Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Vyhodnotenie súťaže
    Wizz
    [31.01.2004 : 19:11:33] 83 Rôzne
    tan : 2685
    Priemern znmka : 1.33
    Takže konečne nastal čas uzavrieť a vyhodnostiť prvú súťaž na TheLambda. O čo vlastne išlo ? Kdo mal záujem si mohol stiahnuť zdrojový kód malej mapky (ktorú som mimochodom robil ja), ktorú bolo potrebné natextúrovať, podla vlastného uváženia a schopností. Aj napriek tomu že dátum uzavirky sa posunul asi o tri týždne, zúčastnily sa len dvaja maperi (v abecednom poradí) : Frco a Peter. Ale samozrejme že víťazom môže byť len jeden. Kedže súťažiaci boli len dvaja, a som veľmi rád že sa zapojily, ocenený budu obaja.
    Takže víťazom sa stáva Peter (získava dve hviezdičky ktoré sa budú zobrazovať pri jeho mene) a tesne za ním, ale predsa na druhóm mieste je Frco (získava jednu hviezdičku). Pôvodne mal víťaz dostať pohár, ale ten sa mi nepodarilo zohnať. Mimochodom, hodnotenie bolo uskutočnené len podľa otextúrovania vo vhe, čiže bez svetiel.
    Teraz k jednotlivým počinom súťažiacich :

    Frco:
    Frco požil modro-šedý stýl na stenách, ktorý ale osobne nepovažujem za moc šťastný. Hlavne šedá časť (textúra C1A3WALL05) pôsobý dosť umelým dojmom. Hodila by sa skôr nejaká "industrialnejšia" textúra. Ako podlahu použil Frco textúru C1A1_FLR2B a jej tmavší odtieň C1A1_FLR2A. Na trúbky ktoré sa nachadzali v mape bola použitá modrá textúra C3A2A_PIPE2 a oranžová C3A2A_PIPE1. Tie sa sem moc nehodia, pretože sú veľmi nápadné. Na veľké trúbky v strede mapy (napriek tomu že som mapu robil ja, doposial neviem na čo slúžia ) bola použitá betónová textúra C3A1_W5B, ktorú mám síce rád, ale tu by som čakal skôr niečo železné. Ale kedže význam trúbiek nebol určený, môže byť.

    Peter:
    Petrová verzia je na textúry bohatšia. A na výsledku je to aj riadne vydieť. Peter si s tým dal zrejme viac práce. Na stenu popri mostíku použil textúry C1A4TNNL1, C1A4_W6, C3A1_W5D, TNNL_W5 a C3A1_W3C. Všetky sú pekne použité. Tu sa ukázala aj väčšia kreativita, môžete si všimnúť že na každom stĺpiku sú svetlá, pričom niektoré sú rozbité. To sú detaily, ktoré si treba všímať a aplikovať. Na veľké rúry boli použité textúry zo skupiny C3A2B. Tieto som sem pôvodne plánoval dať aj ja. Menšie rúry sú potiahnuté viacerými textúrami, myslím že by sa hodilo vybrať radšej jednu dobrú a s ňou spraviť všetky. Niektoré boli navyše zle zarovnané. Ako podlaha bola použitá dobrá textúra CRETE4_FLR03 a trochu slabšia TNNL_FLR7C.

    Celkovo pôsobý Petrová verzia viac reálnejšie a prepracovanejšie. Ale verím že keby Frco zamakal v pohode by to dokázal aj lepšie. Nezabudnite si stiahnuť obe ukážky ktoré som zbalil do jedného samorozbalovacieho archívu. Pokiaľ sa Váše hodnotenie odlišuje od mojeho, pripadne chcete niečo podotknúť (alebo hocičo iné) ozvite sa prosím v diskusí.

    SBORY KU LNKU :

    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 1.33
    Hlasovalo : 3

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 8

    1. Čiči
    [31.01.2004-22:49] 122
    škoda že som nesuťažil kebiže prehrám tak mám pekné brodzové miesto!!!

    2. Peter
    [01.02.2004-10:35] 123
    Škoda jen, že ty ukázkové obrázky nějak nevyšly.

    3. Jackar Admin
    [01.02.2004-17:53] 125
    Fakt, tie obrazky by si mohol zmenit Wizz..

    4. Frco Redaktor
    [06.02.2004-21:05] 137
    ja viem ja viem... je to trochu fadne ale ako sa na zapade gvari "Dopohody, ne?"

    I Take The Plane!

    5. Jackar Admin
    [07.02.2004-11:21] 139
    No, keby si tam dal dobre osvetlenie, tak by to mohlo vyzerat k svetu ;)

    6. Nemesis
    [15.02.2004-20:12] 144
    Nabuduce budem sutazit urcite aj ja lebo chcem hviezdicky

    7. Jackar Admin
    [16.02.2004-15:39] 146
    jj, mozno bude aj daco viac nez hviezdicky (nejake pifko na stretqavke ;) )

    8. Br@iny
    [06.02.2005-13:59] 808
    Kedy bude dalsia sutaz ? alebo nieco podobne

    www.bdm.borec.cz

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30253x)
    2.HL2: První kroky (29482x)
    3.Counter-Strike entity (21673x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19735x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17960x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 1.15 seknd.