Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Zameriavač pre magnum
    Majacik
    [29.01.2004 : 19:25:35] 82 Tutoril
    tan : 3242
    Priemern znmka : 2.4




    Zameriavač pre magnumu





    Zameriavač pre magnumu.



    Teraz si povieme ničo o súboroch typu weapon_zbran.txt.
    Tento súbor obsahuje informácie o zbrani. Mi si ich teraz popíšeme aby sme poznali ich
    funkcie. Ak máme vytvorený súbor weapon_magnum.txt v sprites vo valve tak si otvoríme
    a editujeme. Celý jeho obsah zmažeme a vložíme tam nasledujúci text:



    14

    // 640x480+        res filename x-pos y-pos x-size
    y-size

    weapon            640 w_awp
        0    0    170    45

    weapon_s        640 w_awp    0
        45    170    45

    ammo            640 w_awp
        0    146    24    24

    crosshair        640 crosshairs    0
        0    1    1

    autoaim            640 crosshairs
        0    0    1    1

    zoom            640 ch_sniper
        0    0    256    256

    zoom_autoaim        640 ch_sniper    0
        0    256    256

    // 320x240        res filename x-pos y-pos x-size
    y-size

    weapon            320 w_awp
        0    90    80    20

    weapon_s        320 w_awp    0
        110    80    20

    ammo            320 w_awp
        0    146    24    24

    crosshair        320 crosshairs    0
        0    1    1

    autoaim            320 crosshairs
        0    0    1    1

    zoom            320 ch_sniper
        0    0    256    256

    zoom_autoaim        320 ch_sniper    0
        0    256    256




    1. riadok obsahuje informáciu o počte riadkov my tu máme 14 riadkov(len tých funkčných)

    2. riadok má informatívny charakter a oznamuje nám že nasledujúce riadky sú pre rozlíšenie
    640x480 a vyššie

    3. riadok obsahuje informácie tohto typu: rozlíšenie, názov spritu, Xová začiatočná
    súradnica, Yová začiatočná súradnica, Xová konečná súradnica, Yová konečná súradnica.
    Tieto hodnoty slúžia na zobrazovanie spritu vybranej veľkosti (170x45 a veľkosti by
    ste nemali meniť) v hude kde si listujeme medzi zbraňami.

    4. riadok platí to isté čo pri 3. riadku akurát, že sa jedná o sprit ktorý sa
    zobrazí keď si ho vyznačíme(zvýraznime).

    5. riadok je taký istý ako 3. riadok akurát že nám zobrazuje ikonu náboja vedľa nábojov.

    6. riadok taký istý ako 3. riadok len určuje aký zameriavač sa nám zobrazí keď nemáme
    zapnutý kukár

    7. riadok je taký istý ako 6 akurát je pri zapnutom autozameriavaní.

    8. riadok je ten istý ako 6.riadok len nám zobrazuje zameriavač, teda zobrazí sprajt
    ktorý je tam definovaný pri zapnutom zoome.

    9. riadok je taký istý ako 8. riadok len platí pre zoomovanie zo zapnutým
    autozameriavaním.



    Nasledujúce riadky sú rovnaké ako rovnaké predchádzajúce len sú určené pre rozlíšenie
    320x240. Pri práci s týmto súborom myslíte na to, že sa tu jedná o xy súradnicovú
    sústavu. Veľa šťastia.




    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 2.4
    Hlasovalo : 5

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 2

    1. Jackar Admin
    [30.01.2004-19:38] 120
    Konecne pekne vysvetlenie Majacik. Diky moc a dufam ze v tom budes pokracovat ...

    2. Majacik Redaktor
    [30.01.2004-21:10] 121
    no to sa uvidi ako budete posluchat :D

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30212x)
    2.HL2: První kroky (29437x)
    3.Counter-Strike entity (21609x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19682x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17920x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 0.44 seknd.