|
|
Diskusn boardy |
|
|
|
Najnovie lnky |
|
Automatická textová správa Vocko Tutoril  07.06.2009 : 11:02:12
|
V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom. |
|
|
|
|
Env_mirror alebo zrkadlenie modelov Vocko Tutoril  24.04.2009 : 18:49:30
|
Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii. |
|
|
HL2 : Obloukový prùchod R4z0r Tutoril  01.05.2008 : 05:48:46
|
Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem... |
|
|
|
|
Pridanie mp3 do spiritu NICKSss Tutoril  02.03.2008 : 20:55:09
|

Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.
Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite
pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani
fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá... |
|
|
*locus Deli Tutoril  22.02.2008 : 20:13:47
|
Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
|
|
|
Spirit of Half-Life - Predstavenie Wizz Tutoril  27.10.2007 : 08:52:04
|
Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov  |
|
|
|
Dod_1_Entity Retro [17.02.2004 : 20:41:12] 89 Tutoril 
tan : 3076
Priemern znmka : 2.33 |
info_doddetect
(Musí byť obsiahnuté v mape)
Give Allies/Axis team infinite respawns - Povolí v mape respawn (typ máp para_*** ,kedy sa hraje na štýl Counter-Strike)
Make Allies/Axis team paratroopers - Tím paratrooperov hra podľa "para_" pravidiel
Country for Allied team - Nastaví krajinu pre Spojencov a to buď Spojené štáty alebo Britániu
Points given for wiping out Allies/Axis - Počet bodov ,ktorý získa tím za porazenie neprieteľského tímu
Target when Allies/Axis are eliminated - Spustí entitu po zabití všetkých vojakov z nepriateľského tímu
Use built-in timer - Použije vstavaný časovač pre výhru
Target when the built-in timer expires - Po ubehnutom čase spustí entitu
Which team wins when timer expires - Tím ktorý vyhrá po uplynutí časového limitu
Points given when timer expires - Počet bodov ktoré získa tím po uplynutí časového limitu
Allies/Axis respawn delay factor - Interval na respawn zabitých vojakov
Wind X/Y velocity - Sila vetra (vplyv a dážď ,sneh a hodené granáty)
Wheather type - Stav počasia (Dážď alebo Sneh)
dod_object
(TNT bomba)
Team that can pick up - Tím ,ktorý môže objekt zdvihnúť
Carry speed - Zníži /Zvýši rýchlosť ak vojak ma objekt pri sebe
Reset Time - Čas po ,ktorom sa vyhodená bomba vráti na svoje miesto (max 600 sekúnd)
Points to capturer - Bodov ,tomu kto ju zobral
Point for teammates - Body pre spoluhráčov z tímu
Target when complete - Po umiestnení na miesto,vybuchne a spustí entitu (dod_object_goal)
dod_object_goal
(Miesto pre TNT)
Target when complete - Spustí entitu akonáhle sa bomba umiestní
Flags:
Dont MultiCap - Zabráni aby nemohli byť uložené napr. 3 TNT na jednom mieste
Cap once per round -TNT sa môže uložiť len raz za Round (časový interval Round alebo víťazstvo tímu)
dod_score_ent
(Hlavná entita pre skóre,pri víťazení tímov)
For Team - Zvolí sa tím ,pre ktorý platí entita
Points - Bodov ,ktoré získa tím
Reset Items Time - Respawne objekty (sklo a ine func_breakable entity)
Reset Players Time - Respawne hráčov
Reset Group - Hromadný Respawn objektov
End game - Ak je áno,spustí sa nová mapa (Move to next map)
Move to next map - Mapa ,po ukončení hry
Change level delay - Čas za ktorý sa loadne nová mapa
dod_control_point_master
Time between point gives - Časový interval v ktorom sa pridávajú body tímu
Target when Allies/Axis capture - Ak sú príslušné vlajky obsadené,spustí sa entita
GroupName - Názov skupiny vlajok ,ktoré sa odkazujú na túto entitu
dod_control_point
Control point name - Názov vlajky
Can Allies/Axis touch this point - Môžu vojaci obsadiť vlajku prejdením cez ňu (ak nie,obsadenie bude cez dod_capture_area)
Time based point value - Body ktoré sa pripočítajú cez dod_control_point_master časový interval
Points given to capturer - Body pre vojaka,ktorý ju obsadil
Points given to team - Body pre tím
Defeault Owner of the control point - Komu patrí vlajka na začiatku hry
Sound made when Allies/Axis capture - Zvuk ak sa obsadí vlajka
Sound made when point resets - Zvuk pri znovunastavení vlajky (po skončenej round)
Model when Allies/Axis capture - Model po obsadení
Allies/Axis/Reset model bodygroup - SubModel vlajky
Hud icon when noone/Allies/Axis own - Nastavenie ikonky v zozname vlajok (HUD vpravo hore)
Target when Reset/Allies/Axis - Spustí sa entita pri obsadení vlajky
String to Show when capped - Sprava pri obsadeni
Group name - Meno skupiny vlajok ,ktoré ukazujú na dod_control_point_master
Index of this point - Pozícia ikonky v HUD zozname vlajok
Localized Allies/Axis cap string - Sprava pri obsadení tímu
Flags:
Hide control point - Vlajka nebude viditeľná (použitie pri dod_capture_area)
dod_location
Name of this location - Pomenovanie lokácie (využitie pri user scriptoch)
dod_round_timer
Name - Musí byť pomenovaný
Target - Po uplynutí spustí entitu
Timer lenght - Čas hry ,alebo na splnenie nejakého účelu
Flags:
Show on HUD - Zobrazí sa počas hry
Start off - Musí byť spustený inou entitou
info_player_allies/axis
Master Control Point - Meno vlajky alebo skupiny,poďla ktorej sa bude rozhodovať
Active if neutral/control/not - Určí kedy bude spawn aktívny
dod_preround
(Entita na po-round aktivity)
Allies/Axis won/lost/draw lastround - Spustí entity podľa udalostí
dod_capture_area
(Obsadenie územia)
Can Allie/Axis Cap - Kto môže obsadiť územie
Number of Allies/Axis to cap - Počet vojakov nutný na obsadenie
Time to cap - Čas v sekúndach ,po ktorý musia vojaci zotrvať ,aby sa obsadilo územie
Target when Allies/Axis start cap - Entita ,ktorá sa spustí ak sa začne územie obsadzovať
Target when Allies/Axis broken cap - Entita ,ktorá sa spustí ak sa preruší obsadzovať územie
Target when Allies/Axis complet cap - Entita ,ktorá sa spustí ak sa územie obsadí
Sprite to show on HUD - Zobrazí ikonku ak sa vojak nachádza na území,ktore môže obsadiť
Requires object from this group - Vyžaduje sa TRUE zo skupiny objektov (skupina vlajok alebo objektov musí byť obsadená)
V ďalšej časti si ukážeme použitie entít a princíp vytvorenia jednoduchej mapy
RETRO
|
BODOVANIE LNKU Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
Priemern znmka : 2.33 Hlasovalo : 3
|
KOMENTRE KU LNKU Poet komentrov ku lnku : 11
2. Choosen [19.02.2004-13:02] 154 | Super. KONEČNĚĚĚĚĚĚĚĚ |
3. Buksy [16.04.2005-20:14] 1165 | Kedy bude pokracovanie ? Netrapte sa,rusi to cracknu
|
4. Retro [16.04.2005-21:43] 1166 | verím, že do mesiaca pribudne pokraèovanie..len oprášim prach z Hammera..a pôjdem na to... -=Retro=- |
6. Buksy [17.04.2005-09:37] 1169 | super,tak sa tesim na to pokracovanieNetrapte sa,rusi to cracknu
|
7. Buksy [17.04.2005-11:20] 1171 | da sa spravit ze ked maju vlajku napr. alieny tak aby po stlaceny tlacitka patrila axisom? alebo nejak zmenit vlastnika cez entitu aj ked cez vlajku neprejde hrac?Netrapte sa,rusi to cracknu
|
8. Retro [17.04.2005-12:39] 1172 | o nieèo podobné som sa ešte nepokúšal, ale pozri si DOD_CONTROL_POINT a "Can Allies/Axis touch this point", ak vlajka nebude reagova na prechod vojakov, spusti ju môže "DOD_CAPTURE_AREA", takže ty namiesto DoD_Capture_Area entity použiješ nejaký func_button,tak to skús, som zvedavý -=Retro=- |
9. Buksy [17.04.2005-14:47] 1173 | akoze mam dat do dod_capture_area do targetu nazov vlajky? momentalne skusam to co som chcel dosiahnut nejak inak,ale asi to potom skusim Netrapte sa,rusi to cracknu
|
10. Retro [17.04.2005-17:47] 1175 | nie nie, na func_button target napises nazov DOD_CONTROL_POINT..ktory chces prepnut......ale to pochybujem ze bude fungova..DOD_CONTROL_POINT urcite potrebuje aj ine info ako len nejaky impulz..napr. ako bude vediet ci sa vlajka prepne na Axis alebo Alies ?!-=Retro=- | Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU
|
|
|
|
|