistuje. Proste nechápem prácu s nimi a preto som ich úlohu nahradil v zdrojových kódoch napríklad:
EMIT_SOUND(ENT(m_pPlayer->pev), CHAN_WEAPON, "weapons/hks1.wav", 1.0, ATTN_NORM);
SendWeaponAnim( AK47_FIRE1 );
Vector vecSrc = m_pPlayer->GetGunPosition( );
Vector vecAiming = m_pPlayer->GetAutoaimVector( AUTOAIM_5DEGREES );
Vector vecShellVelocity = m_pPlayer->pev->velocity + gpGlobals->v_right * RANDOM_FLOAT(50,70) + gpGlobals->v_up * RANDOM_FLOAT(100,150) + gpGlobals->v_forward * 5 ;
EjectBrass ( pev->origin + m_pPlayer->pev->view_ofs + gpGlobals->v_up * -8 + gpGlobals->v_forward * 15 + gpGlobals->v_right * 4 , vecShellVelocity, pev->angles.y, m_iShell, TE_BOUNCE_SHELL );
m_pPlayer->pev->punchangle.x -= 0.7;
Neskôr napíšem článok kde popíšem ich funkciu a aj ostatných príkazov, zatial len v zbraní.
Tak to bolo v skratke o tom čo nepoznám.
V ďalšiom článku napíšem ako spraviť aby nábojnice zostali na zemi dlhšie. Toto bude platiť iba u AK47, pretože ostatné zbrane idú cez *.sc. No smola treba ich prerobiť. |
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 2.6 Hlasovalo : 5
|
|
|
|
|