|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril 07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril 24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril 01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril 02.03.2008 : 20:55:09
|
Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril 22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril 27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov |
|
|
|
Vyhodnotenie súťaže Wizz [31.01.2004 : 19:11:33] 83 Rôzne tan : 2685 Priemern znmka : 1.33 |
Takže konečne nastal čas uzavrieť a vyhodnostiť prvú súťaž na TheLambda. O čo vlastne išlo ? Kdo mal záujem si mohol stiahnuť zdrojový kód malej mapky (ktorú som mimochodom robil ja), ktorú bolo potrebné natextúrovať, podla vlastného uváženia a schopností. Aj napriek tomu že dátum uzavirky sa posunul asi o tri týždne, zúčastnily sa len dvaja maperi (v abecednom poradí) : Frco a Peter. Ale samozrejme že víťazom môže byť len jeden. Kedže súťažiaci boli len dvaja, a som veľmi rád že sa zapojily, ocenený budu obaja.
Takže víťazom sa stáva Peter (získava dve hviezdičky ktoré sa budú zobrazovať pri jeho mene) a tesne za ním, ale predsa na druhóm mieste je Frco (získava jednu hviezdičku). Pôvodne mal víťaz dostať pohár, ale ten sa mi nepodarilo zohnať. Mimochodom, hodnotenie bolo uskutočnené len podľa otextúrovania vo vhe, čiže bez svetiel.
Teraz k jednotlivým počinom súťažiacich :
Frco:
Frco požil modro-šedý stýl na stenách, ktorý ale osobne nepovažujem za moc šťastný. Hlavne šedá časť (textúra C1A3WALL05) pôsobý dosť umelým dojmom. Hodila by sa skôr nejaká "industrialnejšia" textúra. Ako podlahu použil Frco textúru C1A1_FLR2B a jej tmavší odtieň C1A1_FLR2A. Na trúbky ktoré sa nachadzali v mape bola použitá modrá textúra C3A2A_PIPE2 a oranžová C3A2A_PIPE1. Tie sa sem moc nehodia, pretože sú veľmi nápadné. Na veľké trúbky v strede mapy (napriek tomu že som mapu robil ja, doposial neviem na čo slúžia ) bola použitá betónová textúra C3A1_W5B, ktorú mám síce rád, ale tu by som čakal skôr niečo železné. Ale kedže význam trúbiek nebol určený, môže byť.
Peter:
Petrová verzia je na textúry bohatšia. A na výsledku je to aj riadne vydieť. Peter si s tým dal zrejme viac práce. Na stenu popri mostíku použil textúry C1A4TNNL1, C1A4_W6, C3A1_W5D, TNNL_W5 a C3A1_W3C. Všetky sú pekne použité. Tu sa ukázala aj väčšia kreativita, môžete si všimnúť že na každom stĺpiku sú svetlá, pričom niektoré sú rozbité. To sú detaily, ktoré si treba všímať a aplikovať. Na veľké rúry boli použité textúry zo skupiny C3A2B. Tieto som sem pôvodne plánoval dať aj ja. Menšie rúry sú potiahnuté viacerými textúrami, myslím že by sa hodilo vybrať radšej jednu dobrú a s ňou spraviť všetky. Niektoré boli navyše zle zarovnané. Ako podlaha bola použitá dobrá textúra CRETE4_FLR03 a trochu slabšia TNNL_FLR7C.
Celkovo pôsobý Petrová verzia viac reálnejšie a prepracovanejšie. Ale verím že keby Frco zamakal v pohode by to dokázal aj lepšie. Nezabudnite si stiahnuť obe ukážky ktoré som zbalil do jedného samorozbalovacieho archívu. Pokiaľ sa Váše hodnotenie odlišuje od mojeho, pripadne chcete niečo podotknúť (alebo hocičo iné) ozvite sa prosím v diskusí.
SBORY KU LNKU : | |
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 1.33 Hlasovalo : 3
|
|
|
|
|