|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril  07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril  24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril  01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril  02.03.2008 : 20:55:09
|

Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril  22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril  27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov  |
|
|
|
Vytvorenie vlastného módu Majacik [02.02.2004 : 19:15:03] 85 Tutoril 
tan : 3832
Priemern znmka : 1.93 |
Vytvorenie vlastného módu
Vytvorenie vlastného módu
No ak si chceme vytvoriť vlastný mód tak budeme robiť nasledujúce kroky. Najprv si
v Half-Life vytvoríme adresár ktorý nazveme ako náš mód. Nesmie obsahovať medzeru a
ani iné podivné znaky. Ja som ho nazval MM. Do tohto
adresára vytvoríme súbor Liblist.gam s nasledujúcim
textom:
game "názov módu"
url_info "adresa domovskej stránky http://thelambda.counter-strike.sk"
version "verzia"
size "veľkosť módu"
type "typ hry napríklad SP ako singleplayer"
startmap "názov prvej mapy"
trainmap "názov tréningovej mapy"
mpentity "info_player_deathmatch"
gamedll "dllsHL.dll" //tu je názov dllka ktoré sa zavedie ak nieje zadané
berie sa dll z valve
a súbor uložíme. A čo teraz?
No keďže my si spravíme kompletný mód, šak sme nejaký programátori, tak vytvoríme
adresár (v MM) s názvom cl_dlls kde skopírujeme náš
súbor (skompilovaný s SDK) client.dll. ďalej si vytvoríme
adresár dlls a do neho skompilujeme súbor buď hl.dll, alebo mp.dll záleží na tom ktorý máme skompilovaný a
na ktorom z nich robíme naše úpravy. Znovu odporúčam aby ste pracovali na hl.dsp. ďalej do MM ešte vložíme
súbory: game.cfg listenserver.cfg server.cfg settings.scr skill.cfg
user.scr, ktoré môžeme skopírovať z valve a postupne poupravovať na vlastné
požiadavky. A nezabudnime na delta.lst. Ak používame
nejaké naše (ktoré sme si my vytvorili) sprajty vytvoríme adresár sprites kde ich
kopírujeme tak isto ako aj súbory weapon_zbraň.txt. Ak
máme aj nejaké vlastné zvuky vytvoríme adresár sound, aj
ak máme vlastné modely tak vytvoríme adresár models.
Teraz si ešte vytvoríme adresár maps kde si skopírujeme
vlastné mapy. Názov tej mapy ktorú chceme spustiť ako prvú napíšeme do liblist.gam na toto miesto startmap
"názov prvej mapy". Ešte si z valve skopírujeme celý adresár gfx. A ak chcete používať nejaké scripty je potrebné mať
adresár s názvom Scripts. Teraz si ideme popísať niečo o
adresáre gfx.
Sú v ňom niektoré pod adresáre a súbory ja teraz popíšem ich funkciu.
V adresári env sú pozadia pre naše mapy(oblohy). Súbor shell obsahuje tlačidla a ostatnú grafiku ako zaškrtavacie polia
a iné. Jednoduchou úpravou s skicári dosiahneme úplne iný vzhľad, btns_main.bmp obsahuje tlačidla a splash.bmp
je pozadie v menu. Sú tu aj súbory ako kb_act.lst ktorý
obsahuje zoznam akcií a ich názvy, kb_def.lst ktorý
štandardne definuje pridelenie znakov na klávesnici funkciám a kb_keys.lst,
ktorý obsahuje zoznam kláves a ich preklad použiteľných v halfovi aj s možnosťou
definovania vlastnev farby. Adresár vgui obsahuje fonty a
nejakú tú ostatnú grafiku z halfa. Zvyšok myslím nemá zmysel popisovať.
Toto by bol taký základ vytvorenia módu do halfa. Majte na pamäti, že súbory ako client.dll, hl.dll, scripty, sprity, mapy, zvuky a iné ktoré
vytvárate si musíte skopírovať na patričné miesta ktoré som v texte popisoval. Tak
isto musíte mať správne nakonfigurovaný liglist.gam.
No to je zatiaľ všetko. Príjemnú prácu praje majacik.
|
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 1.93 Hlasovalo : 148
|
|
|
|
|