Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Novy projektil
    Majacik
    [18.01.2004 : 13:54:15] 79 Tutoril
    tan : 2738
    Priemern znmka : 1.43





    Novy projektil pre snipru









    Novy projektil pre snipru



     



    Otvoríme si hl.dsp a dáme sa do práce.



     



    Otvoríme combat.cpp a nájdeme:



     



    case BULLET_PLAYER_MP5:



    pEntity->TraceAttack(pevAttacker,
    gSkillData.plrDmgMP5, vecDir, &tr, DMG_BULLET);



    break;



     



    a pod neho vložíme:



     



    case BULLET_PLAYER_338:



    pEntity->TraceAttack(pevAttacker,
    gSkillData.plrDmg338, vecDir, &tr, DMG_BULLET);



    break;



     



    otvoríme game.cpp a nájdeme:



     



    // MP5 Round



    cvar_t sk_plr_9mmAR_bullet1 =
    {"sk_plr_9mmAR_bullet1","0"};



    cvar_t sk_plr_9mmAR_bullet2 =
    {"sk_plr_9mmAR_bullet2","0"};



    cvar_t sk_plr_9mmAR_bullet3 =
    {"sk_plr_9mmAR_bullet3","0"};



     



    a pod neho vložíme:



     



    // 338



    cvar_t sk_plr_338_bullet1 =
    {"sk_plr_338_bullet1","0"};



    cvar_t sk_plr_338_bullet2 =
    {"sk_plr_338_bullet2","0"};



    cvar_t sk_plr_338_bullet3 =
    {"sk_plr_338_bullet3","0"};



     



    ďalej nájdeme:



     



    // MP5 Round



    CVAR_REGISTER (
    &sk_plr_9mmAR_bullet1 );//
    {"sk_plr_9mmAR_bullet1","0"};



    CVAR_REGISTER (
    &sk_plr_9mmAR_bullet2 );//
    {"sk_plr_9mmAR_bullet2","0"};



    CVAR_REGISTER (
    &sk_plr_9mmAR_bullet3 );//
    {"sk_plr_9mmAR_bullet3","0"};



     



    A vložíme pod neho:



     



    // 338 Round



    CVAR_REGISTER (
    &sk_plr_338_bullet1 );// {"sk_plr_338_bullet1","0"};



    CVAR_REGISTER (
    &sk_plr_338_bullet2 );// {"sk_plr_338_bullet2","0"};



    CVAR_REGISTER (
    &sk_plr_338_bullet3 );// {"sk_plr_338_bullet3","0"};



     



    Teraz otvoríme gamerules.cpp a nájdeme:



     



    // MP5 Round



    gSkillData.plrDmgMP5 = GetSkillCvar(
    "sk_plr_9mmAR_bullet");



     



    a pod neho praskneme:



     



    // 338



    gSkillData.plrDmg338 = GetSkillCvar(
    "sk_plr_338_bullet");



     



    teraz poďme na multiplay_gamerules.cpp a nájdeme:



     



    // MP5 Round



    gSkillData.plrDmgMP5 = 12;



     



    a pod neho vložíme:



     



    // 338



    gSkillData.plrDmg338 = 100;



     



    teraz si otvoríme singleplay_gamerules.cpp a na koniec
    súboru vložíme:



     



    void
    CHalfLifeRules::RefreshSkillData( void )



    {



    // load all default values



    CGameRules::RefreshSkillData();



     



    // override some values for
    multiplay.



     



    // suitcharger



    gSkillData.suitchargerCapacity
    = 30;



     



    // Crowbar whack



    gSkillData.plrDmgCrowbar
    = 40;



     



    // Glock Round



    gSkillData.plrDmg9MM =
    12;



     



    // 357 Round



    gSkillData.plrDmg357 =
    40;



     



    // MP5 Round



    gSkillData.plrDmgMP5 =
    12;



     



    // 338



    gSkillData.plrDmg338 =
    100;



     



    // M203 grenade



    gSkillData.plrDmgM203Grenade
    = 150;



     



    // Shotgun buckshot



    gSkillData.plrDmgBuckshot
    = 70;// fewer pellets in deathmatch



     



    // Crossbow



    gSkillData.plrDmgCrossbowClient
    = 20;



     



    // RPG



    gSkillData.plrDmgRPG =
    200;



     



    // Egon



    gSkillData.plrDmgEgonWide
    = 20;



    gSkillData.plrDmgEgonNarrow
    = 10;



     



    // Hand Grendade



    gSkillData.plrDmgHandGrenade
    = 200;



     



    // Satchel Charge



    gSkillData.plrDmgSatchel
    = 200;



     



    // Tripmine



    gSkillData.plrDmgTripmine
    = 200;



     



    // hornet



    gSkillData.plrDmgHornet
    = 10;



    }



     



    toto je obsiahnuté v súbore skill.cfg a my sme si
    to dali do zdrojakov.



    Teraz poďme na skill.h a nájdeme:



     



    // Player Weapons



    float plrDmgCrowbar;



    float plrDmg9MM;



    float plrDmg357;



    float plrDmgMP5;



     



    a pod neho vložíme:



     



    float plrDmg338;



     



    no, teraz otvoríme weapons.h a nájdeme:



     



    BULLET_PLAYER_MP5, // mp5



     



    A pod neho vložíme:



     



    BULLET_PLAYER_338, // 338



     



    No a máme hotoví projektil. Teraz nám k nemu chýba
    už len zbraň.



     



     








    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 1.43
    Hlasovalo : 7

    KOMENTRE KU LNKU

    Neni iadny komentr ku tomuto lnku

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30109x)
    2.HL2: První kroky (29292x)
    3.Counter-Strike entity (21399x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19533x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17810x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 0.45 seknd.