Hlavn strnka    Vyhadvanie       Homepage    Registrcia   Prihlsenie
Rubriky
Tutorily
Recenzie
Rzne
Vyhadvanie
Odkazy
lenovia
Download
FRUM
IRC kanl
IRC web klient
GALRIA
Tutorily na XSI
RSS
Registrcia
Diskusn boardy
  • The lambda
  • Mapping
  • Modeling
  • Coding
  • Half-Life

  • Najnovie lnky
    Automatická textová správa
    Vocko Tutoril
    07.06.2009 : 11:02:12
    V tomto tutoriále si spravíme automatickú textovú správu, ktorá sa prehraje vždy s nejakým zvukom.
    Kompilovanie SDK aj na VC++ .Net 2003
    Vocko Tutoril
    10.05.2009 : 10:46:16
    Kto by si chcel pod¾a tutoriálov tu na lambde nieèo prida do kódu, stretne sa s problémom, neskompiluje to.
    Env_mirror alebo zrkadlenie modelov
    Vocko Tutoril
    24.04.2009 : 18:49:30
    Tutoriál na zrkadlenie tu už je, ale èo ak chceme odráža i modely? Na tom nám poslúži entita env_mirror, ktorá sa nachádza iba v Spirite 1.4 alebo novšej verzii.
    HL2 : Obloukový prùchod
    R4z0r Tutoril
    01.05.2008 : 05:48:46
    Dnes si ukážeme zpùsob, jak vytvoøit elegantní obloukový prùchod, bez nutnosti používat øezání geometrie brushem...
    Pridanie zoomu do mp5
    NICKSss Tutoril
    03.03.2008 : 18:55:16

    No,dnes si povieme ako prida zoom na mp5-ku namiesto granátu.
    Pridanie mp3 do spiritu
    NICKSss Tutoril
    02.03.2008 : 20:55:09

    Návod na pridanie mp3 do Half-Life 1 alebo Spirt 1.2,otestované na verzii 1.2.

    Asi už mate zbrane add-ons vo Spirite 1.2 a nechcete prejst na ver.1.4 lebo všetko stratite

    pre Mp3... Na internete som našiel návody pre HL1 a po anglicky ktoré po skompilovani

    fungovali asi takto : Aplikácia HL.EXE Neodpovedá...
    *locus
    Deli Tutoril
    22.02.2008 : 20:13:47
    Pre niektorých mapperov neznámy pojem, ale pre niektorých ve¾mi úèinná pomôcka.
    Vïaka tomuto príspevku sa vám posnažím priblíži tajomstvá jednej z najväèších zbraní spiritu.
    Spirit of Half-Life - Predstavenie
    Wizz Tutoril
    27.10.2007 : 08:52:04
    Predtým než sa pustíte do èítania, chcel by som Vás upozorni že èlánok už nemusí by 100% aktualny. Èlánok som totiž napísal ešte za svojich mladých èias - 13. júna 2004, èo je viac ako tri roky. Zverejni som sa ho rozhodol po nátlaku a výhražkach ostatných redaktorov
    Dod_1_Entity
    Retro
    [17.02.2004 : 20:41:12] 89 Tutoril
    tan : 2808
    Priemern znmka : 2.33
    info_doddetect
    (Musí byť obsiahnuté v mape)


    Give Allies/Axis team infinite respawns - Povolí v mape respawn (typ máp para_*** ,kedy sa hraje na štýl Counter-Strike)

    Make Allies/Axis team paratroopers - Tím paratrooperov hra podľa "para_" pravidiel

    Country for Allied team - Nastaví krajinu pre Spojencov a to buď Spojené štáty alebo Britániu

    Points given for wiping out Allies/Axis - Počet bodov ,ktorý získa tím za porazenie neprieteľského tímu

    Target when Allies/Axis are eliminated - Spustí entitu po zabití všetkých vojakov z nepriateľského tímu

    Use built-in timer - Použije vstavaný časovač pre výhru

    Target when the built-in timer expires - Po ubehnutom čase spustí entitu

    Which team wins when timer expires - Tím ktorý vyhrá po uplynutí časového limitu

    Points given when timer expires - Počet bodov ktoré získa tím po uplynutí časového limitu

    Allies/Axis respawn delay factor - Interval na respawn zabitých vojakov

    Wind X/Y velocity - Sila vetra (vplyv a dážď ,sneh a hodené granáty)

    Wheather type - Stav počasia (Dážď alebo Sneh)



    dod_object
    (TNT bomba)

    Team that can pick up - Tím ,ktorý môže objekt zdvihnúť

    Carry speed - Zníži /Zvýši rýchlosť ak vojak ma objekt pri sebe

    Reset Time - Čas po ,ktorom sa vyhodená bomba vráti na svoje miesto (max 600 sekúnd)

    Points to capturer - Bodov ,tomu kto ju zobral

    Point for teammates - Body pre spoluhráčov z tímu

    Target when complete - Po umiestnení na miesto,vybuchne a spustí entitu (dod_object_goal)



    dod_object_goal
    (Miesto pre TNT)

    Target when complete - Spustí entitu akonáhle sa bomba umiestní


    Flags:

    Dont MultiCap - Zabráni aby nemohli byť uložené napr. 3 TNT na jednom mieste

    Cap once per round -TNT sa môže uložiť len raz za Round (časový interval Round alebo víťazstvo tímu)




    dod_score_ent
    (Hlavná entita pre skóre,pri víťazení tímov)

    For Team - Zvolí sa tím ,pre ktorý platí entita

    Points - Bodov ,ktoré získa tím

    Reset Items Time - Respawne objekty (sklo a ine func_breakable entity)

    Reset Players Time - Respawne hráčov

    Reset Group - Hromadný Respawn objektov

    End game - Ak je áno,spustí sa nová mapa (Move to next map)

    Move to next map - Mapa ,po ukončení hry

    Change level delay - Čas za ktorý sa loadne nová mapa




    dod_control_point_master

    Time between point gives - Časový interval v ktorom sa pridávajú body tímu

    Target when Allies/Axis capture - Ak sú príslušné vlajky obsadené,spustí sa entita

    GroupName - Názov skupiny vlajok ,ktoré sa odkazujú na túto entitu




    dod_control_point

    Control point name - Názov vlajky

    Can Allies/Axis touch this point - Môžu vojaci obsadiť vlajku prejdením cez ňu (ak nie,obsadenie bude cez dod_capture_area)

    Time based point value - Body ktoré sa pripočítajú cez dod_control_point_master časový interval

    Points given to capturer - Body pre vojaka,ktorý ju obsadil

    Points given to team - Body pre tím

    Defeault Owner of the control point - Komu patrí vlajka na začiatku hry

    Sound made when Allies/Axis capture - Zvuk ak sa obsadí vlajka

    Sound made when point resets - Zvuk pri znovunastavení vlajky (po skončenej round)

    Model when Allies/Axis capture - Model po obsadení

    Allies/Axis/Reset model bodygroup - SubModel vlajky

    Hud icon when noone/Allies/Axis own - Nastavenie ikonky v zozname vlajok (HUD vpravo hore)

    Target when Reset/Allies/Axis - Spustí sa entita pri obsadení vlajky

    String to Show when capped - Sprava pri obsadeni

    Group name - Meno skupiny vlajok ,ktoré ukazujú na dod_control_point_master

    Index of this point - Pozícia ikonky v HUD zozname vlajok

    Localized Allies/Axis cap string - Sprava pri obsadení tímu


    Flags:

    Hide control point - Vlajka nebude viditeľná (použitie pri dod_capture_area)



    dod_location
    Name of this location - Pomenovanie lokácie (využitie pri user scriptoch)



    dod_round_timer

    Name - Musí byť pomenovaný

    Target - Po uplynutí spustí entitu

    Timer lenght - Čas hry ,alebo na splnenie nejakého účelu


    Flags:

    Show on HUD - Zobrazí sa počas hry

    Start off - Musí byť spustený inou entitou



    info_player_allies/axis

    Master Control Point - Meno vlajky alebo skupiny,poďla ktorej sa bude rozhodovať

    Active if neutral/control/not - Určí kedy bude spawn aktívny




    dod_preround
    (Entita na po-round aktivity)

    Allies/Axis won/lost/draw lastround - Spustí entity podľa udalostí




    dod_capture_area
    (Obsadenie územia)

    Can Allie/Axis Cap - Kto môže obsadiť územie

    Number of Allies/Axis to cap - Počet vojakov nutný na obsadenie

    Time to cap - Čas v sekúndach ,po ktorý musia vojaci zotrvať ,aby sa obsadilo územie

    Target when Allies/Axis start cap - Entita ,ktorá sa spustí ak sa začne územie obsadzovať

    Target when Allies/Axis broken cap - Entita ,ktorá sa spustí ak sa preruší obsadzovať územie

    Target when Allies/Axis complet cap - Entita ,ktorá sa spustí ak sa územie obsadí

    Sprite to show on HUD - Zobrazí ikonku ak sa vojak nachádza na území,ktore môže obsadiť

    Requires object from this group - Vyžaduje sa TRUE zo skupiny objektov (skupina vlajok alebo objektov musí byť obsadená)



    V ďalšej časti si ukážeme použitie entít a princíp vytvorenia jednoduchej mapy


    RETRO


    BODOVANIE LNKU
    Boduje sa ako v kole (1- vborn, 5-zl)
           

    Priemern znmka : 2.33
    Hlasovalo : 3

    KOMENTRE KU LNKU
    Poet komentrov ku lnku : 11

    1. Majacik Redaktor
    [17.02.2004-22:16] 153
    celkom fajn na prvy clanok, teda ak je prvy

    2. Choosen
    [19.02.2004-13:02] 154
    Super. KONEČNĚĚĚĚĚĚĚĚ

    3. Buksy
    [16.04.2005-20:14] 1165
    Kedy bude pokracovanie ?

    Netrapte sa,rusi to cracknu

    4. Retro
    [16.04.2005-21:43] 1166
    verím, že do mesiaca pribudne pokraèovanie..len oprášim prach z Hammera..a pôjdem na to...

    -=Retro=-

    5. Jackar Admin
    [16.04.2005-23:00] 1167
    Retro > tak to si zober aspon 3 p0rachovky do zasoby, resp rovno lopatu

    6. Buksy
    [17.04.2005-09:37] 1169
    super,tak sa tesim na to pokracovanie

    Netrapte sa,rusi to cracknu

    7. Buksy
    [17.04.2005-11:20] 1171
    da sa spravit ze ked maju vlajku napr. alieny tak aby po stlaceny tlacitka patrila axisom? alebo nejak zmenit vlastnika cez entitu aj ked cez vlajku neprejde hrac?

    Netrapte sa,rusi to cracknu

    8. Retro
    [17.04.2005-12:39] 1172
    o nieèo podobné som sa ešte nepokúšal, ale pozri si DOD_CONTROL_POINT a "Can Allies/Axis touch this point", ak vlajka nebude reagova na prechod vojakov, spusti ju môže "DOD_CAPTURE_AREA", takže ty namiesto DoD_Capture_Area entity použiješ nejaký func_button,tak to skús, som zvedavý

    -=Retro=-

    9. Buksy
    [17.04.2005-14:47] 1173
    akoze mam dat do dod_capture_area do targetu nazov vlajky? momentalne skusam to co som chcel dosiahnut nejak inak,ale asi to potom skusim

    Netrapte sa,rusi to cracknu

    10. Retro
    [17.04.2005-17:47] 1175
    nie nie, na func_button target napises nazov DOD_CONTROL_POINT..ktory chces prepnut......ale to pochybujem ze bude fungova..DOD_CONTROL_POINT urcite potrebuje aj ine info ako len nejaky impulz..napr. ako bude vediet ci sa vlajka prepne na Axis alebo Alies ?!

    -=Retro=-

    11. Buksy
    [17.04.2005-20:32] 1177
    jj,ani to nejde ale som skusal ze ked dam defaultne vlajku aliesom a tak pri stlaceny ze by mala ist axisom,ale ta co uz,musim to cele inak poriesit

    Netrapte sa,rusi to cracknu

    Pre pridvanie komentrov muste by prihlsen
    Pokia ete nieste zaregistrovan, mete tak urobi TU

    Vyhadvanie

    Rozren vyhadvanie

    AREA 42
    Hlka
    Aj moj komp uz ma alergii na slovo Acer, vzdy kdyz to nekdo napise , tak mi pohasne obraz, DVD Rom se vysune tak rychlo ze tocici se DVD leta po pokoji jak urvana cirkularka a naskoci hlaska neco o prehrati systemu...

    J.D.Skalpel @ ICQ with Jackar

    Starie hlky >> Komentre >>

    Anketa
    Bavi vas aj moding inych hernych zanrov ako FPS ?

    1.Ano, strategie [29%]

    2.Ano, RPG [22%]

    3.Ano, sportove hry [27%]

    4.Nie, ine ako FPS neriesim [23%]

    Spolu hlasovalo : 4040
    Starie ankety >>

    Najtanejie
    1.Atomová bomba ako v crossfire (30109x)
    2.HL2: První kroky (29292x)
    3.Counter-Strike entity (21399x)
    4.Half-Life: Padlé Mìsto demo - Recenze (19533x)
    5.Pozadie pomocou textúry sky (17810x)
    On-Line
    Tieto strnky si prve ta 1 lovek.
    Sponzor webu
    Spriatelen weby
    Ikona na náš web
    Preklady hier, mapy do Half-life a CS, chat a mnoho ïalšieho
    Filmový svet pod lupou
    ceskemody.cz
    HL Zone
    Vše o HL2
    Scifi-guide.net
    Mappersky portal zaoberajuci sa hramy ako CoD1, MoH:AA ci SourceSDK HL2 ale aj mnohymi dalsimi ...
    Nosferatu - novy Slovensky mod o upiroch
    Terrorist attack mod do HL
    PSP novinky, forum, download
    AirSoft Team AlfaCommandos Bratislava
    ICQ - Lamerz bar
    V zujme ochrany duevnho zdravia redaktorov tu u viac ICQ panel nenjdete :P

    Vsledky vaeho snaenia sa mete njs na lamz.thelambda.sk ...

    Vetky texty publikovan na tchto strnkach s majetkom thelambda.sk alebo ich autorov.
    (C) 2003-2006 thelambda.sk VSETKY PRAVA VYHRADENE
    www.TheLambda.SK Enter RS
    Strnka bola natan za 2.16 seknd.