|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril 07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril 24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril 01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril 02.03.2008 : 20:55:09
|
Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril 22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril 27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov |
|
|
|
Čas zotrvania nábojnic. Majacik [03.01.2004 : 10:44:35] 75 Tutoril tan : 2962 Priemern znmka : 1.5 |
Keď strielate zo zbrane lietajú nábojnice, tie zo zeme však zmiznu za 2,5s. Ja vám uvediem návod ako ten čas predĺžiť(netýka sa zbraní ktoré využívaju *.sc súbory). Pustime si hl.dsp a otvoríme weapons.cpp. Nájdeme následujúci reťazec(cca na 201 riadku):
void EjectBrass ( const Vector &vecOrigin, const Vector &vecVelocity, float rotation, int model, int soundtype )
{
// FIX: when the player shoots, their gun isn't in the same position as it is on the model other players see.
MESSAGE_BEGIN( MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, vecOrigin );
WRITE_BYTE( TE_MODEL);
WRITE_COORD( vecOrigin.x);
WRITE_COORD( vecOrigin.y);
WRITE_COORD( vecOrigin.z);
WRITE_COORD( vecVelocity.x);
WRITE_COORD( vecVelocity.y);
WRITE_COORD( vecVelocity.z);
WRITE_ANGLE( rotation );
WRITE_SHORT( model );
WRITE_BYTE ( soundtype);
WRITE_BYTE ( 25 );// 2.5 seconds
MESSAGE_END();
}
Posledný WRITE_BYTE konkrétne tento: „WRITE_BYTE ( 25 );// 2.5 seconds“ vyjadruje čas zotrvania nábojnice na zemi. Nedá sa však použiť číslo väčšie ako 255 čo je dačo cez 25 sekúnd. Pozor však lebo pri multyplayery môže dôjsť k prekročeniu limitu 500 entit(nič to praktický nespravi). No veľa štastia.
|
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 1.5 Hlasovalo : 2
|
|
|
|
|