Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Animácia - prvá pomoc
    Wizz
    [06.01.2004 : 15:51:26] 76 Tutoril
    tan : 3103
    Priemern znmka : 1
    V tomto jednoduchom tutoriále sa naučíme ako prinútiť vedca (monster_scientist) aby dal prvú pomoc policajtovy (monster_barney). Policajt sa prebudí a vedec mu pomôže vstať zo zeme.

    Takže do hotovej miestnosti umiestnite entitu monster_barney a pomenujte ho "policajt". Niekde vedľa zas monster_scientist ktorého pomenujte "vedec". Tieto dve entity môžete umiestniť kdekoľvek do mapy.

    Teraz vytvoríme samotnú animačku. Ak si otvorite HLMV a v ňom model policajta, zistíte okrem iného že model obsahuje na scénku prvéj pomoci dve animácie : cprbarney a cprbarneyrevire. To isté platí aj u vedca, akurát animácie sa volajú cprscientist a cprscientistrevire.

    Teraz na miesto kde chcete aby animácia prebiehala umiestnite entitu scripted_sequence a nastavte ju


    Name : cpr
    Pitch yaw roll : 0 90 0
    Targer Monster : policajt
    Action Animation : cprbarneyrevive
    Idle animation : cprbarney
    Move to position : Instantaneous



    Teraz musíme pridať daľší scripted_sequence.Ten už ale musíte umiestniť podľa nasledujúceho obrázku. Je to tá nalavo (pohľad TOP).



    A nastavte ju :


    Name : cpr
    Pitch yaw roll : 0 90 0
    Targer Monster : vedec
    Action Animation : cprscientistrevive
    Idle animation : cprscientist
    Move to position : Instantaneous



    Teda napravo musí byť scripted_sequence pre policajta a nalavo pre vedca.

    OK, skompletujeme to už len entitou trigger_once ktorú umiestnite do priestoru, kade má hráč préjsť aby sa spustila animácia (napr. v príkladovej mape je to pred dveramy miestnosti) a nastavte ju


    Target : cpr
    Delay before trigger : 30



    "Delay before trigger" nám tu vlastne určuje, ako dlho bude treba dávať policajtovy prvú pomoc odvtedy čo préjdete cez trigger. Za 30 sek. sa spustí animácia ako sa policajt prebudil a vedec mu pomáha vstať.

    Na vylepšenie scény tam ešte dakde dajte aj item_health čo je vlastne lekárnička (bolo to tak aj v HL).

    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 1
    Hlasovalo : 4

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 2

    1. Jackar Admin
    [07.01.2004-19:40] 96
    velmi pekny tutorial...

    2. vana_lager
    [20.06.2006-17:13] 2033
    je sice pekny ale neviem ci som to ja pokazil alebo sa cosi stalo ale nic tam nesvietilo... videl som velke cierne az ked som si obliekol suit a rozsvietil som ziarovku az potom sa to dalo sledovat... len to som xcel

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30212x)
    2.HL2: První kroky (29437x)
    3.Counter-Strike entity (21609x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19682x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17920x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 0.48 seknd.